نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 

ghayegh kaf shihsheii kish

آبهایی در اطراف جزیره کیش وجود دارد محیط و فضایی بسیار مناسب برای زندگی و رشد انواع مختلف موجودات دریایی مانند مرجان ها، توتیاها،  ماهی های خوراکی،و تزئینی ستاره دریایی خرچنگ ها و غیره است. با قایقهای کف شیشه ای تماشای اعماق زیبایی آبهای جزیره کیش ممکن می شود. قايق ها مسافتی را طى می کنند تا به ناحیه ای كه ماهى و مرجان زیادتر هستند برسند ، در مسیر عبور از منطقه های ساحل موجودات دريايى كف دريا و مرجانها می توانید ببینید و لذت ببرید . قایقها در اسکله تفریحی وجود دارند و گشت دریایی در شب هنگام با استفاده از نور افکن امکان پذیر شده است.

 

 

 

 

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش در نزدیکی بازار مرجان کیش واقع شده است ، از جذابترین و زیباترین مراکزهای جالب جزیره زیبای کیش می باشد که راه ارتباطی از بازار مرجان به دریا است. اکثر مسافران تور کیش و ساکنان جزیره زیبای کیش درمجاور پارک مدتی را برای تفریح در پارک ساحلی مرجان کیش می گذرانند. و از چشم انداز دیدنی و جذاب ساحل جزیره زیبای کیش لذت می برند. فضای دیدنی پارک ساحلی مرجان کیش و آلاچیق ها فضای بسیار مناسبی ایجاد کرده است که به دور از سرو صدای بازار در کنار دریا و چشم انداز های بی نظیر و زیبای طبیعت لذت ببرید و در مدت زمان اقامت در جزیره کیش از نواحی که دارای ساحل شفاف و خیلی زلال عکسهای خاطره انگیز بگیرید و لذت ببرید و سفری به یاد ماندنی را با تور کیش تجربه کنید .

 

 

 

 

کلبه هور جزیره کیش

کلبه هور کیش از جاذبه های دیدنی کیش است که براى نمايش گذاشتن و استفاده از انرژى‌هائى که در قرن کنونی کمتر مورد استفاده می گیرد. کلبه هور جزیره کیش در غربی ترین منقطه کیش دماغه ای می باشد که از قدیم کلبه هور نام داشته است. کلبه هور جزیره کیش منطقه ای مناسب برای غواصی است و در بیشتر سال پذیرای گردشگران زیادی می باشد به شکل صخره ای می باشد و از آن به هامور، سنگسر،  سرخو،  انواع مختلف صدف ها و لاک پشت ها در این منطقه بسیار است. علاقمندانی که به ماهیگیری علاقه مند می باشند در روزهایی که باد ملایم می باشد برای ماهیگیری به این منطقه می روند.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 


 رستوران آمازون ارمنستان از رستورانهای خوب ارمنستان می باشد که در سه طبقه می باشد که شامل : کافه بار ,  کافه تریا و رستوران که انواع غذاهای متنوع و لذیذ در این رستوران تدارک دیده شده و آماده سرو می باشد. رستوران آمازون ارمنستان مکانی مناسب برای بعد از خرید در مراکز خرید و گردش در مراکز تفریحی و تاریخی می باشد که هم به استراحت بپردازید و هم از غذاها و کافه رستوران آمازون ارمنستان لذت ببرید. مسافران و گردشگران تور ارمنستان از رستوران آمازون ارمنستان استقبال می کنند.
آدرس رستوران آمازون ارمنستان : ارمنستان، ایروان، خیابان سایات نواa۳۳


منبع : رستورانهای ارمنستان

 

 

رستوران آرارات ارمنستان


رستوران آرارات ارمنستان رستورانی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که دارای قدمت می باشد و به سنت‌ قدیمی خود شهرت گرفته است، رستوران آرارات ارمنستان هنرمندان و نویسندگان زیادی مانند : نرسیسیان، شیراز، ایساهاكیان و دیگر هنرمندان معروف در این رستوران معمولا حضور دارند. رستوران آرارات ارمنستان دارای غذاهای ارمنی می باشد و موسیقی زنده محلی هم از برنامه های رستوران آرارات ارمنستان می باشد.

منبع : رستورانهای ارمنستان

 

 

 

 

 

رستوران ایرانی آریا ارمنستان

رستوران ایرانی آریا ارمنستان رستورانی است که تعداد مختلفی رستوران و کافی شاپ در این مجموعه زیبا وجود دارد. رستوران ایرانی آریا ارمنستان غذاهای ایرانی را تدارک دیده است و آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد .
آدرس رستوران ایرانی آریا ارمنستان : ارمنستان , ایروان , بین خیابان تامانیان و باغرامیان در خیابان ایساهاکیان

منبع : رستورانهای ارمنستان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

هتل بین المللی دریا قشمسه ستاره

hotel beinol melali darya qeshm

هتل بین المللی قشم هتلی تمییز و زیبا می باشد امکانات هتل: یخچال ، تلویزیون ، سوئیت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پاركینگ ، لابی ، كافی شاپ می باشد که کافی شاپ هتل دارای انواع نوشیدنی ها و دسرهای لذیذ می باشد . رستوران هتل نیز با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان و مسافران عزیز پذیرایی می کند. هتل بین المللی قشم به بازار ها بسیار نزدیک می باشد و دسترسی راحتی به مراکز خرید و مکانهای دیدنی دارد.

آدرس هتل بین المللی قشم : جزیره قشم , پشت اسکله 22 بهمن

 

 

 

هتل سناتور قشم   سه ستناره

هتل سناتور قشم هتلی تمییز و مرتب می باشد و مکانی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی است . امکانات هتل شامل : یخچال , تلویزیون , سرویس فرنگی , سرویس ایرانی , لابی و نمازخانه می باشد. رستوران هتل نیز غذاهای متنوعی برای میهمانان و مسافران عزیز تدارک میبیند. هتل به مراکز خرید و مکانهای دیدنی نزدیک می باشد و می توانید در کمترین زمان به مکانهای مورد نظر خود برسید.

آدرس هتل سناتور قشم : جزیره قشم , خیابان ولیعصر , کوچه عرفان , هتل آپارتمان سناتور قشم

 

 

 

 

hotel apatteman sama qeshm

هتل آپارتمان سما قشم هتلی تمییز و بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی است فضایی آرام در بهترین نقطه شهر قشم قرار گرفته است . به مراکز خرید بسیار نزدیک است، برنامه های متنوع تفریحی و گردشگری شامل ترانسفر و گشت در جزیره ، مدیریت و کادر با تجربه و کارآزموده آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز را می باشند. امکانات هتل شامل : لاندری , صندوق امانات , اینترنت در لابی , اینترنت در اتاق , آسانسور , کافی شاپ و رستوران که رستوران هتل با غذاهای متنوع از میهمانان و مسافران گرامی پذیرایی می کند.

آدرس هتل آپارتمان سما قشم : جزیره قشم , بلوار ولیعصر , چهار راه رسالت

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری قشم



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

بازار آراستا استانبول

 

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول نزدیک موزه موزائیک و پشت مسجد آبی می باشد این بازار از جمله بازارهای خوب استانبول محسوب می شود و در بخش قدیمی شهر زیبای استانبول قرار گرفته است . در قرن هفدهم میلادی و در دوره حکومت عثمانی بازار آراستا استانبول ساخته شده است . این بازار از ابتدا برای نگهداری و مراقبت از اسب بوده است . بازار آراستا استانبول مرکز خریدی ارزان در ترکیه می باشد. این بازار قدیمی صنایع دستی مختلفی دارد . بازار آراستا استانبول تقریبا چهل باب مغازه در مجاور خیابان دارد. در این محل دست فروشان نیز وجود دارد و صنایع سنتی و دستی را برای مسافران تور استانبول برای ارائه گذاشته اند.

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول

 منبع : مراکز خرید استانبول

 

 

مرکز خرید نشان تاشی استانبول

مرکز خرید نشان تاشی استانبول در منطقه نشان تاشی و نزدیک به محدوده منطقه تکسیم قرار گرفته است . منطقه نشان تاشی استانبول از بافت شهری قدیمی و تاریخی می باشد . برای اقامت از جمله منطقه های گران و لوکس استانبول می باشد و  بوتیک های مارک و با قیمت بالا و معروف مانند:  لویی ویتان ، گوچی ،  شانل و دیگر مارکهای معروف در منطقه نشان تاشیاستانبول شعبه برای فروش دارند. این منطقه رستوران و کافه زیاد دارد که می توانید بعد از خرید در مرکز خرید نشان تاشی استانبولاز این رستورانهای و کافه ها استفاده کنید و استراحت نمایید.

مرکز خرید نشان تاشی استانبول

 

منبع : مراکز خرید استانبول

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد استانبول  پنج ستاره

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد استانبول هتلی پنج ستاره زیبا می باشد که فروشگاه های مختلف و متعددی برای خود دارد. هتل آوانگارد استانبول دارای هشتاد و چهار اتاق می باشد. اتاق های این هتل آوانگارد استانبول دارای عایق صوتی می باشد. هتل آوانگارد استانبول مجهز به اتاق جلسه می باشد. در این هتل خدمات نگهداری و مراقبت از کودکان وجود دارد. امکانات هتل آوانگارد استانبول رستورانی زیبا با غذاهای متنوع و لذیذ , پذیرش 24 ساعته , مجهز به سیستم تهویه , آسانسور , فروشگاه برای خریداری لوازم مایحتاج , انبار برای تحویل بار و چمدان , لباسشویی و خشکشویی و اتوشویی , اتاق مجهز برای جلسات , صرافی که بتوانید در کوتاه ترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید , سرو صبحانه در اتاق , کرایه اتومبیل , کپی و فکس , سالن بدنسازی , استخر سرپوشیده , اتاق ماساژ , جکوزی , سونا , حمام ترکی و حمام بخار و....می باشد که مسافران تور استانبول اقامتی به یادماندنی را در هتل آوانگارد استانبول تجربه خواهند کرد.

