نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل های 3 ستاره استانبول

هتل لیون استانبول   سه ستاره

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول ، در منطقه تقسیم  شهر استانبول واقع شده است و تا دانشگاه دو کیلومتر فاصله دارد. هتل به میهمانان و مسافران خود اینترنت رایگان  و اتاقهای مجهز به سیستم تهویه مطبوع را مهیا کرده است و رستوران هتل انوع مختلف غذاها و خوراکهای ترکی را تدارک دیده است.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

اتاقها به صورت ساده طراحی شده است و از تلفن، تلویزیون ماهواره ای ، مینی بار، حمام شخصی مجهز می باشند.هتل برای مسافران و میهمانان خود گردش شهری را ترتیب بدهد.  خدمات و امکانات اتوشویی و خشکشویی برای میهمانان ارائه می دهد .هتل دو کیلومتر تا بازار بزرگ  وپانزده دقیقه با اتومبیل تا موزه ایا صوفیه فاصله دارد.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل آستین استانبول سه ستاره

 هتل آستین استانبول

در مرکز شهر تاریخی استانبول هتل آستین استانبول قرار گرفته است و به دریای مرمره نزدیک می باشد. اتاقهای هتل دارای امکاناتی مانند: تلویزیون LCD، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، اثاثیه آنتیک،  میز کار، حمام اختصاصی مدرن و یخچال تجهیز شده است. هتل که در منطقه سلطان احمد واقع شده است هیجده کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آتاتورک و دو کیلومتر تا باشگاه اسب سواری شهر و فاصله دارد.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. و در کمتر از 10 دقیقه میتوانید به مسجد ایا صوفیا برسید . همه روزه  بوفه صبحانه، دفتر گردشگری و پذیرش شبانه روزی در اختیار مسافران و میهمانان قرار می گیرد. بنا بر درخواست علاقه مندان، وسیله ایاب ذهاب هم در اختیار مسافران و میهمانان قرار می گیرد. رستوران هتل با انواع غذاهای متنوع و لذیذ خود آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد . همچنین صرافی در هتل وجود دارد که میتوانید برای تبدیل ارز خود کمترین زمان را صرف کنید.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مراکز خرید استانبول

مرکز خرید کاله استانبول

 

 اگر در تور استانبول به دنبال خریدهای خوب و دلچسب هستید به مرکز خرید کاله استانبول سر بزنید و در فروشگاههای اوت لیت کاله با دنیایی از تخفیف روبه رو شوید . برای رسیدن به مرکز خرید کاله استانبول باید از فرودگاه بین المللی آتاتورک  ۱۵ دقیقه رانندگی کرد . این مرکز خرید از جمله مراکز خرید استانبول است که در قسمت اروپایی شهر قرار دارد . در این مرکز اجناس تک سایز و تک مدل مارکهای معروف دنیا ، با قیمت های ارزان و باور نکردنی بفروش می رسد .مرکز خرید کاله استانبول در آوریل ۲۰۰۷ با ۱۲۰  فروشگاه با کیفیت و در ۸ طبقه افتتاح شده است ، فروشگاهها دارای جدیدترین وسایل الکترونیکی ، لوازم خانگی، پوشاک ورزشی ، لوازم تزیینی و … است . تمام فروشگاه های مرکز خرید کاله ، تکس فری (معاف از مالیات) هستند .

 

 

مرکز خرید اولیویوم استانبول

 

مرکز خرید اولیویوم یک مجموعه‌ی تجاری مدرن در محله‌ی کارگرنشین زیتون‌بورنوی استانبول است که بسیاری از کالاهای با کیفیت را با قیمتی ارزان‌تر از دیگر مراکز خرید شهر عرضه می‌کند .این مرکز خرید در حال حاضر 118 مغازه دارد که بعضی از آن‌ها پوشاک فصل‌های گذشته‌ی با برترین مارک‌ها و برندهای جهانی با تخفیف خوبی می‌فروشند. این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه‌های متنوع، 6 سالن سینما، یک سالن تئاتر، یک سالن بولینگ 15 لاینه و چندین رستوران و کافه‌تریا هم دارد.

