نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره درویشتور لحظه آخری مشهدی مشهد که در کنار خیابان امام رضا که خیابان اصلی است و به حرم میرسد واقع شده است هتل تا حرم مطهر مشهد هزار و چهار صد متر نیز فاصله دارد به طوریکه فقط 10 دقیقه تا حرم پیاده میتوان رفت.این هتل شامل 25 طبقه است که در بهمن سال 90 افتتور مشهد تابستان 97تاح گردید و بلند ترین و بزرگترین ساختمان اقامتی با نمای شیشه ای است. هزینه کودکان زیر سه تور مشهد اردیبهشت 97 سال رایگان و کودکان 3 تا 6 سال نیم بها و بالای 6 سال تمام بها می باشد. هتل دارای مجموعه آبی مانند حمام ترکی، سونا بخار و خشک، جکوزی ماساژ، اسپا و سالن تور مشهد بهار 97 بدنسازیمی باشد. هتل مجلل درویشی با زیر بنای هشتور مشهد خرداد 97تصد متر و طراحی مدرن و زیبا از هتلهای منحصر به فردتور مشهد فروردین 97  محسوب می شود.

 

 

هتل مجلل درویشی مشهد

 

هتل مجلل درویشی مشهد

 


هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی یکی از بهتور لحظه آخری مشهدترین هتل های 5 ستاره مشهد می باشد. این هتل دارای 610 واحد می باشد که از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، مبله، سرویس بهداشتتور مشهد اردیبهشت 97 ی مجزا، سشوار و ... برخوردار است. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به بوفه آزاد، اینترنت رایگان، استخرتور مشهد تابستان 97، سونا، جکوزی، سالن بدن سازی، رستوران های ویژه با انواع تور مشهد خرداد 97 غذاهای ایرانی و سنتی، ترانسفر برگشت میهمانان به فرودگاه و راه آهن، پذیرایی عصرانه، هدیه کیک تولد و سالگرد ازدواج و... اشاره کرد. در این هتل پارکینگ برای میهمانان و مسافران تور مشهد رایگان می باشد. مسافران عزیز می توانند در ایتور مشهد بهار 97ن هتل اقامت خوبی را داشته باتور مشهد فروردین 97شند.

هتل قصر طلایی مشهد 

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

 


هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان یکی از بهتور لحظه آخری مشهدترین و بزرگترین هتل های مشهد می باشد که در سال 1380 به بهره برداری رسیده است. این هتل دارای 162 اتاق مجهز می باشد. از امکانات رفاتور مشهد اردیبهشت 97 هی این هتل می توان به استخر، رستوران ، اینترنت، سالن بدن سازی، پارکینگ ، آمفی تئاتر و .... اشاره کرد. هتتور مشهد تابستان 97ل پردیسان به جهت داشتن فضایی مطلوب و کیفیت برتر دتور مشهد خرداد 97 ر قسمت های مختلف مورد تور مشهد بهار 97توجه مسافران تور مشهد قرار گرفته است. مسافران عزیز می توانند اوقات خوشی را در تور مشهد فروردین 97 این هتل سپری کنند.

 

 

هتل پردیسان مشهد

 

هتل پردیسان مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,رزرو هتل های 5 ستاره مشهد,معرفی هتل های 5 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل مینو مشهد

هتل چهار ستارهتور مشهد لحظه آخری مینو از شش واحد آپارتمان دو خوابه، دوازده واحد آپارتمان یک خوابه، 66 اتاق سه نفره و شش اتاق چهار نفره و در کل از 90 واحد تشکیل شده است. از امکانت این هتل می توان به سه رستوران مجزای آن اشاره کرد، در این رستوران ها منوی نهار و شام متفاوت است. در منوی نهار آن چلو ماهی، چلو کوبیده، چلو جوجه، خورشت روز و... همچنین در منوی شام آن مرغ سوخاتور مشهد بهار 97ری، رولت گوشت، خوراک ماهی، شنسیل مرغ و... موجود می باشد.تور مشهد ارزان قیمت

از امکاناتی که هتل مینو متور مشهد اردیبهشت 97شهد را منحصر به فرد کرده می توان به موارد زیر اشاره کرد: روم سرویس بیست و چهار ساعته مسافرین تور مشهد، کافی شاپ، استخر، سونای خشک و جکوزی، اینترنت پر سرعت وایرلس در تمام قسمت های هتل و...

این هتل 7 دقیقه تا حرم پیاده تور مشهد تابستان 97روی دارد.