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول

 

 

هتل فر سیزنز استانبول پنج ستاره

هتل فر سیزنز استانبول

هتل فر سیزنز استانبول هتلی پنج ستاره‌ زیبا و آرام می باشد که به دور از شلوغی های استانبول می باشد و محیطی با آرامش کامل برای مسافران تور استانبول مهیا کرده است. اتاق‌های زیبای هتل فر سیزنز استانبول با دکوراسیون زیبای اتاقها و لاوی هتل و امکاناتی که برای هتل پنج ستاره لازم می باشد که هتل را در سطح استانداردهای یک هتل مطلوب و مناسب برساند که مسافران در اقامت خود آرامش و خاطره خوشی را تجربه نمایند. هتل فر سیزنز استانبول دارای چند استخر بزرگ و تمییز و مجهز می باشد, صرافی که بتوانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید، کرایه و فروشگاه دوچرخه که بتوانید به ورزش مورد علاقه خود بپردازید . هتل فر سیزنز استانبول از مسجد آبی و مسجد ایاصوفیا و گرند بازار نسبتا دور می باشد اما با اتومبیلی و تاکسی که هتل در اختیارتان قرار می دهد می توانید به قسمت های مختلف شهر زیبای استانبول بروید. امکانات دیگر هتل فر سیزنز استانبول سالن ورزشی مجهز , سالن ویژه کنفرانس، رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ ، حتی می توانید سرو غذا در اتاق خودتان هم داشته باشید . اقامت در هتل فر سیزنز استانبول لحظات خوش و دلنشینی را برای مسافران تور استانبول به همراه دارد. هتل زیبای فر سیزنز استانبول نزدیک تنگه زیبای بسفر می باشد که منظره و چشم انداز بی نظیری را در طول شبانه روز دارد. هتل خدمات خود را در طول 24 ساعت شبانه روز برای مسافران و میهمانان تور استانبول خود ارائه می دهد.

هتل فر سیزنز استانبول

 

هتل فر سیزنز استانبول

هتل فر سیزنز استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول

 

مطالب مرتبط :

 

هتل سلطانیه استانبول پنج ستاره

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول هتلی تازه ساز و با طراحی زیبا می باشد. برای معماری هتل سلطانیه استانبول سعی شده از معماری زمان عثمانی استفاده شود. صبحانه‌ هتل سلطانیه استانبول دارای کیفیتی بسیار عالی می باشد . خوراکی های محلی تازه مانند: پنیر، قهوه‌ی ترک، میوه‌ تازه رسیده و آب‌میوه‌ طبیعی از بوفه صبحانه‌ معروف هتل سلطانیه استانبول می باشد. پرسنل هتل سلطانیه استانبول رفتار بسیار محترمانه و صمیمی دارند . هتل سلطانیه استانبول در مرکز شهر واقع شده است .اکثر اتاق‌های دارای تلویزیون صفحه‌ بزرگ و تخت می باشد. رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد . دیگر امکانات هتل سلطانیه استانبول عبارتند: اتاق جلسه مجهز برای برگزاری کنفرانس، سالن ورزش، اینترنت با سرعت بالا، پارکینگ رایگان، سوییت، حتی سرو غذا زا می توانید در اتاق و استخر داشته باشید.

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول

 

 

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل پامیرا آنتالیا

 

این هتل سه ستاره که در دویست متری ساحل است با میهمان نوازی سنتی خود پذیرای میهمانان است .هتل دارای استخر روباز بزرگ با امکانات مدرن ،تهویه مطبوع،حمام اختصاصی ،تلویزیون ال سی دی ،مینی تریا نیز هست .رستوران هتل با فضای باز و زیبا انواع غذاهای خوشمزه سرو می کند. هتل دارای پارکینگ اختصاصی سرویس رایگان اینترنت در اتاقها و مکانهای عمومی است. هتل پامیرا آنتالیا هتلی مناسب برای اقامت خانوادگی مسافران تور آنتالیا می باشد.


مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل پامیرا آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل مجیک آنتالیا

هتل مجیک آنتالیا چهار ستاره



هتل مجیک آنتالیا دارای امکاناتی شامل استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده در هتل است و همچنین گفتنی است که مسافران تور آنتالیا می توانند از امکانات این هتل به صورت رایگان بهره ببرند . از دیگر خدمات این هتل برای خانواده های عزیز زمین بازی کودکان میباشد تا خانواده ها بدون استرس از سفر خود لذت ببرند. همچنین پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیا میباشد.

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل مجیک آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل کلوب سرا آنتالیا  پنج ستاره

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا دارای امکانات رفاهی تفریحی شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده در هتل است که مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات متنوع بصورت رایگان بهره ببرند . این هتل شامل اتاقهای ویژه و مجهز برای راحتی معلولین عزیر میباشد . از دیگر خدمات هتل کلوب سرا آنتالیا برای رفاه خانواده های عزیز اتاق نگهداری از کودکان است . همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکانات وزشی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد .مسافران تور آنتالیا این هتل زیبا را برای اقامت خود بسیار مناسب میدانند و از اولیتهای انتخابشان می باشد.

هتل کلوب سرا آنتالیا

 

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کلوب سرا آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا  پنج ستاره

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل ووکرملین پالاس آنتالیا هتلی لوکس و با مجهز ترین امکانات هتل که در 6 طبقه ساخته شده است هتل زیبای هتل ووکرملین پالاس آنتالیا تقریبا 850 اتاق دارد. هتل دارای همه امکانات برای اقامت میهمانان و مسافران تور آنتالیا می باشد. امکانات هتل شامل پذیرش به صورت شبانه روزی , مجهز به تهویه مطبوع , کلوب , صرافی که بتوانید مبادلات ارزی خود را در کوتاه ترین زمان انجام دهید. روزنامه فروشی , رخت کن , آرایشگاه که در طول اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , اتاق بازی , صندوق ویژه امانات , تئاتر , رستورانهای متعدد که دارای بخش غیر سیگاری نیز می باشند. اتاق مجهز کنفرانس , زمین بازی ویژه کودکان و پارکینگ . شما می توانید با پرداخت کمی هزینه بیشتر از سرو غذا در اتاق و خدمات پزشکی و امکانات خشکشویی نیز استفاده نمایید. اتاق های هتل دارای موکت هستند و اکثر هتل ها دارای بالکن با منظره زیبا و دیدنی می باشند. اتاقها دارای تلویزیون با شبکه های ماهواره ای , دارای اینترنت وایرلس با هزینه ای مجزا , حمام با لوازم سشوار و حوله مخصوص , مجهز به سیستم تهویه مطبوع برای میهمانان و مسافران تور آنتالیا مهیا کرده است. هتل دارای امکانات ماساژ , سونا و حمام ترکی و ورزشهایی برای سلامت و تندرستی مانند ایروبیک , تنیس روی میز , بسکتبال , اسکواش , بیلیارد , بولینگ , تیراندازی با تیرو کمان , دریانوردی , غواصی و قایق رانی و موج سواری برای میهمانان تور آنتالیا تدارک دیده است. هتل ووکرملین پالاس آنتالیا دارای سه استخر و پارک آبی ویژه کودکان و شش استخر ویژه بزرگسالان دارد. نزدیک هتل غارهایی وجود دارد که می توانید از این غارهای نیز دیدن نمایید. هتل ووکرملین پالاس آنتالیا 30 km  حدود 30 دقیقه از آنتالیا فاصله دارد.

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

منبع : هتل های آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل وو کرملین پالاس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

 

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

 

مرکز خرید آک استانبول ترکیه در سال 1994 در ماه مارس افتتاح شد . این مرکز خرید از جمله مراکز خرید پر طرفدار در دنیا می باشد که دارای مساحتی زیاد و پر جمعیت و پر بازدید در استانبول ترکیه می باشد . مرکز خرید آک استانبول ترکیه مرکز خرید تجاری دارای رستوران تعداد بسیاری کافه و تعداد بسیار زیادی مغازه بزرگ و پارکینگ اتومبیل می باشد که مسافران تور ترکیه زیادی از این مرکز خرید دیدن می کنند . در روزهای عادی در طول یک هفته بین 40 تا 45 هزار نفر از مرکز خرید آک استانبول ترکیه بازدید و برای خرید می روند که در روزهای تعطیل و در آخر هفته این میانگین از 70 هزار نفر هم بیشتر می شود. مرکز خرید آک استانبول ترکیه مرکز خرید تفریحی و تجاری در منطقه اتیلر با وسعت 180 هزار متر مربع فضای سرپوشیده برای خود دارد. در این مرکز خرید دو  آسانسور پانارومیک و  تعدا زیادی پله برقی و  آسانسور برای آسایش در رفت و آمد همه مردم و مسافران تور ترکیه ایجاد شده است. مرکز خرید آک استانبول ترکیه در اکثر روزها از ساعت 10 صبح الی 10 شب برای بازدید خریداران و ارائه خدمات آماده می باشد.

آدرس مرکز خرید آک استانبول ترکیه: منطقه اتیلر استانبول ترکیه

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

 

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

منبع : مراکز خرید ترکیه

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید آک استانبول ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

 

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه از بزرگترین و جدیدترین مراکز خرید استانبول ترکیه می باشد. اگر از مسافران تور ترکیه می باشید می توانید به این مرکز خرید سری بزنید و بازدید نمایید . در سال 2009 میلادی مرکز خرید فروم استانبول ترکیه دارای مساحت زیادی می باشد که بزرگترین و اولین آکواریوم ترکیه و همچنین موزه یخ در مرکز خرید فروم استانبول ترکیه قرار گرفته است. شعبه فروشگاه لوازم خانگی با برند های معروف در مرکز خرید فروم استانبول ترکیه می باشد . در این مرکز خرید فروشگاه لوازم ورزشی ، انواع بوتیک ، رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ و انواع فست فود ها و کافه تریا که بتوانید بعد از یک گردش و خرید طولانی استراحت نمایید در این مرکز خرید وجود دارد.