 

 مطالب مرتبط:

مرکز خرید اولیویوم استانبول

مرکز خرید کاله استانبول

تور استانبول لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

جاذبه های توریستی استانبول

موزه پرا استانبول

 

یکی از موزه های هنری و بسیار زیبای استانبول ، موزه پرا استانبول است که در نزدیکی میدان تقسیم در منطقه بیوگلو استانبول قرار دارد.این موزه در سال 2005 تاسیس شد و محل کنونی آن در گذشته هتل بریستول بوده که از سال 2003 تا 2005 بازسازی گردید و تبدیل به این موزه هنری و زیبا شد.سبک نمای این موزه 5 طبقه همان نمای هتل بریستول می باشد ولی داخل آن تماما بازسازی شده است.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید. این موزه مجموعه های هنری مختلف از قبیل مجموعه نقاشی، مجموعه ابزار اندازه گیری، مجموعه عکس های استانبول قدیم، مجموعه سرامیک و موزاییک را داراست. همچنین هر چند وقت یکبار در موزه پرا، نمایشگاه های هنری برگزار می گردد.در این موزه نقاشی های زیبا و آثار هنرمندان مشهور جهان موجود می باشد که توجه گردشگران را به خود جلب می کند. بازدید از این موزه هنری برای مسافران بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز خواهد بود.مسافران تور استانبول آبان 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

 

 

مسجد ایوب سلطان در استانبول

 

مسجد ایوب سلطان اولین مسجد ساخته شده در استانبول پس از فتح این شهر است و پنج سال پس از فتح قسطنطنیه در سال 1458 توسط ترک های عثمانی در منطقه ایوب استانبول در نزدیکی خلیج شاخ طلایی ساخته شد.مسافران تور استانبول آبان 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

در اواخر قرن 18 به دلیل آسیب های وارده توسط زلزله، بیشتر قسمت های این مسجد به خرابه تبدیل شده بود به همین دلیل در سال 1800 کل مسجد به جز مناره های آن کاملا تخریب و مجددا ساخته شد. آرامگاه ابو ایوب انصاری که از اصحاب پیامبر است در قسمت شمالی حیاط این مسجد در روبروی ورودی اصلی صحن مسجد قرار دارد و مسلمانان زیادی این مقبره را زیارت

می کنند.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

 

مسجد ایوب سلطان در استانبول

 

مسجد ایوب سلطان در استانبول

 مطالب مرتبط:

موزه پرا استانبول

مسجد ایوب سلطان در استانبول

تور استانبول لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

دیدنی های چین

شهر لی جیانگ چین

شاید بتوان لی جیانگ که یکی از شهر های دیدنی چین است ونیز از نوع چینی دانست. اگرچه بخش عمده این شهر مدرن و پرجمعیت است، "لیجیانگ قدیم" منطقه ای روستایی مملو از کانال ها، پل های سنگی، معماری سنتی چین و فرهنگ و سنت اصیل چینی است، که دیگر نمی توان آن را به اسانی در چین مدرنیزه شده پیدا کرد. مسافران تور چین از این شهر زیبا دیدن نمایند.

شهر لی جیانگ از جاذبه های دیدنی چین و یکی از زیباترین شهرهای چین است که در تور چین نباید فراموش شودگرچه بخش عمده این شهر مدرن و پرجمعیت است، "لیجیانگ قدیم" منطقه ای روستایی مملو از کانال ها، پل های سنگی، معماری سنتی چین و فرهنگ و سنت اصیل چینی است، که دیگر نمی توان آن را به اسانی در چین مدرنیزه شده پیدا کرد. مسافران تور چینمیتوانند با رفتن به این منطقه توریستی بهترین خاطرات را برا خود رقم بزنند.

شهر لی جیانگ چین

شهر لی جیانگ چین

شهر لی جیانگ چین

شهر لی جیانگ چین

 

جشنواره یخ و برف هاربین چین

در حالیکه بسیاری از شهرهای آمریکا با رکورد شکنی سرمای شدید دست و پنجه نرم می کنند، مسئولین شهر هاربین چین در تدارک بودند تا جشنواره سالانه برف و یخ را در سال ۲۰۱۴ آغاز کنند. این جشنواره که یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی از این نوع است و در چین شهرت زیادی دارد، امسال نیز با زیبایی هر چه تمامتر و با آتش بازی مخصوص شب سال نوی میلادی افتتاح شد.در تور چین میتوانید از این جشنواره زیبا دیدن نمایند.

بناهای عظیم و غیر قابل باوری از یخ ها و برف ها در این مکان احداث شده اند که اکثر آنها از یخ های رودخانه سونگا (Songhua River) درست شده اند. در کنار این مجسمه های یخی، سرسره های یخی و جشنواره غذاهای سنتی نیز برای نشاط هر چه بیشتر این جشنواره وجود دارد. اکثر بازدیدکنندگان این جشنواره، سرمای هوای بیشتر را در شب تحمل می کنند و ترجیح می دهند در شب از این مجموعه دیدن کنند زیرا نورهای رنگارنگ درون و بیرون این مجسمه ها و بناهای یخی، زیبایی آنها را چندین برابر می کند. مسافران محترم تور چین میتوانند با رفتن به جشنواره یخ و برف هاربین لذت ببرند.