آدرس: خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضا 16 و 18

 

 

هتل مینو مشهد

 

هتل مینو مشهد

 


هتل هلیا مشهد

هتل 4 ستاره هلیا از 96تور مشهد لحظه آخری اتاق لوکس یک و دو تخته تشکیل شده است. کودکان زیر 5 سال مسافرین عزیز تور مشهد که از سرویس استفاده نمی کنند اقامتشان رایگان می باشد. هتل هلیا مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه پیاده روی دارد. این هتل دو رستوراتور مشهد ارزان قیمتن بزرگ و یک کافی شاپ را دارا می باشد. علاوه بر این هتل هلیا مشهد مجهز به اینترنت رایگان در لابی هتور مشهد بهار 97تل می باشد. هتل هلیا مشهد دارای دو پاتور مشهد اردیبهشت 97رکینگ اختصاصی و پارکینگ سرپوشیده نیز می باشد. 

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , امام رضا هتور مشهد تابستان 97شتم

 

 

هتل هلیا مشهد

 

هتل هلیا مشهد

 


هتل لاله مشهد

هتل چهار ستاره لاله مشتور مشهد لحظه آخریهد در یکی از قدیمی ترین خیابان های مشهد واقع شده که دارای پرسنلی مجرب و حرفه ای می باشد. این هتل نیز به یک پارک زیبا و تاریخی کوهسنگی و بازارهای اصتور مشهد بهار 97لی مشهد نزدیک می باشد. هتل لاله مشهد 101 اتاق 2 و 3 تخته و هتور مشهد ارزان قیمتمچنین آپارتمان های لوکس با دو و چهار اتاق را دارا می باشد. هر واحد آن دارای دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است. این هتل دارای رستورانی با غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، لابی، اینترنت و پذیرش 24 ساعته زائرین تور مشهد و ... نیز می باشد.

فاصله این هتل تا حرم 10 دقیقه با ماتور مشهد اردیبهشت 97شین است.

آدرس: مشهد , خیابان کوه سنگی , نبش کوتور مشهد تابستان 97ه سنگی بیست و چهارم

 

 

هتل لاله مشهد

 

هتل لاله مشهد

 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,معرفی هتل مینو مشهد,هتل لاله مشهد,هتل هلیا مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل توس مشهد

هتل 4 ستاره توتور مشهد بهار 97س مشهد یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد. اين هتل دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: واحدهاي دوتور مشهد اردیبهشت 97بلكس، واحدهاي ويلائي، سالن هاي چند منظوره، آب نماي موزيكال و ... آماده پذيرتور مشهد فروردین 97ائي از ميهمانان و مسافران عزیز تور مشهد مي باشد. هتل توريست توس مشهد دارای  44 باب سوئيت ويلايي و دوبلكس زیبا، رستوران الوند با ظرفيت 1تور مشهد لحظه آخری20 نفر و رستوران دماوند با ظرفيت 180 نفر است و همچنين كافي شاپ و كافي شاپ گیلاس و چايخانه تابستاني را دارا می باشد.

از دیگر امکانات این هتل زمین تنیس، پارک کودکان، فضای سبز و ... می باشد. گفتنی است که این هتل تا حرم مطهتور مشهد تابستان 97ر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد، ابتدای بزرگراه آسیایی، متور مشهد خرداد 97یدان قائم

 

 

هتل توس مشهد

 

هتل توس مشهد

 


هتل سروش مشهد

هتل 4 ستاره سروش درتور مشهد بهار 97 قلب شهر مشهد و در فاصله 300 متری حرم امام رضا (ع) و در قسمت ضلع شرقی حرم واقع شده است. قانون اقامت کودکان در این هتل برای کودکان بین 3 تا 8 سال به شکل نیم بها می باشد و کودکان بالای 8 سال یک نفر کامل محسوب می شوندتور مشهد اردیبهشت 97. از امکانات این هتل کافی شاپ، لابی، تور مشهد تابستان 97رستوران، گشت درون شهری و برون شهری و خدمات مسافراتی و... می باشد. این هتل دارای سوئیت های زیبا با جدیدترین دکوراسیون می باشد. هتل سروش مشهد دارای 45 واحد به صورتور مشهد لحظه آخریت واحدهای یک خوابه، دو خوابه و حتی VIP نیز می باشد.مسافرین عزیز تور مشهد در  عرض 5 دقیقه می توانند به حرم تور مشهد خرداد 97امام رضا برسند. 