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

 

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

منبع : مراکز خرید ترکیه

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید فروم استانبول ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه

 

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه پنج ستاره

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه

 

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه در منطقه زیبای پرا واقع شده است و دارای مرکز فرهنگی، هنری  است . سالن ناهارخوری و غذاخوری زیبا و متنوع دارد که می توانید از این فضاها استفاده نمایید و لذت ببرید . هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه رستورانی با چشم انداز فوق العاده از شاخ طلایی و مرکز قدیمی شهر استانبول ترکیه دارد. خیابان پر رفت و آمد و جذاب استقلال تنها چند دقیقه با هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه فاصله دارد. مسافران تور ترکیه تنها با کمی پیاده روی می توانید به مراکز دیدنی و مراکز خرید و مترو و اتوبوس برسید. اتاق های زیبا و بسیار تمییز هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه دارای بوفه ای که شامل قهوه و چای و نوشیدنی و تنقلات می باشد دارد. همچنین اتاقها دارای مینی بار و لب تاپ و  صندوق الکترونیکی دارند . مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل و تلویزیون صفحه تخت برای اتاقها با دکوراسیون زیبا طراحی و چیدمان شده است. بوفه صبحانه با سلیقه ها و ذائقه های متفاوت مهیا می باشد حتی می توانید صبحانه مورد نظر خود را سفارش دهید و لذت ببرید . سالن زیبای ناهار خوری رستوران در طبقه همکف در کنار لابی می باشد. سالن ویژه بدنسازی و تناسب اندام بوتانیکا و حمام آب گرم ,حمام بخار، سونا ،  حمام ترکی که برای آرامش اعصاب بسیار مفید است, استخر سرپوشیده که زمانی را برای آرامش و استراحت می توانید در استخر بگذرانید . با پیاده روی در کوتاه ترین زمان به موزه پرا بروید، منطقه گالاتا و برج گالاتا و شهر قدیمی استانبول را بازدید نمایید. فرودگاه آتاتورک 18 km از هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه فاصله دارد. هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه در منطقه پرا قرار گرفته است . هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه هتلی مناسب ویژه اقامت خانوادگی مسافران و گردشگران تور ترکیه می باشد.

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه

 

منبع : هتل های ترکیه

 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

هتل عرش سه ستاره

هتل عرش مشهد به جاذبه های گردشگری و حرم مطهر امام رضا علیه الاسلام نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که به حرم مطهر امام رضا به راحتی امکان پذیر می باشد.گنبد خشتی, مقبره پیرپالان دوز، مدرسه پریزاد به هتل عرش مشهد نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد با موقعیت مکانی مناسب و قیمتی مناسب در خیابان کامیاب واقع شده است و کمتر از 20 km فرودگاه قرار گرفته است. هتل عرش مشهد با رعایت زیباسازی  , اصول امنیتی، و کاربردی تلاش نموده است تا محیطی مطلوب و دلنشین برای تور مشهد فراهم نماید.

منبع :هتل های مشهد

 

 

 

هتل جواهری مشهد  سه ستاره

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد مرتب و تمییز می باشد که دارای 54 اتاق و 193 است. هتل جواهری مشهد به حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیک است و فقط چند دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و مسافران عزیز تور مشهد می توانند در کمترین زمان به حرم مطهر امام رضا علیه السلام برسند. هتل جواهری مشهد به مراکز خرید نزدیک می باشد و در مرکز شهر مقدس و دیدنی مشهد قرار گرفته است.از امکانات هتل جواهری مشهد لابی هتل, کافی شاپ , رستوران با منوی باز و متنوع غذا , آسانسور و همچنین دارای صندوق امانت و نمازخانه هم می باشد. اقامت در هتل جواهری مشهد برای خانواده های عزیز بسیار مناسب است.

آدرس هتل جواهری مشهد : خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم

منبع : هتل های مشهد

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد در زمان قدیم بخشی از محله های بزرگ محسوب می شد و از محله های اعیانی بخش چهار باغ به شمار می آمد.  شهر مقدس مشهد با بهتر شدن وضع اقتصادیش باعث شده تا منازل این منطقه نیز به مراکز تجاری و خرید تبدیل شود .بازار جنت مشهد در حال حاضر از مهمترین مراکز خرید پوشاک در شهر مشهد می باشد . بازار جنت مشهد به هتل ها و مرکزهای اقامتی بسیار نزدیک می باشد . هتل های زیتون , آسیا , جم , پردیس مشهد از هتل هایی است که به بازار جنت مشهد نزدیک هستند. در این بازار مسافران عزیز تور مشهد می توانند پوشاک شیک و مجلسی خریداری نمایند. در این بازار رستورانهایی هم وجود دارد که می توانید از این رستورانها استفاده نمایید و از غذاهای متنوع رستورانها لذت ببرید و استراحت نمایید.

 

مطالب مرتبط :

بازار جنت مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار جنت مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد با موقعیت مکانی بسیار عالی و دسترسی به شهر بسیار راحت می باشد که در 100 متری کمربندی شهر مقدس مشهد می باشد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد دارای شش طبقه می باشد . این مجتمع تجاری از لحاظ فنی و مهندسی در ایران رتبه برتر را دارد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد از معماری مدرن و سنتی بسیار خاص تلفیق شده است. مجتمع تجاری دارای گنبد بزرگی با قطر پنجاه متر مانند الماس تراش خورده می باشد . این مجتمع دارای آسانسورهای متعددی می باشد که دسترسی به طبقات دیگر را راحت و آسان کرده است. ایجاد آبنمای دیدنی و جالب با جدیدترین تکنولوژی و همچنین امکانات رفاهی و خدماتی که برای مشتریان و غرفه داران مهیا کرده است. مسافران تور مشهد از جمله بازدید کنندگان این مرکز خرید می باشند. از دیگر امکانات مجتمع تجاری الماس شرق مشهد رستوران با غذاهای متنوع و فست فود ,  پارکینگ طبقاتی , سرزمین عجایب , اورژانس و مرکز پزشکی , مرکزهای اطلاع رسانی و بانک می باشد. همچنین در طبقات غرفه های لوازم خانگی , رایانه , موبایل , بلور و چینی و کریستال و لوازم صوتی و تصویری وجود دارد که در دسترس برای مسافران تور مشهد می باشد.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 

منبع : مراکز خرید مشهد

 

مطالب مرتبط :

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری الماس شرق مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 

hotel darush kish


هتل بزرگ داریوش کیش هتلی پنج ستاره‌ در جزیره کیش می باشد که با سرمایه‌گذاری حسین ثابت ساخته شده است. این هتل دارای طرح تخت جمشید می باشد. هتل دارای دو نمای خارجی "رو به باغ" و "رو به دریا" می باشد،و موجب افزایش زیبایی هتل شده است.

امکانات هتل داریوش کیش: اتاق بیلیارد , کافی شاپ در لابی , سالن کنفرانس , لاندری , صندوق امانات و مینی بار , داخل اتاقها امکان استفاده از کانالهای ماهواره ای وجود دارد, گشت در بازارها , گشت سیاحتی در جزیره زیبای کیش , کافی نت , صبحانه بوفه , ترانسفر , سالن بدنسازی

***********************************************************

Dariush Hotel Kish

   Dariush Hotel Kish


Dariush Grand Hotel in Kish Island is a five star hotel which is built with an investment Hussein sabet. The hotel is designed PersepolisThe hotel has two exterior of "The Garden" and "sea" is, and has increased the beauty of the hotel. 

Facilities Dariush Hotel Kish : Billiard Room , Coffee in lobby , Conference Room , Laundry , Safety deposit box and mini bar , Inside the room there is the possibility of using satellite channels , Explore the markets , Sightseeing tour in the beautiful island , Cafe , Buffet breakfast , Transfer , Gym .

 

مطالب مرتبط :

هتل داریوش کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل داریوش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل مارینا پارک کیش

Hotel marina park kish


هتل مارینا پارک کیش منطقه زیبای جزیره کیش قرار گرفته است. هتل مارینا پارک کیش در زميني به مساحتی بيشتر از 10 هكتار قرار دارد . در محیطی زیبا و سرسبز قرار گرفته است. ساحل هتل مارینا پارک کیش درياي مرجاني و خیلی زيباي خليج فارس دیده می شود . اولين و بهترین ماريناي كيش را در جزیره واقع شده است . اين محیط دلنشین و چشم نواز هر بيننده ا ي را به خود جلب میکند . معماری فوق العاده با دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و  همراه با طبیعتی زیبا می باشد.  کارکنان دوره دیده و با تجربه برای ارائه خدمات آماده می باشند تا لحظاتی به یادماندنی را تجربه کنید. امکانات هتل مارینا پارک کیش : سالن بدن سازی , استخر سرپوشیده , سونا بخار , اسپا و ماساژ تایلندی , جکوزی , زمین استاندارد تنیس , سالن زیبایی ویژه بانوان , کافی نت و کافی شاپ و پارک تفریحی از امکانات هتل مارینا پارک کیش می باشد.

 ************************************************************

Hotel Marina Park Island

Hotel Marina Park IslandHotel Marina Park Island

Marina Park Hotel Kish Island is located in the beautiful area. Island Park Marina Hotel is located on a land area of 10 hectaresIt is located in a beautiful green environment. Beach Hotel Marina Park Island Coral Sea and Persian Gulf are very niceFirst and Best Marina is located on the island of Kish. The pleasant environment that will attract the eye of any visitor. Wonderful architecture and beautiful decoration with modern facilities and beautiful nature is. Trained and experienced staff are ready to provide services to make your experience memorable moments. 