جشنواره یخ و برف هاربین

جشنواره یخ و برف هاربین

مطالب مرتبط:

شهر لی جیانگ چین

 

جشنواره یخ و برف هاربین چین

تور لحظه آخری چین



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: ,دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل های شانگهای

هتل هیلتون شانگهای چین

هتل 5 ستاره هیلتون شانگهای یکی از هتل های مجلل شانگهای به شمار می رود که در گروه هتل های زنجیره ای و بین المللی هیلتون قرار داشته و در قلب مراکز تجاری و تفریحی شهر واقع شده است .این هتل با شکوه در فاصله 500 متری از مرکز نمایشگاه شانگهای قرار داشته و به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی دارد ؛ برای مثال تنها 5 دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد . در ضمن با چند قدم پیاده روی از هتل به مراکز خرید خیابان نانجینگ و جاده هوای های خواهید رسید . به طور کلی مدیریت هتل از تمام توان خود استفاده نموده تا بهترین امکانات رفاهی و خدمات را به زیبا ترین شکل ممکن به میهمانان تور چین و تور شانگهای ارائه نموده تا رضایت ایشان را جلب و اوقاتی سرشار از آسایش و راحتی را برای ایشان فراهم سازد .مسافران تور چینمیتوانند در این هتل زیبا بهترین اقامت را داشته باشند.

امکانات هتل هیلتون شانگهای برای میهمانان بسیار جذاب ، متنوع و سرگرم کننده بوده و سفر ایشان را خاطره انگیز خواهد کرد . از جمله امکانات گسترده این هتل 5 ستاره می توان به : استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ،  ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، تنیس ، آرایشگاه ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، دستگاه خود پرداز ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، بار ، بوفه صبحانه ، 8 رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . می باشد  .در تور چین میتوانید از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل هیلتون شانگهای چین

هتل هیلتون شانگهای چین

هتل هیلتون شانگهای چین

اتاق های هتل هیلتون شانگهای چین

 

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو چین

یکی از اقامتگاههای مجلل و باشکوه شهر شانگهای است که در گروه هتل های شرایتون قرار دارد. هتل پودونگ شانگری لا دارای موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی بوده و به بسیاری از مراکز تجاری و وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی دارد . هتل پیاده 10 دقیقه  تا مراکز خرید خیابان سیچوان و منطقه تجاری لوجیاژو و 5 دقیقه تا منطقه بوند فاصله دارد . نزدیک ترین ایستگاه مترو برای استفاده مسافران تور چین 2 دقیقه و فرودگاه بین المللی پودونگ نیز  40 دقیقه تا ساختمان هتل فاصله دارد .دکوراسیون لوکس و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل شرایتون شانگهای هونگکو می باشد . شایان ذکر است که خیابان معروف و پر تردد نانجینگ 3 ایستگاه تا هتل فاصله دارد . مسافران تور چین میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

امکانات هتل شرایتون شانگهای هونگ کو : لوکس ، مفرح و سرگرم کننده بوده و با سلایق میهمانان سازگار بوده و انتظارات ایشان را بر آورده می کند که از آن جمله می توان به : استخر سرپوشیده ، ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، دستگاه خود پرداز ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، بار ، بوفه صبحانه ، چندین رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . را ذکر کرد  . در تور چین میتوانید از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو

اتاق های هتل شرایتون شانگهای هونگ کو 

 مطالب مرتبط:

هتل شرایتون شانگهای هونگ کو چین

هتل هیلتون شانگهای چین

تور لحظه آخری چین



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های چین , هتل های پنج ستاره چین ,معروف ترین هتل های پنج ستاره چین ,بهترین هتل های چین ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل های پکن

هتل ماریوت سیتی وال پکن چین

هتل 5 ستاره ماریوت سیتی وال  یکی از تاپ ترین هتل های شهر پکن است که در22 طبقه ، آماده سرویس دهی به میهمانان تور پکن می باشد . این هتل مجلل که در قلب پکن واقع شده دارای موقعیتی مناسب برای کسانی است که جهت امور تجاری و خرید ، استراحت و یا گردش به پکن سفر کرده اند . مسافران تور چین میتوانند به راحتی به تفریح بپردازند. فاصله هتل تا مراکز دیدنی شهر مثل پارک المپیک ، شهر ممنوعه ، معبد آسمانی ، میدان تیان انمن و مراکز خرید مروارید و ابریشم و نزدیک ترین ایستگاه مترو تنها 5 دقیقه است . برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل ماریوت سیتی وال می باشد . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 25 کیلومتر بوده و در بهترین شرایط و توسط زبده ترین نیروهای خدماتی از گردشگران تور چین پذیرایی می کند تا انتظارات ایشان را تامین کرده و سفرشان را به یاد ماندنی تر نمایند . این هتل فضایی بسیار آرام و زیبا برای مسافران تور چین و گردشگران تهیه دیده است .