آدرس: مشهد،تور مشهد فروردین 97 خیابان نواب صفوی

 

هتل سروش مشهد

 

هتل سروش مشهد

 


هتل فردوس مشهد

هتل چهار ستاره فردوس مشهتور مشهد بهار 97د دارای هشت طبقه و 96 سوئیت و اتاق و با دو دکراسیون مجزای مدرن و سنتی می باشد. این هتل دارای رستوران ایرانی و فرنگی با ظرفیت 350 نفری نیز می باشد.

اقامت کودکان زیر چهار سال در این هتل به صورت رایگان می باشد. هتل فردوس مشهد دارای لابیتور مشهد اردیبهشت 97 وسیع و محیطی زیبا و دلنشین است و آکواریومی بسیار زیبا در آن قرار دارد که جلوه این هتل را دل نشین تر و رویایی تر می کند. فاصله این هتل تا حرم 5 دقیتور مشهد لحظه آخریقه به صورت پیاده می باشد.

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ 24 ساعته زائرین تور مشهد، اتاق بازی کودکان، اینترنت وایرلس در لابی و اتاق ها، گشت درون شهرتور مشهد تابستان 97ی و برون شهری، سالن بیلیارد، صبحانه در بام هتل و ... اشارهتور مشهد خرداد 97 کرد.

آدرس: خیاباتور مشهد فروردین 97ن امام رضا، نبش امام رضا هشتم

 

 

هتل فردوس مشهد

 

هتل فردوس مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,رزرو هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران معین درباری مشهد

رستوران معین دتور مشهد بهار 97رباری از رستوران های اصیل مشهد می باشد که در سال 1280 ه.ش یعنی همزمان با دوره سلطنت مظفرالدین شاه قاجار توسط حاج اصغر معین درباری افتتاح شد. پس از او حاج حسین معین درباری در زمان محمدرضا شاه پهلوی مدیریت این رستوران را به عهده گرفت و این فعالیت را اتور مشهد اردیبهشت 97دامه داد. در نهایت در سال 1375 پسر حاج حسین معین درباری دومین شعبه رستوران معین درباری را که سال ها توسط اجداتور مشهد فروردین 97دش نگه داری و مدیریت شده بود را در خیابان جم مشهد تاسیس کرد. و هم اکنون از بهترین رستوران های مشهد به شمار می رود.

این رستوران دارای منوی غذایی بسیار متنوعی می باشد. از انواع چلو کباب ها و جوجه کباب ها گرفته تا انواع غذاهای خانگی مانند باقالا پلو با گوشت، سبزی پلو با ماهی و... . به مسافران تور مشهد پیشنهاد می کنیم حتما به این رستوران بروند و غذاهای لذیذ و متنوع تور مشهد تابستان 97آن را بچشند و لذت ببرند.

 

رستوران معین درباری مشهد

 

رستوران معین درباری مشهد

 


رستوران ارم شاندیز مشهد

رستوران ارم شاندیز مشهد از رستتور مشهد بهار 97وران ها خوب شهر مشهد است. احتمال آنکه کسی به مشهد برود ولی به این رستوران نرفته باشد بسیار کم است. چون منوی آن متنوع و غذاهای آن فوق العاده می باشد. معروف ترین غذای رستوران ارم شاندیز که پدر خوانده منو لقب گرفته شیشلیک آن می باشد که طعم بی نظیری دارد. رستورانتور مشهد اردیبهشت 97 ارم شاندیز از پرطرفدارترین شیشلیک پزی های شهر مقدس مشهد می باشد. به مسافران تور مشهد پیشنهاد میکنیم که اگر به رستوران ارم شاندیز رفتند تحت هیچ تور مشهد تابستان 97شرایطی شیشلیک آن را از دست ندهند و از میل کردن آن با طعم فوق العاده ای که دارد لذت ببرند. این رستوران به دلیل سرویس دهی خوب و سریع و به خاطر مدرن و شیک بودن ظاهر آن باعث تمایز آن از دیگر رستوران ها شده است.