Hotel amenities : Gym , Indoor Pool , Steam Sauna , Spa and Thai MassageJacuzziStandard Ground Tennis , Beauty salon for women , Cafe and Coffee Shop , Amusement park, Island Park is an amusement park of Hotel Marina.

منبع : هتلهای کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 

بازار هایپر مارکت کیش

بازار بزرگ هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی جزیره زیبای کیش واقع شده است . بازار هایپر مارکت کیش بعد از تعطیلی مجددا افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد . از مزایای بسیار خوب بازار هایپر مارکت کیش اجناس متنوع مانند لوازم خانگی،  اسباب بازی،پوشاک،  لوازم بهداشتی و آرایشی، وسایل تزئینی و زینتی و غیره می باشد. این بازار مکانی بسیار مناسب برای خرید لوازم مورد احتیاج روزمره مانند میوه،لبنیات، غذا، شوینده و … است . ساعت کار بازار هایپر مارکت کیش از ساعت 9 صبح الی 1 بامداد است و مسافران و گردشگران تور کیش از این بازار استقبال می کنند.

 

 

 

 

 

بازار فجر کیش فروشگاهی است که روبه روی  درب اصلی بازار پردیس یک واقع شده است ولی به دلیل اجناس متنوع و تبلیغات برای فروش اجناس هزار تا پنج هزار تومانی مورد توجه بیشتر مشتریان قرار گرفته است . پوشاک مردانه و زنانه  مختلف و بچه گانه و کفش و کیف با مدل های متنوع و اسباب بازی و ادکلن و عطر و لوازم و وسایل تزئینی و ... با نرخ مناسب به مشتریان عرضه می شود . ولی در مورد اجناس پنج هزار تومانی تبلیغات می شود و اکثر اجناس بالای قیمت 10000 تومان به فروش می رسد .  مسافران و خریداران تور کیش معمولا دست پر از این فروشگاه خارج می شوند.

 

 

 

 

بازار ونوس کیش

 از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبای کیش بازار ونوس کیش می باشد. بازار ونوس کیش از بازارهای کیش و از جاذبه های کیش می باشد و در طول سال گردشگران و مسافران زیادی به جزیره کیش جذب می شوند . این ویژگی بازار موجب شده که گردشگران و مسافران از این بازار دیدن نمایند. بازار ونوس کیش در دو طبقه ساخته شده است که بیشتر فروشگاههای بازار در طبقه اول قرار دارد و در طبقه دوم بازار ونوس کیش بیشتر دفاتر اداری و خدماتی .... به فعالیت مشغول هستند . بازار ونوس کیش بازاریست که اکثر عرضه کنندگان  پوشاک و البسه زنانه و در بازار فروش محصولات و لوازم خانگی کمتر فروش می رسد . بازار ونوس کیش در نزدیکی بازار مریم و در خیابان سنایی واقع شده است و تقریبا پانزده سال است که فعالیتش را شروع کرده است.

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 

پیست کارتینگ کیش

اولین پيست كارتينگ در جزيره كيش و در ایران پیست کارتینگ كيش است با طولی حدودا 800 متر و عرض آن 7 متر از وسیع ترین و بزرگترین پيست هاي کارتینگ در خاور ميانه است و موتور های چهار چرخ ATV و در این مجموعه ورزشی اتومبیل های کنترلی وجود دارد و برای همه افراد قابل استفاده است. پيست کارتینگ كيش روباز می باشد و در هر سال چند هزار نفر از گردشگران و علاقه مندان به این مجموعه ورزشی می روند و میزبان اولين دوره مسابقه های كارتينگ قهرماني كشور می باشد كه موجب شده در ايران این رشته ورزشی در سطح استاندارد جهانی برسد. ورزش كارتينگ بسیار جذاب و هیجانی است و پایه اصلی ورزش رالی و اتومبيل رانى در سطح حرفه اى است.

 

 

 

مجموعه ورزشی المپیک کیش

مجموعه ورزشي المپيك کیش از بزرگترین مراکز ورزشی کیش است که در اکثر روزها مورد استقبال و توجه مسافران و گردشگران تور کیش واقع شده است این مجموعه ورزشی با امكانات استاندارد برای ميزبانی اردوهاي تيم هاي خارجی ، ورزشي ملي ، باشگاهي می باشد. مجموعه ورزشي المپيك کیش دارای دو زمين فوتبال چمن و  چند زمين تنيسسالن مخصوص پينگ پنگ ، دو زمين ميني فوتبال چمن مصنوعي، دو سالن تمرين و مسابقات اسكواش ، استخر شنا مجهز شده  به سوناي خشك و بخار با سالن بدنسازي است، همچنین سالن چند منظوره ویژه ورزش هاي توپی و غیر توپی مانند واليبال، هندبال، بسكتبال، كشتي، فوتبال، جودو ، كاراته، تكواندو، خانه شطرنج و همچنین امكانات و تجهیزات براي دیگر ورزش ها در مجموعه ورزشي المپيك کیش مهیا شده است. چند سالن تجهیز شده ورزشي هم دراين مجموعه به زودی بهره برداري خواهد شد. 

 

 

 

 

باشگاه سوارکاری کیش

سواركاری ورزشی می باشد كه به غیر از اینکه در سلامت جسمانی تاثیر ویژه ای دارد ، موجب آرامش سواركار می شود و راحتی فکر و باعث تقویت اعصاب فرد سوارکار می شود باشگاه سواركاری كیش در بخش شمالی جزیره كیش، نزدیک دهكده المپیك است . باشگاه سوارکاری كیش برای اجرا و برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس در سال 1372 تاسیس شد. ساخت اصطبل ها و مانژها و محوطه‌سازی با كیفیت قابل قبول رسیدگی و انجام شد .
در حال حاضر احداث بخشی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد ، ساخت جایگاه های کافی و فضای سبز , ساخت پیست كورس باعث شده است كه باشگاه سوارکاری كیش شرایط میزبانی مسابقه های اسب دوانی كشوری را داشته باشد. در پایان سال ۱۳۷۶، چهل دوره مسابقه بزرگ كورس جایگاه ویژه برای اسب پیش از شروع مسابقه است كه در روبه روی هر اسب در وقت شروع مسابقه درب جایگاه باز خواهد شد. برای اولین بار در ایران در باشگاه سواركاری كیش به اجرا در آمد.
باشگاه سواركاری كیش هم اکنون پنجاه راس اسب از نژادهای تربرد، دوخون , دره‌شوی و عرب دارد.  اشتغال نیروی انسانی متخصص و درمانگاه دامپزشكی فعال است و شرایط مراقبت های علمی از اسب را فراهم کرده است.

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز ورزشی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش از هتل های خوب و تمییز کیش می باشد که برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب است هتل ستاره طلایی کیش به مراکز خرید نسبتا دور می باشد به همین علت هتل ستاره طلایی کیش برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل مهیا کرده است. هتل ستاره طلایی کیش به بعضی از مراکز تفریحی کیش مانند پارک آهوان نزدیک کی باشد. امکانات هتل ستاره طلایی کیش : لابی هتل , رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , کافی شاپ , تلویزیون , سرویس ایرانی , صندوق امانات , یخچال و غیره می باشد که اقامتی به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش به همراه دارد.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

منبع : هتلهای کیش

 

 

 

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد که تقریبا در مرکز کیش ساخته شده است. هتل قائم کیش دارای دو ساختمان مستقل که یکی قدیمی و دیگری نوساز است می باشد. هتل قائم کیش هشتاد اتاق برای خود دارد. این دو ساختمان  از رستورانی استفاده می کنند که دارای انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه می باشد. هتل قائم کیش به لحاظ موقعیت به مراکز خرید و ساحل دریا امکان دسترسی بهتری دارد.هتل قائم کیش در رو به روی بازار زیتون کیش قرار گرفته است.هتل قائم کیش بسیار تمییز و مرتب می باشد و مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد و بیشتر مسافران تور کیش هتل قائم کیش را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

 

آدرس هتل قائم کیش: بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون کیش

هتل قائم کیش


هتل قائم کیش

 


منبع : هتلهای کیش

 

 

 

 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش هتلی سه ستاره می باشد نزدیک بازار پردیس دو  در میدان سیری ساخته شده است. هتل تعطیلات کیش دارای امتیاز 15 % تخفیف برای پارک پرندگان و بازدید دلفین ها می باشد. همچنین هتل تعطیلات کیش برای کودکان که کمتر از 5 سال سن دارند رایگان می باشد. در اکثر اتاق های هتل تعطیلات کیش که دو تخته به بالا هستند یک تخت تاشو هم وجود دارد. هتل تعطیلات کیش با اتومبیل تا فرودگاه کیش فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل تعطیلات کیش : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , لابی , سالن مجهز برای کنفرانس , پارکینگ ویژه برای هتل , اینترنت در لابی هتل و همچنین در اتاقها , تاکسی سرویس برای مسافران تور کیش , سالن مجهز ورزشی , کافی نت و دیگر امکاناتی که برای آسایش و رفاه مسافران عزیز تور کیش در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل تعطیلات کیش :  جزیره کیش ، بعداز بازار پردیس دو ، میدان سیری

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

منبع : هتلهای کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

سافاری کیش

هیجان اتومبیلرانی با خودرو های offroad در سافاری کیش

ثبت نام متقاضيان تور سافاري در هتل هاي کیش و مجتمع هاي تجاري جزيره و يا رزواسيون خود مجموعه صورت میگیرد همراه با ترانسفر رایگان به مجموعه ، توقف بين راه برای استراحت و عکاسي ، دیدن غرفه هاي صنايع دستي ، صرف غذا و نوشيدني هاي سرد و گرم در رستوران همراه با موسقي زنده محلي ، بازگشت به هتل بوسیله ماشین های ون و ميني بوس و خدمات ویژه VIP، ترانسفر با لیموزین. 