امکانات هتل شامل : استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ،  ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه بدنسازی پیشرفته ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، باغ ، بار ، بوفه صبحانه ، پنج رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره ماریوت سیتی وال می باشد  . در تور چین میتوانید از خدمات و امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل ماریوت سیتی وال پکن

هتل ماریوت سیتی وال پکن

هتل ماریوت سیتی وال پکن

اتاق های هتل ماریوت سیتی وال پکن

هتل گریت وال شرایتون چین

هتل 5 ستاره  گریت وال شرایتون اقامتگاهی زیبا و باشکوه در مرکز شهر پکن است که در منطقه تجاری جائویانگ قرار دارد . این هتل 5 ستاره دارای موقعیتی مناسب برای کسانی است که جهت امور تجاری و خرید ، استراحت و یا گردش به پکن سفر کرده اند . نزدیکی به بسیاری از جاذبه های تاریخی پکن نظیر دیوار بزرگ چین ، آرامگاه مینگ ، شهر ممنوعه و بازار های سنتی از مزیت های این هتل استثنایی است . برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل گریت وال شرایتون می باشد . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه ، چیزی حدود 15 کیلومتر می باشد . به طور کلی مدیریت هتل از تمام توان خود استفاده نموده تا بهترین امکانات رفاهی و خدمات را به زیبا ترین شکل ممکن به گردشگران تور چینو تور پکن ارائه کرده تا رضایت ایشان را جلب نموده و اوقاتی سرشار از آسایش و رفاه را برای ایشان مهیا کند  . مسافران تور چینمیتوانند در این هتل لوکس لحظات آرامی را سپری کنند.

فاصله هتل تا شهر ممنوعه 5 کیلومتر می باشد. همچنین هتل 10 کیلومتر از خیابان محبوب Wangfujing و 15 کیلومتر از فرودگاه پکن فاصله دارد.

این هتل دارای امکاناتی نظیر : استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ،  ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، دستگاه خود پرداز ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، باغ ، بار ، بوفه صبحانه ، چهار رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره گریت وال شرایتون می باشد  . در تور چین میتوانید از امکانت این هتل زیبا و مجهز استفاده کنید.

هتل گریت وال شرایتون

هتل گریت وال شرایتون

هتل گریت وال شرایتون

اتاق های هتل گریت وال شرایتون

 مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری چین

 

هتل گریت وال شرایتون چین

هتل ماریوت سیتی وال پکن چین



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های چین , هتل های پنج ستاره چین ,معروف ترین هتل های پنج ستاره چین ,بهترین هتل های چین ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مراکز ورزشی کیش

پیست باگی کیش

پیست باگی کیش


پيست باگي کیش از دیگر تفریحات جالب و جذاب در جزیره زیبای کیش می باشد که مسافران تور کیش آبان 94 از علاقه مندان این ورزش تفریحی و مهیج می باشند .پیست باگی کیش با طول 400 متر با ماشينهای دو نفره، که از ميزبانان مسافران تور کیش پاییز 94 در جزيره كيش می باشد . تورهاي تفريحي ورزش جذاب باگي با راهنمای بسیار حرفه اي و با موتورهای چهار چرخ ATV ، در مسيرهاي جاذبه گردشگري کیش این باگی سواران عبور می کنند مانند : درخت سبز  , کلبه هور و كشتي يوناني . گردشگران تور کیش برای اطلاعات بیشتر با شماره 9312737 0764 می توانید تماس بگیرید.

پیست باگی کیش

 