آدرس: مشهد، شاندیز نرسیدهتور مشهد فروردین 97 به میدان دوم

 

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

 


رستوران پسران کریم مشهد

 رستوران پسران کریم در سال 1359 در شهر مشهد و در خیابان طالقانی افتتاح شد و تا سال 75 در همان منطقه فعالیت خود را ادامه داد. این رستوران از بهترینتور مشهد اردیبهشت 97 و معروف ترین رستوران های مشهد می باشد به طوریکه مردم برای غذاهای لذیذ آن مقابل درب رستوران صف می بندند. رستوران پسران کریم بسیار زیباست و دکوراسیون زیبا و مدرنی دارد. یکی از غذاهای آن که میان مردم زبان زد است باقالی پلو با گوشت می باشد. اما خوب است بدانید که رستوران پسران کرتور مشهد بهار 97یم در درست کردن چلو گوشت و ماهیچه مهارت خاصی دارد. به مسافران تور مشهد که علاقه مند به ماهیچه هستند پیشنهاد می کنیم که حتما به رستوران پسران کریم بروند و از نوش جان کردن ماهیچه لذیذ این رستوران لذت ببرند. این رستوران برای نهار از ساعت 12 الی 15 و برای شام از ساعت 20 تا 24 آماده پذیرایی از مهمانان تور مشهد فروردین 97و مشتریان خود می باشد.

شعبه اول رستوران پسران کریم در بلوار سجاد و در خیابان فرهاد , شعبه دوم آن در مجتمع مروارید واقع در خیابان خیام شمالیتور مشهد تابستان 97 می باشد.

تور مشهد رستوران پسران کریم

 

تور مشهد ماهیچه رستوران پسران کریم

تور مشهد رستوران پسران کریم

 



:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد,بهترین رستوران های مشهد,رستوران های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

بازار رضا مشهد

این بازار یکی از قدیمی ترین بازتور مشهد خرداد 97ار های مشهد می باشد که در ضلع شرقی خیابان امام رضا قرار دارد. این بازار در دوطبقه و در زمینی به مساحت 72000 متر مربع احداث شده است. بازار رضا دارای 1008 مغازه و حجره در مساحت های مختلف می باشد. این بازار دارای دو دالان موازی و مسقف و 17 چهارسوق و 11 سرا استور مشهد فروردین 97ت. در حدود 1084 باب حجره نیز در 11 سرا قرار گرفته اند که جمعا این بازار شامل 2096 باب حجره و مغازه می شود. این مغازه ها از داخل به یکدیتور مشهد بهار 97گر مرتبط هستند.

در این بازار انواع اجناس از قبیل طلا و نقره، عطریات، زعفران و نبات، پوستین، مهر و سجاده، پوشاک، بدلیجات و ... موجود می باشد. بازار رضا به دلیل نزدیکی به حرم از مراکز دیدنی مشهد نیتور مشهد تابستان 97ز به شمار می‌ رود و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است.

 

 بازار رضا مشهد

 

بازار رضا مشهد

 


بازار سرشور مشهد

بازار سرشور که در سمت چپ خیابان خستور مشهد خرداد 97روی نو قرار دارد، یکی از قدیمی ترین بازار های شهر مشهد به شمار می آید. این بازار سنتی در گذشته کاروان سرا و حمام بوده و محل استقرار زواتور مشهد بهار 97ر امام رضا علیه اسلام بوده است. گفته می شود، هیئت های مذهبی که به منظور عزاداری به مشهد می آمده و قمتور مشهد فروردین 97ه می زدند، قبل از زیارت خود را در این حمام شسته و سپس به پابوس امام مشرف می شدند. بازار ستور مشهد تابستان 97رشور که قدمت تاریخی دارد، بازاری سرباز بوده که علاوه بر جنبه توریستی، انواع سوغات مشهد، پارچه، پوشاک، کیف و کفش، موادغذایی و . . . را به زوار امام رضا ارائه می کند. اگر قصد سفر به مشهد و بازدید این بازار قدیمی و تاریخی را دارید با تور مشهد همراه شوید.


مرکز خرید پروما مشهد

این مرکز تجاری و مرکز خرید مشهد در حاشتور مشهد خرداد 97یه میدان جانباز واقع گردیده است و ۵۰۰۰ متر مربع فضای فروشگاهی و حدود ۲۰۰۰۰ متر مربع فضای تجاری دارد که در ۵ طبقه ساتور مشهد بهار 97خته شده است. دارای ۳۰۰ واحد تجاری ، پارکینگ و ۴۰۰۰ متر مربع فضای سبز و امکانات برای بیش از ۷۰۰۰ مهمان در روز است. مسافران و زائران تور مشهد می توانند به راحتی تمام  وسایل مد نظر خود ماتور مشهد فروردین 97نند: پوشاک, کفش, کیف, سوغاتی, لوازم خانگی, زیور آلات, بدلیجات, عطر و ادکلن, جواهر و... تهیه نمایند. این مرکز خرید یکی از بهترین, شیک نرین, بزرگ ترین, معروف ترین مراتور مشهد بهار 97کز خرید در مشهد به حساب می آید زیرا به راحتی می توانید وسایل مد نظرتور مشهد تابستان 97 خود را تهیه نمایید. در سفر خود به مشهد با تور مشهد برای تهیه سوغاتی برای عزیزانتان حتما سری به این مرکز خرید شیک و بزرگ نیز بزنید.