 سافاری کیش

 

سافاری کیش

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: سافاری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

کلوپ غواصی و دریایی کیش

 

تور کیش کلوپ غواصی و دریایی

در مراکز تفریحی کیش و باشگاه های آن آموزش های متفاوتی چون اسکی روی آب , گشت تفریحی در اطراف جزیره کیش , غواصی , جت اسکی , آکواریوم شناور , گشت با قایق های تندرو , شاتل سواری , ماهیگیری تفریحی , قایق سواری با قایق های پدالی , تور جزیره های اطراف و... ارائه داده می شود. این مجموعه های ورزشی و تفریحی کار خود را از ساعت 9 صبح آغاز می کنند و اکثرا تازمان غروب آفتاب آماده پذیرش گردشگران عزیز می باشند. برای حفظ امنیت و رفاه گردشگران یک فروند شناور جست و جوگر و نجات غریق به صورت 24 ساعته و رایگان در اطراف و حاشیه جزیره برای ارائه خدمات خود حضور دارند. علاوه بر این امور دریایی وظیفه دارد تمامی فعالیت های کلوپ های غواصی و دریایی کیش را کنترل نماید. 

تور کیش کلوپ غواصی و دریایی

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کلوپ غواصی و دریایی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پیست کارتینگ کیش

تور کیش پیست کارتینگ

پیست کارتینگ کیش یکی از تفریحان مهیج و مفرح این جزیره است که پایه یک اتومبیل رانی در سطح حرفه ای می باشد. مسافران تور کیش که علاقه مند به ورزش های هیجانی و اتومبیل رانی هستند حتما به این پیست بروند تا هیجانات خود را تخلیه نمایند. پیست کارتینگ کیش علاوه بر این که  اولین پیست کارتینگ ساخته شده در ایران است بزرگترین پیست کارتینگ در سراسر خاورمیانه نیز می باشد.

تور کیش پیست کارتینگ

این پیست دارای 8000 متر طول و 700 متر عرض می باشد. پیست کارتینگ کیش میان مردم جزیره , گردشگران و مسافران تور کیش بسیار پرطرفدار است به طوری که می توان گفت پرطرفدارترین مرکز تفریحی در تمام جزیره می باشد. این مجموعه موتورهای ATV (موتورهای 4چرخ) و ماشین های کنترل از راه دور را نیز دارا می باشد. علاوه بر همه این موارد دوره های مسابقات کشوری در پیست کارتینگ کیش برگزار می گردد. مسافران تور کیش که موتور سواری و اتومبیل رانی را دوست دارند به پیست کارتینگ جزیره زیبای کیش سر بزنند.

تور کیش پیست کارتینگ

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پیست کارتینگ کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

بولینگ در کیش

تور کیش بولینگ

بولینگ از ورزش های جذابی است که اولین بار در مصر باستان ابداع شد و در این ورزش شما باید توپی را روی زمین بغلتانید تا به چند میله برخورد کند. شاید برای مسافران تور کیش جالب باشد که بدانند بولینگ ابتدا (5200 سال قبل از میلاد مسیح) به عنوان یک بازی در مصر باستان مطرح شد.

تور کیش بولینگ

در آن زمان به جای توپ بولینگ از یک سنگ گرد استفاده می شده که باید آن را به صورت چرخشی پرتاب می کردند به طوری که از میان 3 قطعه  سنگ مرمر عبور کند و به 9 سنگ گنبدی شکل که حکم پین امروز را داشت برخورد کند. در دانمارک این بازی با یک توپ گرد سنگی انجام می گرفت که به سمت هدف های سنگی از فاصله 20 متری پرتاب میشد.

تور کیش بولینگ

جدیدترین و مدرن ترین و مجهزترین سالن بولینگ ایران در جزیره کیش و مجموعه ورزشی مریم واقع شده است. مسافران تور کیش که بولینگ علاقه مند هستند سالن بولینگ مریم را از دست ندهند. این سالن متشکل از شانزده لاین(خط) بولینگ دیجیتالی و مجهز به نور پردازی می باشد.

تور کیش بولینگ مجموعه ورزشی مریم

 

تور کیش بولینگ مجموعه ورزشی مریم

در طبقه اول مجموعه ورزشی مریم سالن بیلیارد وجود دارد که دارای چشم انداز فوق العاده ای از جزیره زیبای کیش می باشد. در این مکان دو سالن خانوادگی جدا نیز وجود دارد که متشکل از 16 میز بازی شامل 5 اسنوکر , 10 ایت بال و 1 پیرامید می باشد.

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

 

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

مسافران تور کیش که علاقه مند به ورزش و تفریح در کنار هم هستند حتما به مجموعه ورزشی مریم و سالن بیلیارد آن سر بزنند قطعا متضرر نمی شوند و لحظات خوشی را سپری خواهند کرد. این مجموعه ورزشی آماده خدمت گذاری به مهمانان و مسافران عزیز تور کیش می باشد.

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بولینگ در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

اسکوترهای زیر دریایی کیش

 

تور کیش اسکوترهای غواصی یا زیر دریایی

اسکوترهای زیر دریایی کیش یکی از وسایل تفریحی جدیدی است که در سال 90 در جزیره کیش ساخته وراه اندازی شد. این اسکوترها بسیار هیجان انگیز هستند چون شما می توانید با استفاده از این دستگاه , غواصی در اعماق دریا را تجربه کنید. مسافران تور کیش که علاقه مند به غواصی هستند خوب است بدانند که می توانند با استفاده از این اسکوترها بدون نیاز به مهارت های غواصی , شنا و حتی گواهینامه های لازمه به اعماق دریا بروند و نهایت لذت را ببرند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. اما بایستی حوله , مایو و دمپایی با خود به همراه داشته باشند. مسافران تور کیش قطعا با این اسکوترهای زیر دریایی احساسی فراموش نشدنی و باور نکردنی را تجربه خواهند کرد. این کلوپ اسکوترهای زیر دریایی یا غواصی در کنار کافی شاپ آنا , پشت هتل شایان در میدان ساحل واقع شده است.

تور کیش اسکوترهای غواصی یا زیر دریایی

به اطلاع مسافران تور کیش علاقه مند به غواصی می رسانیم که اگر قصد دارند به صورت گروهی یعنی بیش از 10 نفر به این کلوپ بروند 25% تخفیف و اگر بیشتر از چهار نفر باشند 20% تخفیف شامل آن ها میگردد. دانشجویان عزیز مطلع باشند که با کارت دانشجویی خود می توانند از تخفیف 20 درصدی کلوپ اسکوترهای زیر دریایی بهره ببرند. مسافران تور کیش می توانند 1:30 الی 2 ساعت از این اسکوترها استفاده کنند که هزینه آن برای یک تور نزدیک 200 هزار تومان یا کمتر می باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه برای افراد زیر 12 سال با قدی کمتر از 150 سانتی متر ممنوع می باشد. مسافران گرامی تور کیش اگر مبتلا به بیماری های سرع , فشار خون بالا , ناراحتی های قلبی و تنفسی هستند یا کمتر از 3 ماه است که عمل جراحی انجام داده اند ,استفاده از اسکوترهای غواصی برای آنها نیز ممنوع می باشد.

تور کیش اسکوترهای غواصی یا زیر دریایی

 

مطالب مرتبط:

 



:: برچسب‌ها: اسکوترهای زیر دریایی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش

این هتل 5 ستاره در یکی از بهترین مناطق کیش واقع شده است هتل دارای مساحت بیش از 10 هزار هکتار است هتل در فضایی سبز با اواع پوشش های گیاهی با آبنمایی بسیار زیبا قرار دارد و دو طرف هتل ساحل دریای مرجانی و زیبای خلیج فارس بسیار دلنگیز است هتل دارای دکوراسیونی زیبا با کارکنان با تجربه نیز هست که مسافران زیادی را هر ساله به خود جذب می کند.

مطالب مرتبط:

 

هتل شایان کیش

 

 

هتل شایان کیش

این هتل 5 ستاره از بهترین هتل های کیش است که در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت پنجاه و پنج هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل فاصله کمی تا مراکز خرید ، جاذبه های تفریحی کیش و فرودگاه دارد.هتل شایان دارای صد و پنجاه و نه اتاق است و در سال هشتاد و هشت به هتل پارس شایان نام گرفت.هتل دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون با ماهواره،یخچال،اینترنت،لابی،پارکینگنمازخانه و رستوران است.

مطالب مرتبط:

هتل فلامینگو کیشهتل آرامیس کیشهتل هلیا کیشهتل صدف کیشهتل سارا کیش

 

 

هتل سورینت مریم کیش

 

هتل سورینت مریم کیش

این هتل یکی از هتلهایی است که از کنترل هوشمند BMS نیز استفاده شده است با این سیستم هوشمند به محض ورود هر مسافر به داخل اتاق سیستم تهویه،روشنایی،وسیستم گرمایشی و سرمایشی فعال می گردد و آسایش و رفاه حال مسافران در این هتل بیشتر رعایت شده است.هتل دارای پنجا ه و شش اتاق ،سرویس بوفه و سرویس اسپا است .نهار و صبحانه به صورت بوفه سرو می گردد.در اتاق می توانید از سرویس چای و قهوه ،سرویس عصرانه ،اینترنت پرسرعت بی سیم،سیستم صوتی و تصویری،صندوق امانات نیز استفاده کنید.همچنین هتل دارای ترانسفر فرودگاهی،خدمات خانه داری و لاندری است.

مطالب مرتبط:

هتل فلامینگو کیشهتل آرامیس کیشهتل هلیا کیشهتل صدف کیشهتل سارا کیش

 

 

هتل شایگان کیش

 

 هتل شایگان کیش

این هتل پنج ستاره در زمینی به مساحت پانزده هزار متر و در سال 88 در یکی از موقعیت های عالی ساخته شد.هتل دارای صد و چهل اتاق،ویلای لوکس،سوئیت و آپارتمان 6 طبقه است ویلاهای این هتل بسیار لوکس و در میان باغهای سر سبز هستند قیمت ویلاهای این هتل از اتاقها و سوئیت ها بالاتر هستند هتل به راحتی به بازارها و مراکز خرید دسترسی دارد همچنین به مکانهای تفریحی و اداری نزدیک است.