باشگاه سوارکاری کیش

باشگاه سوارکاری کیش

سواركاری ورزشی می باشد كه به غیر از اینکه در سلامت جسمانی تاثیر ویژه ای دارد ، موجب آرامش سواركار می شود و راحتی فکر و باعث تقویت اعصاب فرد سوارکار می شود باشگاه سواركاری كیش در بخش شمالی جزیره كیش، نزدیک دهكده المپیك است . باشگاه سوارکاری كیش برای اجرا و برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس در سال 1372 تاسیس شد. ساخت اصطبل ها ومانژها و محوطه‌سازی با كیفیت قابل قبول رسیدگی و انجام شد .در تور کیش آبان 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.
در حال حاضر احداث بخشی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد ، ساخت جایگاه های کافی و فضای سبز , ساخت پیست كورس باعثشده است كه باشگاه سوارکاری كیش شرایط میزبانی مسابقه های اسب دوانی كشوری را داشته باشد. در پایان سال ۱۳۷۶، چهل دوره مسابقه بزرگ كورس جایگاه ویژه برای اسب پیش از شروع مسابقه است كه در روبه روی هر اسب در وقت شروع مسابقه درب جایگاه باز خواهد شد. برای اولین بار در ایران در باشگاه سواركاری كیش به اجرا در آمد. مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند بهترین خاطرات را تجربه کنند.
باشگاه سواركاری كیش هم اکنون پنجاه راس اسب از نژادهای تربرد، دوخون , دره‌شوی و عرب دارد.  اشتغال نیروی انسانی متخصص و درمانگاه دامپزشكی فعال است و شرایط مراقبت های علمی از اسب را فراهم کرده است.

مطالب مرتبط:

پیست باگی کیش

باشگاه سوارکاری کیش

تور کیش لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز ورزشی کیش , بهترین مراکز ورزشی کیش , معروف ترین مراکز ورزشی کیش , جالب ترین مراکز ورزشی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

بازارهای کیش

بازار پدیده کیش

بازار پدیده کیش

بازار پدیده کیش از مرکز تجاری جزیره کیش محسوب می شود که در اول جاده جهان و در نزدیکی رستوران پدیده شاندیز کیش قرار گرفته است . بازار پدیده کیش در مدت ۱۱۰ روز در فضایی به مساحت ۱۱۰۰۰ متر مربع ساخته شد . در تور کیش آبان 94 میتوانید بهترین کالاها را از این بازار خریداری کنید. بازار پدیده کیش دارای معماری ویژه و جالبی می باشد که از بخش های مختلفی مانند : غرفه ویژه فروش کالا ، اجرای برنامه های شاد و مفرح همراه با موسیقی زنده ، قرعه کشی و اهدا جوایز به نفرات برگزیده، رستوران با غذاهای متنوع، کافی شاپ  و غیره می باشد . کالاهایی که در بازار پدیده برای گردشگران و مسافران تور کیش آبان 94 ارائه می شود: انواع پوشاک ، کیف و کفش زنانه و مردانه، چمدان ، اسباب بازی ، لوازم خانگی ، لوازم آشپز خانه ، وسایل دکوری ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، وسایل صوتی و تصویری ، مواد غذایی و مکمل غذایی و دارویی و دیگر کالاهای مورد نیاز و خرید مسافران با قیمت های بسیار مناسب برای خریداران عرضه شده است. بازار پدیده کیش در اکثر روزها از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۲۲:۳۰ شب باز می باشد و خدمات سرویس رفت و برگشت هم رایگان است.در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .

بازار پانیذ کیش

بازارپانیذ یكى از مراكز تجارى جزیره كیش است كه مابین بازارهای پردیس یک و پردیس دو و هایپرماركت كیش قرار دارد. در تور کیش آبان 94 میتوانید از این بازار استفاده نمایید. این بازار در دو طبقه، ارایه‌كننده انواع مختلف کیف، کفش، پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، انواع تلفن‌های همراه، ساعت، مکمل‌های غذائی، انواع شکلات و قهوه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم تزئینی و دکوری، کافی‌شاپ و کافی‌نت می‌باشد. مسافران محترم تور کیش پاییز 94 میتوانند همه روزه رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌كشی شرکت کنند، بازار با اجرای برنامه‌های شاد و ارائه جوایز به برندگان برگزار میگردد.

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

مطالب مرتبط:

بازار پدیده کیش

بازار پانیذ کیش

تور کیش لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: , مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل های کیش 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش هتلی تمییز و مرتب می باشد که به تازگی بازسازی شده و در کیفیت هتل آرا کیش تغییراتی ایجاد کرده است که مسافران تور کیش بیشتری جذب هتل آرا کیش می شوند.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند. این هتل به مراکز تجاری کیش و بازار پردیس 1 و 2 کیش خیلی نزدیک می باشد و این بازار جنسهای مارک برای فروش عرضه می کنند.  پلاژ مخصوص آقایان به هتل آرا کیش خیلی نزدیک است و آقایان به راحتی می توانند به پلاژ دسترسی داشته باشند.در تور کیش آبان 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

آدرس هتل آرا کیش : جزیره کیش , میدان پردیس , بلوار رودکی

 

هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش که نام سابق آن هتل آرامش می باشد که به دلیل نرخ بسیار مناسب مورد توجه و استقبال کارگران خارجی در کشور امارات است.در تور کیش آبان 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید. مردم زیادی برای تمدید ویزای کار و اقامت در امارات مجبور هستند از کشوری به جز کشور خودشان سفر نمایند و جزیره دیدنی کیش هم بسیار مناسب برای این سفرها می باشد. هتل قاصدک کیش برای افرادی مناسب می باشد که با نرخ مناسب اقامتی در اتاق‌های چهار تخته و پنج تخته دارند.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

آدرس هتل قاصدک کیش : جزیره کیش , بلوار ساحل , روبروی بازار زیتون

 

هتل قاصدک کیش

 مطالب مرتبط:

تور کیش لحظه آخری

هتل آرا کیش

هتل قاصدک کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران های دبی

رستوران ژاپنی زوما (zuma) دبی

نام این رستوران در بین 100 رستوران برتر دنیا در سال 2012 به چشم می خورد . این رستوران در دو طبقه از میهمانان خود پذیرایی می کند . در طبقه پایین این رستوران انواع غذاهای ژاپنی سرو می شود و در طبقه بالای این رستوران با شکوه انواعی از نوشیدنی های خنک به مهمانان عرضه می شود .این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 میگذارد.

رستوران ژاپنی زوما (zuma) دبی

 

رستوران ژاپنی زوما (zuma) دبی

غذای های این رستوران زیبا طعم بی نظیری دارند و در ظروف کوچک و عجیب سرو می شوند و همین مسئله باعث شده تا نظر بسیاری از گردشگران تور دبی آبان 94 به این رستوران جلب شود و برای یک وعده هم که شده در این رستوران به صرف غذا بپردازند . قیمت غذاهای این رستوران از 1000 درهم برای دو نفر شروع می شود .

 

رستوران ایرانی انار دبی

رستوران ایرانی انار دبی

 

رستوران ایرانی انار دبی دارای غذاهایی با کیفیت بالا , طراحی سنتی زیبا و چشم اندازی بی نظیر از برج های بادی در برج العرب و مدینه می باشد. این رستوران فاقد بوفه می باشد و قیمت تقریبا بالایی دارد.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 میگذارد. این رستوران ایرانی با غذاهای خوش طعم و دل پذیر و متنوع آماده ی پذیرایی از مسافران ایرانی عزیز تور دبی آبان 94 می باشد. 
آدرس رستوران انار دبی : بازارچه مدینت الجمیره

رستوران ایرانی انار دبی

 مطالب مرتبط:

رستوران ژاپنی زوما (zuma) دبی

رستوران ایرانی انار دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: ,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

دیدنی های دبی 

شهر شناور دبی

شهر شناور یکی از پروژه های عظیم دبی می باشد . این پروژه گنجایش 50000 خانه را در خود دارد و انرژی آن از طریق نور خورشید تامین می شود و سوخت دیگری ندارد . این شهر افسانه ای زیبا که به شکل برگ زنبق و آبی رنگ می باشد قرار است با همکاری کشورهای امارات و هلند ساخته شود .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.

 این شهر که به دلیل سوخت پاک آن به شهر سبز نیز معروف است به صورت شناور بر روی سطح آب است و قرار است تا سال 2100 آماده شود .مسافران تور دبی آبان 94 می توانند از این منطقه زیبا دیدن نمایند.

شهر شناور دبی

 

پارک زعبیل دبی

این پارک یکی از زیباترین پارک های دبی می باشد که در بزرگراه شیخ زائد واقع شده است .فضای سبز این پارک باعث شده تا خانواده های بسیاری برای استراحت و تفریح به این مکان زیبا رجوع کنند .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.

از امکانات این پارک می توان به زمین گلف ، سالن تاتر ، سینما ای مکس ، مرکز برگزاری نمایشگاه و .. اشاره کرد . همچنین این پارک دارای وسعت زیادی است و مکان بسیار مناسبی برای تفریح و بازدید گردشگران تور دبی آبان 94 می باشد .

 پارک زعبیل دبی

 مطالب مرتبط:

شهر شناور دبی

پارک زعبیل دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل های دبی

هتل رامی گست لاین دیره دبی

یکی از هتل های 2 ستاره دبی که به دلیل خدمات مناسب و قیمت خوب آن طرفداران بسیاری دارد هتل رامی گست لاین دیره دبی است.اين هتل 70 اتاق دارد. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايی نظير بيليارد شرکت کنند.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی آبان 94 ارائه میدهد.

در صورت تمایل به گردش در دبی میتوانید از کارکنان هتل راهنمایی بگیرید. کارکنان هتل رامی گست لاین دیره دبی آماده کمک به شما در این زمینه هستند. مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا بهترین لحظات را برای خود رقم بزنند.