مطالب مرتبط:

هتل فلامینگو کیشهتل آرامیس کیشهتل هلیا کیشهتل صدف کیشهتل سارا کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

تور کیش لاک پشت های دریایی

در سواحل زیبا و بی نظیر خلیج فارس به دلیل امنیت و آرامشی که وجود دارد آبزیان متنوعی در آن اسکان گزیدند. از جمله لاک پشت های دریایی که می توانید گونه های خاصی از آن ها را در سواحل خلیج فارس مشاهده کنید. لاک پشت نوک دار و لاک پشت سبز دو نوع لاک پشتی هستند که در سواحل خلیج فارس زندگی می کنند. علاوه بر این در قسمت جنوبی و غربی جزیره کیش و همچنین در نزدیکی دماغه غربی لاک پشت های بسیار بزرگ و غول پیکری وجود دارد که به راحتی از بالای دیوارهای ساحلی قابل مشاهده هستند. یکی از جاذبه های جزیره زیبای کیش و صخره های ساحلی آن بویژه هنگام غروب آفتاب وفور لاک پشت های آن می باشد که توجه گردشگران را به خود جلب می کند.

تور کیش لاک پشت های دیایی

مسافران تور کیش جالب است بدانند که لاک پشت ها اولین چرخه اکوسیستم دریایی را تشکیل می دهند و برای بقای نسل انسان لازم و ضروری است. در حقیقت این موجودات عهده دار توازن زیست محیطی هستند و نبود آن ها انسان را با فاجعه ای جبران ناپذیر روبرو می کند. لاک پشت ها به همراه کروکودیل ها و مارمولک ها مهره دارانی هستند که از 200 میلیون سال پیش پا به چرخه حیات گذاشتند و قدمت آن ها بیشتر از سایر خزندگان است. تنها خزندگانی که توانستند با زندگی در دریا سازش پیدا کنند مارهای دریایی و لاک پشت های دریایی هستند. اما با وجود این با خشکی همچنان در ارتباط هستند و برای تخم گذاری به سواحل شنی می روند و برای تنفس هم به سطح آب می آیند.

تور کیش لاک پشت های دریایی

از دیگر مواردی که شاید برای مسافران تور کیش جالب باشد تغذیه لاک پشت ها است که از دعروس دریایی , اسفنج ها , لارو سخت پوستان و نرم تنان و گیاهان دریایی و... استفاده می کنند. انتشار جغرافیایی لاک پشت ها در آب های گرم و نیمه گرم استوایی به ویژه خلیج همیشه فارس و دریای عمان است و پراکنش جهانی دارند.  این موجودات در سواحل شنی تخم گذاری می کنند زیرا سواحل جنوب شرایطی نامناسب دارد و همین امر باعث محدود شدن محل تخم گذاری لاک پشت ها شده است. از مسافران تور کیش خواهشمند هستیم که برای بقای این لاک پشت ها از دست زدن به آن ها و شنا کردن در اطراف آن ها , تردد در زیستگاه آن ها , ریختن زباله در دریا , دست زدن یا برداشتن تخم لاک پشت ها , تعقیب کردن لاک پشت ها هنگام غواصی و... خودداری کنید. همچنین مسافران تور کیش هنگام قایقرانی خود مراقب لاک پشت هایی که برای تنفس به سطح آب آماده اند باشند.

تور کیش لاک پشت سبز خلیج فارس

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: لاک پشت های دریایی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

آکواریوم کیش

کسانی که از غواصی می ترسند اما علاقه مند به دنیای زیر آب هستند می توانند از آکواریوم کیش دیدن کنند. دریای آبی و نیلگون خلیج فارس دارای انواع گوناگون آبزیان و ماهی ها می باشد که به راحتی می توان آنها را در داخل آب های پاک و شفاف خلیج فارس مشاهده کرد. بهضی از این آبزیان بسیار جالب و حیرت آور هستند. آکواریوم کیش داخل کانون هنر قرار دارد و شما می توانید از این آکواریوم دیدن کنید و گونه های مختلف گیاهان دریایی و آبزیانی که شاید تا کنون از نزدیک ندیده اید را ببینید و لذت ببرید.

آکواریوم کیش

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آکواریوم کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

تور کیش باغ پرندگان

باغ پرندگان کیش از جاذبه های گردشگری فوق العاده این جزیره می باشد. این باغ 3 هکتار وسعت دارد و در حال حاضر روزانه 500 گردشگر از این باغ دیدن می کنند. در این باغ دو قسمت جداگانه برای نگهداری از پرندگان فراهم شده است که در قسمت اول گردشگران و مسافران تور کیش از مسیرهای سرسبز و بسیار زیبا و منحصر به فرد عبور میکنند و پرندگان را داخل قفس مشاهده می کنند. و اطلاعاتی در مورد هریک از آن ها مانند نوع تغذیه , ویژگی ها , زیستگاه و... بر روی قفس درج شده است.

تور کیش باغ پرندگان

در قسمت دوم فضایی باز به مساحت 2 هکتار برای پرواز آرادانه پرندگان فراهم شده است. در این باغ بیشتر از 55 گونه پرنده از قاره افریقا , امریکا و آسیا وجود دارد. در برکه ای که وسط باغ وجود دارد فلامینگوها , ایبیس ها , قوها , انواع لک لک ها , پلیکان های خاکستری و... نیز وجود دارد. از دیگر گونه های که در این باغ وجود دارد می توان به طوطی سبز , کاسکو , طاووس ها , کاکاتوآلبا , ماکائو , پنگوئن پا سیاه , قرقاول چینی و... اشاره کرد. علاوه بر این تمساح پوزه کوتاه یا گاندو , میمون و آهو و... در این باغ نگه داری مس شود. مسافران تور کیش به هیچ وجه دیدن از این باغ را از دست ندهید. 

تور کیش باغ پرندگان

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: باغ پرندگان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

درباره کیش

 

تور کیش نقشه جزیره کیش

در اثر حرکات متوالی صفحات عظیم قاره ها حدود 200 میلیون سال پیش و فشاری که آن ها روی هم می آوردند چین خوردگی ها و کوه هایی را پدید آورده و باعث شد که شبه جزیره عربستان همراه با صفحه های قاره افریقا به سمت شمال حرکت کند. بعد از میلیون ها سال این شبه جزیره از افریقا جدا شد و به آسیا متصل گردید. فشار ناشی از حرکات صفحات از سمت جنوب غربی به کشورمان ایران وارد شد. این فشارها باعث چین خوردگی های بزرگی در این قسمت از فلات ایران گشت و رشته کوه های زاگرس را پدید آورد که از شمال غربی تا جنوب شرقی امتداد دارد. بیشترین ارتفاع رشته کوه های زاگرس را قله دنا در بویراحمد با 4409 متر ارتفاع دارد که در اثر پدیده کوه زایی پدید آمده است.ارتفاع رشته کوه های زاگرس از قله دنا به سمت خلیج فارس به تدریج کاهش یافته و در نهایت در اعماق آب های خلیج همیشه فارس به صورت چین خوردگی های کوچک پنهان شده است. جزیره کیش حدود 200 سال قبل و دیگر جزیره های تنگه هرمز در خلیج فارس سازه های رشته کوه های زاگرس و تاقدیس های این چین خوردگی ها می باشند. مسافان تور کیش لازم است بدانید که کیش به منای تیر دان یا ترکش است زیرا وقتی در ارتفاعات اطراف آن قرار میگیرید مانند تیر به نظر می رسد. گفته می شود که نام قدیمی جزیره کیش کیان بوده. کیان از سلسه کیانیان گرفته شد زمانی که کیکاووس به فارس رفت و در سیراف فرود آمد.

تور کیش نقشه جزیره کیش

 

مطالب مرتبط:

مطالب مرتبط:

تور کیش لحظه آخریتور لحظه آخری کیشتور دقیقه 90 کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

تور ترکیه هتل ایبیس استانبول

هتل 3 ستاره ایبیس ترکیه استانبول در یک موقعیت جغرافیایی خوب و فوق العاده قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات خوب و مناسب است و همچنین اتاق هایی مخصوص معلولین را نیز دارا می باشد. از امکانات هتل ایبیس ترکیه استانبول می توان به استخر روباز , پارکینگ رایگان , رستوران و... اشاره کرد. رستوران این هتل دارای خوراک های لذیذ و خوش مزه ای است که مسافران تور ترکیه پس از یک گردش خوب و طولانی می توانند با خوردن خوراک های این رستوران خستگی خود را برطرف کنند. علاوه بر این پذیرش هتل ایبیس ترکیه استانبول به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور ترکیه می باشد.

تور ترکیه رستوران هتل ایبیس استانبول

 

مطالب مرتبط:

 

 

هتل 3 ستاره فوآر استانبول

 

 

تور ترکیه هتل فوآر استانبول

هتل 3 ستاره فوآر ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول یعنی منطقه آکسارای قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات هتل فوآر ترکیه استانبول می توان به رستوران , بار , پارکینگ , صرافی و... اشاره کرد. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب , مینی بار , ماهواره , تلویزیون ال سی دی , یخچال , روم سرویس بیست و چهار ساعته و... نیز می باشد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در این هتل که قیمتی مناسبی هم دارد , سفر خوبی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

هتل 4 ستاره لیون استانبولهتل 4 ستاره مارمارای استانبولهتل 4 ستاره میم استانبولهتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبولهتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول

 

 

 

 

 

تور ترکیه هتل اربیل استانبول
هتل 3 ستاره اربیل ترکیه استانبول یکی از هتل های 3 ستاره خوب و نوساز استانبول است که بسیار شیک و مدرن طراحی و ساخته شده است. این هتل بسیار شبیه به هتل های 5 ستاره و هتل های بین المللی است و همین امر باعث منحصر به فرد شدن آن در میان هتل های 3 ستاره ترکیه استانبول شده است. هتل اربیل ترکیه استانبول دارای امکانات هوشمند و امکانات رفاهی خوبی می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , اینترنت وایرلس در تمام اتاق ها , منوی غذای باز با انواع نوشیدنی های لذیذ و خوش مزه که به صورت بوفه سرو می شود و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت خود در این هتل با قیمتی مناسب سفر خوب و بی نظیری را تجربه کنند و از امکانات رفاهی و فوق العاده این هتل 3 ستاره بهرمند شوند.