هتل رامی گست لاین دیره دبی

هتل رامی گست لاین دیره دبی

 

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا 171 اتاق دارد. کارکنان این هتل که از هتل های 2 ستاره دبی است مهربان و با دقت ، آماده خدمت رسانی میباشند. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا ، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی آبان 94 ارائه میدهد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

این هتلِ مناسب خانواده و مناسبِ سفرهای کاری، فعالیت‌‏های متنوعی را برای مهمانان فراهم می‌‏کند از جمله خرید، اسکی، رستوران‏‌های مختلف، ساحل و سرگرمی‏‌های دیگر. هتل در مجموع ۲۴۴ اتاق دارد که در ۵طبقه قرار گرفته‌‏اند. در این ساختمانِ مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع، استقبال از مهمانان در لابی هتل با پذیرش و چک‌اوتِ ۲۴ساعته صورت می‏‌گیرد. تسهیلات هتل عبارت‏ند از روزنامه، بار و رستوران، شبکه‌ی اینترنت بی‏‌سیم و خدمات خشک‌‏شویی. مسافرانی که با ماشین سفر کرده‏‌اند، می‏‌توانند از پارکینگ نزدیک هتل استفاده کنند. در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین لحظات را در این هتل سپری کنید.

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

 

هتل تایم اسکور دیره دبی

اتاق های هتل تایم اسکور دبی دارای تهویه مطبوع هستند. اتاق های با رنگ های روشن آراسته شده اند و هر اتاق دارای ال سی دی است.حمام های اتاق ها بسیار راحت هستند. هتل دارای کافی شاپ است و اینترنت رایگان در لابی هتل در اختیار مسافران تور دبی آبان 94 است.پذیرش هتل نیز به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران است. از این هتل به راحتی می توانید بهتفریحات دبی ،مکان‌هاي باستاني دبی ، مناطق اصلی دبی، پارک های ساحلی دبی ، مراکز خرید دبی درسترسی داشته باشید. برای رزرو تور دبی در هتل تایم اسکور با ما تماس بگیرید.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

هتل تایم اسکور دیره دبی

هتل تایم اسکور دیره دبی

 مطالب مرتبط:

هتل رامی گست لاین دیره دبی

 

هتل هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

هتل تایم اسکور دیره دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران های مشهد

رستوران شورورزی مشهد

این رستوران جزو یکی از رستوران های معروف مشهد می باشد . این رستوران با ظرفیت 400 نفر دارای امکاناتی مانند سالاد بار نیز می باشد . مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند می توانند برای صرف غذا به این رستوران آمده و در آنجا به صرف غذا بپردازند . این رستوران دارای سابقه درخشان در رستوران داری است . قیمت مناسب و کیفیت غذا ها متناسب با قیمت آنها از جمله مزایای این رستوران می باشد . همچنین این رستوران از فضای مناسبی برای پذیرایی برخوردار است . مسافرانی که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند بهترین خاطرات را رقم بزنند.

رستوران شورورزی مشهد

رستوران شورورزی مشهد

رستوران شورورزی مشهد

رستوران شورورزی مشهد

رستوران کوهسر مشهد

 مجتمع کوهسر که با طراحی خاص بر گرفته از معماری هخامنشی که روشنگر تاریخ ایران می باشد بنا گردیده و خود می تواند نشانگر اقتدار و گذشته تاریخی این مرز و بوم در چشم بیننده خصوصا توریست های بازدید کننده باشد .در تمامی سر درها و ورودی های سالن ها ، سر ستون ها نمادهای هخامنش کاملا  مشهود است . مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این رستوران زیبا لذت ببرند.

نکته حائز اهمیت این است که مجتمع کوهسر دارای مرتفع ترین رستوران شهر مشهد می باشد و با چشم اندازی زیبا به شهر مشهد موجبات فراهم شدن محیطی زیبا را برای بیننده فراهم میسازد.امید است که بتوان با ساخت  مجتمع کوهسر گوشه ای از بنای عظیم و تاریخی تخت جمشید و تمدن ایران را زنده و به جهانیان نشان داد . مسافرانی که در هتل مشهد هستند میتوانند با رفتن به این رستوران زیبااز غذا های خوشمزه و با کیفیت استفاده نمایند.

رستوران کوهسر

رستوران کوهسر



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ارزان ترین رستوران های مشهد, رستوران های مشهد, رستوران های خوب مشهد, بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

این حمام تاریخی مربوط به دوره صفوی می باشد و یکی از بزرگترین حمام های ایران است که در بازار بزرگ مشهد واقع شده است . این بنا با تلاش مهدی قلی بیک جانی قربانی امیر آخورباشی شاه عباس صفوی در اوایل قرن یازدهم ساخته شده است که به حمام شاه معروف بوده و شامل قسمت هایی مانند : پلکان ورودی ، سر بينه ، بينه ، گرمخانه و ... می باشد . مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند.

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

 

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

بزرگترين و زيباترين بخش اين حمام بينه آن است که در طرح و نقشه ای مربع شکل با هشت ستون سنگي و پوشش مدور ، با نگارگری سیزده لایه ای تزیین شده است . با اقامت در هتل مشهد از این مکان زیبا دیدن نمایید.

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

دیدن این حمام زیبا برای گردشگران تور مشهد  خالی از لطف نیست .

 

باغ وحش وکیل آباد مشهد

باغ وحش وکیل آباد مشهد تنها باغ وحش وکیل آباد می باشد و در کنار پارک وکیل آباد مشهد قرار گرفته است . این باغ وحش در سال 1339 و در زمینی به مساحت 4 هکتار ساخته شده است . در این باغ وحش حیواناتی نظیر ببر بنگال ، ببر اندونزی ، اوریکس سفید ، قوچ و میش آئوراد ، تمساح ، لاما ، پلنگ آفریقا ، سیاه گوش و ... گونه های در حال انقراض و گونه های کمیاب مانند تایگون ها نیز وجود دارد . مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند. در این باغ وحش تکثیر گونه های کمیاب و در حال انقراض نیز به عنوان یکی دیگر از فعالیت های مهم این مجموعه صورت می گیرد . همه ساله بسیاری از گردشگران تور مشهد از این باغ وحش زیبا دیدن می کنند.

 

باغ وحش وکیل آباد مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل های 2 ستاره مشهد

هتل المپیا مشهد

هتل 2 ستاره المپیا مشهد در یکی از نزدیکترین خیابانهای منتهی به حرم امام رضا(ع) واقع شده است .این هتل دو ستاره تاپ با داشتن اتاقهای بسیار شیک وآرامش بخش کافی شاپ ،رستوران ،لمکده ،آماده پذیرای ازمهمانان و مسافران تور مشهد میباشد . هتل المپیا یکی از بهترین هتل های مشهد میباشد.

هتل سهند دارای امکاناتی نظیر : لابی ،صندوق امانات ،آسانسور ،لاندری ،نمازخانه ،چایخانه سنتی ،نمازخانه ،کافی شاپ ،ماهواره ،چایخانه در بام هتل،اینترنت در لابی ،گشت درون و برون شهری ،چایخانه در بام هتل ،فروشگاه و غرفه ،خدمات خانه داری 

هتل المپیا

هتل المپیا

 

هتل اسپینو مشهد

هتل دو ستاره اسپینو در خیابان عنصری شرقی با مسافتی حدود 1200 متر تا درب باب الرضا حرم مطهر ،در زیباترین خیابان شهر قرار گرفته است... از ویژگیهای  علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات رفاهی از جمله رستوران( با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی)،کافی شاپ ، سونابخار، خشک و جکوزی (یک نوبت رایگان- دونوبت ویژه بانوان و اقایان و در سوئیت های رویال استفاده اختصاصی از سونا و جکوزی)، نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد. همچنین اين هتل مشهد مجهز به سرویس به حرم در ده نوبت، سیستمهای صوتی و تصویری مرکزی و سایر امکانات اماده خدمت رسانی به میهمانان و زائرین عزیز می باشد.مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل زیبا که یکی از بهترین هتل های مشهد است اقامت را داشته باشند.

هتل اسپینو مشهد

هتل اسپینو مشهد

هتل هرند مشهد

 هتل هرند مشهد یکی از هتل های 2 ستاره مشهد میباشد که در یکی از نزدیک ترین خیابان های منتهی به حرم امام رضا واقع شده و با داشتن منوی غذایی انتخابی و صبحانه بوفه آمادگی پذیرایی از میهمانان و زایرین بارگاه مطهر رضوی را دارد.به فاصله زمانی 5 دقیقه از حرم مطهر قرار گرفته در مجاورت بازار امام رضا(ع) نزدیکی به مراکز خرید 17 شهریور هتل هرند دارای 52 اتاق ( دو تخته - سه تخته- دابل - تری پل ) که همگی دارای حمام - سرویس بهداشتی و سیستم صوتی (پخش موسیقی - فیلم سینمایی- کارتون ) می باشند . از امکانات دیگر هتل می توان به کافی شاپ - لابی - رستوران و پارکینگ اشاره نمود . این هتل مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد میباشد.

هتل هرند مشهد

هتل هرند مشهد

 مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری مشهد

 

هتل المپیا مشهد

هتل اسپینو مشهد

هتل هرند مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()