تور ترکیه هتل اربیل استانبول

مطالب مرتبط:

هتل 4 ستاره لیون استانبولهتل 4 ستاره مارمارای استانبولهتل 4 ستاره میم استانبولهتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبولهتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول

 

 

 

تور ترکیه هتل پورت استانبول

هتل 3 ستاره پورت استانبول در منطقه اروپایی و توریستی استانبول قرار گرفته است که با بندر ینی کاپی تنها 10 دقیقه فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار تمبز هستند و هرکدام سرویس بهداشتی اختصاصی و تلویزیون دارند. علاوه بر این هتل پورت ترکیه استانبول دارای یک رستوران اختصاصی نیز می باشد و صبحانه را به صورت بوفه برای مهمانان و مسافران سرو می کند. از مزیت این هتل می توان به نزدیک بودن آن به دیدنی های تاریخی آن منطقه ( محله سلطان احمد ) مثل قصر توپکاپی , مسجد کبود و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

تور ترکیه هتل پورت استانبول

مطالب مرتبط:

هتل 4 ستاره لیون استانبولهتل 4 ستاره مارمارای استانبولهتل 4 ستاره میم استانبولهتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبولهتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول
 
 
 


هتل 3 ستاره آرت استانبول

 

 

تور ترکیه هتل آرت استانبول

هتل 3 ستاره آرت ترکیه استانبول یکی از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول است. این هتل متشکل از 140 اتاق می باشد. از مزیت های هتل آرت استانبول این است که پیاده تنها بیست دقیقه با کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به استخر آب گرم , استخر روباز و... اشاره کرد. علاوه براین یک صرافی داخل هتل آرت ترکیه استانبول قرار دارد. رستوران و سالن غذاخوری ین هتل 24 ساعته آماده پذیرایی از مهمامانان خود و مسافران تور ترکیه می باشد. گردشگران و مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در هتل 3 ستاره آرت ترکیه استانبول از امکانات این هتل بهرمند شوند و سفر خوبی را تجربه کنند.

تور ترکیه هتل آرت استانبول

 

مطالب مرتبط:

هتل 4 ستاره لیون استانبولهتل 4 ستاره مارمارای استانبولهتل 4 ستاره میم استانبولهتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبولهتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران لوکانتامایا استانبول

 

 تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

رستوران لوکانتامایا از بهترین رستوران های ترکیه و شهر استانبول است. مسافران خوش خوراک تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند هرگز غذاهای این رستوران را از دست ندهند. جالب است بدانید که سرآشپز رستوران لوکانتامایا یک خانم است که در نیویورک تحصیل کرده است و یک منوی کلی از غذاهای لذیذ به نام nouvelle turkish را در اختیار مهمانان خود قرار می دهدو هرکدام را که انتخاب کنند با یک طبخ عالی و طعمی بی نظیر برای آنها سرو می کند.

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

 

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

منوی این رستوران بر اساس تغییرات فصلی و تاثیرات محلی و مهمتر از همه بر اساس الویت سبزیجات طبقه بندی و تنظیم شده است. مسافران تور ترکیه که علاقه مند به غذاهای گیاهی هستند با خیالی آسوده طبخ و سرو غذای مورد علاقه خود را به این سرآشپز خانم ماهر بسپارید و از نوش جان کردن آن لذت ببرید.

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

 

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران لوکانتامایا استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

تور ترکیه رستوران چانگا

رستوران چانگا از بهترین رستوران های شهر استانبول ترکیه است که در سال 2007 به عنوان بهترین رستوران جدید این شهر برنده جایزه شد. این جایزه به دلیل دکوراسیون منحصر به فرد و زیبای رستوران چانگا به آن تعلق گرفت. این رستوران چهارمین رتبه را در بین بهترین رستوران های استانبول را دارد. رستوران چانگا در منطقه تکسیم و در ساختمان نوا قرار دارد. محیط و فضای این رستوران بسیار زیبا و شگفت انگیز است.مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند حتما به این رستوران که دارای منوی غذایی بسیار متنوع و مخلوطی از غذاهای بین المللی و ترکی است , سر بزنند و از میل کردن غذاهای خوش مزه آن لذت ببرند.

تور ترکیه رستوران چانگا

 

تور ترکیه رستوران چانگا

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران چانگا استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی یکی از بهترین و قدیمی ترین رستوران های شهر استانبول ترکیه است که در سال 1965 فعالیت خود را آغاز کرد. بدون شک می توان گفت که در این رستوران لذیذترین و بهترین غذاهای دریایی طبخ و سرو می شوند.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی با دکوراسیون خاص خود و نور پردازی زیبایی که دارد برای مهمانان خود محیطی زیبا و دلنشین را فراهم آورده است. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند می توانند در این رستوران غذای دریایی مورد علاقه خود را با طعمی بی نظیر و در محیطی آرام و دلنشین نوش جان کنند.

تور ترکیه تراس تابستانی رستوران کی یی استانبول

علاوه بر این رستوران کی یی یک تراس تابستانی دارد که دارای چشم انداز فوق العاده ای می باشد و شما از میل کردن غذای خود در چنین تراسی قطعا نهایت لذت را خواهید برد.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

 

مطالب مرتبط:

تورترکیهتور ترکیه قیمتتور ترکیه قیمت مناسبتور ترکیه قیمت ارزانتور ترکیه قیمت 93تور ترکیه لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران کی یی ترکیه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

 

در اینجا برای مسافران تور ترکیه برخی از مهمترین تعطیلات و جشن های کشور ترکیه را ذکر می کنیم:

29 اکتبر از تعطیلات رسمی ترکیه است که سالروز جمهوریت  این کشور می باشد. 23 آوریل که اولین مجلس جمهوری ترکیه در سال 1920 شکل گرفت و این روز مصادف با جشن کودکان شد , 23 آوریل را روز ملی حاکمیت ملی ترکیه و روز کودکان نام گذاری کردند. در این روز که از دیگر تعطیلات رسمی این کشور می باشد , کودکان روی کرسی های حکومتی منشینند و تصمیماتی را به صورت نمادین برای کشور می گیرند.

تور ترکیه 23 آوریل روز جشن کودکان و حاکمیت ملی ترکیه

10 نوامبر نیز سالروز تولد آتاترک می باشد که مردم ترکیه این روز را جشن میگیرند. آتاترک بنیانگذار دولت ترکیه بود که در امور نظامی استعداد فوق العاده ای داشت. جالب است بدانید که او در جنگ چناق قلعه در سال 1914 در مقابل نیروهای دریایی بریتانیای کبیر فرانسه با سپاهی کوچک ایستادگی کرد و نیز با شعار (نمی توانید از چناق قلعه بگذرید) از تصرف شهر استانبول ترکیه توسط آن ها جلوگیری کرد.

تور ترکیه 10 نوامبر سالروز تولد آتاترک

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: درباره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پارک آبی وادی وحشت دبی

 

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

پارک آبی وادی وحشت دبی بیشتر از 23 نوع وسیله ورزشی و تفریحی دارد که اکثر آن ها به صورت پیوسته و در امتداد هم هستند. مسافران تور دبی که علاقه مند به تفریح های آبی هستند با رفتن به این پارک می توانند با وسیله هایی که در امتداد هم هستند به طور پیوسته مدتی را بر روی آب حرکت کنند و نهایت لذت را ببرند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

این پارک بین برج العرب و هتل ساحلی جمیرا واقع شده است که 5 هکتار وسعت دارد. پر هیجان ترین وسیله ی این پارک یکی از سرسره ای آبی آن می باشد که بلندترین سرسره آبی دنیا است که مسافران تور دبی هیجان و وحشت واقعی را در این سرسره آبی می توانند تجربه کنند. از دیگر وسایل پارک آبی وادی وحشت میتوان به 8 سرسره آبی انفجاری و منطقه موج سواری آن اشاره کرد.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

گردشگرانی که علاقه مند به سرعت و هیجان هستند می توانند با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بر روی سرسره سرعت این پارک حالت بی وزنی را تجربه کنند بدون اینکه کمترین آسیبی را ببینند. این سرسره بلندترین و پرسرعت ترین سرسره دنیا بعد از سرسره آبی امریکای شمالی می باشد که سی و سه متر ارتفاع دارد و یک سقوط دل چسب , جذاب و در عین حال نفس گیر را برای هیجان دوستان به همراه یک آبشار به عمق وادی را فراهم میکند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

مسافران تور دبی خوب است بدانند که این پارک برنده جایزه بهترین طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی نیز شده است چون طراحی این پارک بر اساس افسانه سند باد صورت گرفته است.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

اگر اندکی به جزئیات آن توجه کنید متوجه می شوید که اجزای آن مانند شخصیت های کارتنی خلق شده اند که برای کمک به ساختار موضوع می باشند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی وادی وحشت دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پارک فراری دبی

 

تور دبی پارک فراری

پارک فراری دبی در شهر ابوظبی ساخته شده است که بسیار بزرگ می باشد و علاقه مندان به ماشین های فراری می توانند به این پارک بروند و از ماشین سواری خود با فراری لذت ببرند. مسافران تور دبی که علاقه مند به ماشین های فراری هستند پارک فراری دبی را از دست ندهند. پارک فراری دبی بزرگترین پارک موضوعی در تمام دنیا برای فراری می باشد. چون پرسرعت ترین ترن هوایی دنیا با سرعت 150 مایل در ساعت , پارک مسابقه با ماشین های فراری برای کودکان , شبیه سازیهای سرعت با انواع مختلف اتومبیل های فراری که گردشگران می توانند آن را لمس کنند و... در این پارک 40 هکتاری وجود دارد. مسافران تور دبی و توریست ها که علاقه مند به اتومبیل فراری هستند می توانند یک روز کامل را در پاک فراری (ferrari world) سپری کنند و لحظات خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 تور دبی پارک فراری

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک فراری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

سواحل دبی

 

تور دبی سواحل عمومی

یکی از جاذبه های گردشگری دبی و مناطق دیدنی و توریستیامارت متحده عربی سواحل دبی هستند. برای مسافران تور دبی که علاقه مند به ورزش های آبی مثل شنا هستند گزینه های متفاوتی در دبی برای آنها وجود دارد. در ساده ترین شکل ممکن می توانند به سواحل عمومی بروند که هزینه ای هم برای ورود ندارند اما از امکانات کمی برخوردارند. سواحل عمومیدبی از کنار تالاب الممرز آغاز می شود که در قسمت شمال شرقی دبی قرار دارد. این تالاب دارای منطقه ای برای جت اسکی , شنا و کلبه های چوبی و زیبا می باشد. اگر به سمت جنوب حرکت کنید به ساحل کرنیش جمیرا می رسید که مورد علاقه بسیاری از توریست ها و گردشگران برای آفتاب گرفتن و شنا کردن می باشد. از امکانات ساحل کرنیش جمیرا می توان به میزهای دارای سایه بان و نیمکت های آن , زمین بازی کودکان , منطقه ی ویژه و حفاظت شده ای برای شنا , منطقه ای سنگ کاری شده کنار ساحل برای ماهیگیری و... اشاره کرد.

 تور دبی سواحل عمومی

اگر به قسمت های جنوبی تر بروید به سواحل کوچک تری که نزدیک به باشگاه دریا نوردی و باشگاه وولن گونگ دبی می باشد می رسید و در نهایت به ساحل هتل جمیرا خواهید رسید. آن دسته از مسافران تور دبی که می خواهند از امکانات فوق العاده و عالی بهره مند شوند باید به سواحل خصوصی هتل ها بروند. پس از ساحل خصوصی هتل جمیرا مجددا به سواحل عمومی ای که بین هتل متروپولیتن و شرایتون قرار دارد می رسید که مورد علاقه ی بسیاری از گردشگران و مسافران تور دبی و حتی ساکنان خود این منطقه از دبی می باشد.

تور دبی ساحل کرنیش جمیرا

این سواحل عمومی اگرچه دارای امکانات کمی می باشند و ورودیه ای برای رفتن به این سواحل از گردشگران گرفته نمی شود اما مقرراتی برای ورود به آن وجود دارد که باید رعایت شود. از جمله این مقررات ممنوع بودن بردن سگ و حیوانات اهلی به ساحل , آتش روشن کردن , غذا درست کردن , چادر زدن , بردن ماشین و رانندگی کردن در ساحل همگی ممنوع می باشند. علاوه بر همه این موارد نکته قابل توجه این است که اگرچه آب های ساحلی دبی آرام و کم تلاطم هستند و بی خطر به نظر می رسند اما یک موج آن می تواند شناگر را از ساحل دور کند به همین علت بهتر است زمانی برای شنا کردن وارد آب شوید که غریق نجات درساحل حضور داشته باشد. در نقطه مقابل این سواحل عمومی پارک های ساحلی هستند که از امکانات فوق العاده ای برخوردار هستند.

تور دبی ساحل هتل جمیرا

 

تور دبی ساحل هتل جمیرا

در این پارک های ساحلی رخت کن , زمین های ورزشی و چندین استخر و... وجود دارد و علاقه مندان به ورزش و تفریح در این پارک ها و استخرها باید مبلغی را به عنوان ورودیه بپردازند. در مجموع پیشنها می کنیم که اگر مسافران تور دبی علاقه مند به شنا کردن در آب های ساحلی هستند , سواحل آبی و پاکیزه خلیج فارس دبی را از دست ندهند.

تور دبی پارک ساحلی

 

تور دبی پارک آبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: سواحل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

تور سافاری دبی

 

net safari dubai


تور سافاری دبی از معروفترين و بهترین تورهای دبی است که هدف عمده اين تور، زندگی باديه نشينان و چهره کوير را به بازديدکنندگان نشان می دهند.تور سافاری دبی از چند ساعت تا چند روز متغییر می باشد .تور رایجی که میتوانید استفاده کنید تقریبا ساعت 3 تا 4 عصربه سمت صحرا و کویر حرکت می کنند و با ماشین های 4 محوره در شنهای کویر گردش میکنند و به کمپی می رسند که به شکل سنتی درست شده است .موزیک و رقص عربی و بوفه کامل و شام نوشیدنی در دل کویر و زیر آسمان تمییز و زیبای کویر و حنا گذاشتن دست خانم ها با طرح های سنتی از برنامه های کویر می باشد. گردش تور سافاری دبی ساعت 10 شب به پایان می رسد . تورهای چند روزه و یا یک روزه بازدید از مزرعه های پرورش شتر در صحرا , بازدید از روستاها , کوه های حجر , بازدید از منظقه بسار زیبای حتا و در رستوران هتل صرف انواع غذاهای لذیذ , امکانات ورزشی و بازدید از مسجد قدیمی امارات و بازدید از جمعه بازار از برنامه های تور می باشد که برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است.

 

مطالب مرتبط:

 

 

تور جت اسکی دبی

Jet Ski Tours in Dubai

تور جت اسکی دبی از تفریحات دبی می باشد که باعث تفریح و شادی گردشگران و مسافران دبی است. شرکت گلدن لند از مراکزی است که برای گردشگران این مرکز تفریحی را مهیا کرده است و  مربیانی با تجربه و جلیقه های نجات استاندارد برای این مرکز تفریحی تدارک دیده شده است. جت اسکی ها مدرن و جدید می باشند و میتوانید در آبهای بسیار زیبای سواحلدبی از تفریح سالم آب لذت ببرید و خاطره ای به یادماندنی را تجربه کنید .

 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی ارزان

 

 

 

 

تور غواصی دبی

 

net ghavasi dubai

برنامه های تفریحی و آموزشی غواصی برای نخستین بار بوسیله شرکت توریستی گلدن لند ، با حضور مربیان خبره اروپایی شرکت بین المللی پادی در امارات متحده عربی برای علاقه مندان اجرا می شود .  همه دوره های آموزشی غواصی با مدرک معتبر از کشور انگلیس به شرکت کنندگان داده می شود. این آموزش غواصی دارای دوره های مختلف و با هزینه های متفاوتی می باشد که هرکدام علاقه مندان خود را دارد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

تور دبی ارزان

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تورهای تفریحی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

در دبی چه غذایی و کجا غذا بخوریم

 

تور دبی منطقه شاورما

 

تور دبی منطقه شاورما

در دبی پیدا کردن غذاهای خاصی که بتوانند نماینده این شهر مدرن باشند کار سختی است. غذاهای که در دبی معروف هستند به فراوانی در لبنان و ایران یافت می شود. اما اگر مایل باشید که غذایی حاضری و سریع میل کنید می توانید به مکان هایی به نام (Shawarma) بروید. دراین مکان ها گوشت گوسفند یا مرغ به صورت کبابی و طعم دار شده در نان های پیتا (نان گرد) به شکل ورقه ورقه شده چیده شده است که شما مسافران تور دبی می توانید آن را با سس نوش جان کنید و لذت ببرید.

تور دبی منطقه شاورما

 

 

تور دبی منطقه شاورما

خوب است بدانید که غذاهای بین المللی هم در اینجا به نحو خوبی سرو می شود. در دبی برای هر ذائقه و سلیقه ای رستوران های فراوانی وجود دارد.مثلا رستوران های بین المللی به فروانی در هتل های 5 ستاره این شهر وجود دارند. سرویس دهی این رستوران ها بسیار عالی و بی نظیر است و منوی آن ها متشکل از غذاهای معروف و پرطرفدار بین المللی است که اکثرا مورد انتخاب مهمانان قرار می گیرد.

تور دبی رستوران کینگ برگر

 

 

تور دبی رستوران کینگ برگر

مسافران تور دبی که علاقه مند به فست فود هستند خوب است بدانند که فست فودهایی که به سبک غربی تهیه و سرو می شوند در دبی به وفور پیدا می شود. علاقه مندان به غذاهای خانگی می توانند به رستوران های زنجیره ای دبی مانند مک دونالد , کی اف سی (KFC) , کینگ برگر (Burger king) و... مراجه کنند.

تور دبی رستوران کینگ برگر

 

 

تور دبی رستوران کینگ برگر

 

تور دبی رستوران کی اف سی

 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی ارزان

 

 

 

درهم دبی

 

تور دبی پول رایج دبی (درهم)

نرخ درهم مانند نرخ دلار و یورو و... درحال نوسان است و نمی توان برای آن قیمت ثابتی در نظر گرفت.اما طبق آخرین اطلاعات بدست آمده قیمت درهم دبی در بازا تهران (اسکناس) افزایش قیمت داشته است. یعنی هر یک درهم در بازار تهران (اسکناس) 9030 ریال می باشد. یک درهم دبی در حال حاضر برابر است با 3/67 دلار امریکا می باشد. مسافران تور دبی می توانند درهم مورد نیاز خود را از بانک مرکزی و پارسیان( 1 درهم = 7301 ریال) , بانک ملی (1 درهم = 7334 ریال) , بانک ملت و سپه (1 درهم = 7338 ریال) نیز تهیه نمایند.

تور دبی پول رایج امریکا (دلار)

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: درباره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()