مرکز خرید پروما مشهد

 

مرکز خرید پروما مشهد

 

مرکز خرید پروما مشهد 

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,معرفی مراکز خرید مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

روستای مج مشهد

این روستا از یکتور مشهد خرداد 97 طرف به روستاهای مغان، ازغد، مایانات و طرقبه و ازطرف دیگر به روستای تجر، سربرج و سد طرق منتهی می شود. روستای مج در منطقه ای کوهستانی واقع شده و تپه ماهور و دره های زیادی که در دامنه این تپه بجا مانده که بیانگر سکونت مردمان در سالیان دور می باشد و همچنین گورستور مشهد فروردین 97تانی قدیمی در منطقه وجود دارد که حاکی از زندگی مردمانی قبل از اسلام و بعد از آن می باتور مشهد بهار 97شد.

به گفته برخی از بزرگان، این منطقه محل سکونت گبرنشینان بوده است. همچنین قبر یکی از پهلوانان نامدار در دامنه یکی از کوههای مج به چشم میخورد. اهالی روستا به کار باغداری و دامداری تور مشهد اردیبهشت 97مشغول بوده و عمده محصولات روستا شامل گیلاس، آلبالو، سیب و گردو می تور مشهد تابستان 97باشد.

مسافرین محترم تور مشهد می توانند از این روستای زیبا دیدن کنند و از آب و هوای مطبوع و طبیعت زیبای آن استفاده کنند.

 

 

روستای مج مشهد

 

روستای مج مشهد

 


بقعه پیر پالاندوز مشهد

این بنا در ضلع شمال شرتور مشهد خرداد 97قی حرم مطهر و ابتدای خیابان نواب صفوی قرار دارد. مقبره منسوب به مدفن شیخ محمد مقتدی کارندهی (کاردهی) از عارفان شیعه قرن دهم هجری و اهل روستاتور مشهد ارزان قیمتی کارنده (کارده) درنزدیکی مشهد می باشد. وی مشهور به پیر پالاندوز می‌باشد که در روستاتور مشهد فروردین 97ی کارده مشهد به دنیا آمد و در شهر مشهد سکنی گزید. وی برای امرار معاش پالان‌دوزی می‌کرده است و به سبتور مشهد تابستان 97ب شغل خود یعنی پالاندوزی بدین نام مشهور شده است. او همچنین در خط ثلث تبحر فراوانی داشت. این بقعه در سال‌های اخیر بازسازی شده است. این بنا تور مشهد اردیبهشت 97مشتمل بر درگاه ورودی، رواق‌ها و فضاهای اطرف، صحن و فضای اصلی است و نمای دیوارهای بیرونی با طاق‌نماها، قاب، لچکی و کاشی‌کاری زیبا آراسته شده. درون این بنا با نقتور مشهد بهار 97ش‌های باشکوه هندسی و ترنج آذین شده است. این بقعه همه ساله مسافرین زیادی را به سمت خود می کشد و زائران تور مشهد می توانند از این مکان دیدن کنند.

 

بقعه پیر پالاندوز مشهد

 

بقعه پیر پالاندوز مشهد

 


سد کارده مشهد

این سد در فاصله 40 کیلومتری تور مشهد خرداد 97 شمال مشهد و از کیلومتر 16 جاده کلات واقع شده است. این سد بتنی و دوقوسی می باشد که متشکل از 15 بلوک 10 متری با ارتفاع 67 متر از پی و حجم 32 هتور مشهد بهار 97زار مترمکعب می‌باشد. حجم آب آن معادل 36 میلیون مترمکعب است. رودخانه کارده با آب دائمی یکی از زیباترین تفریحگاه‌های خوش آبتور مشهد فروردین 97 و هوای مشهد به شمار می رود و از جمله امکاناتی که در این مکان وجود دارد می توان به فروشگاه، ستور مشهد تابستان 97کو، محل استراحت موقتی و ... اشاره کرد.

مسیر دسترستور مشهد ارزان قیمتی به این منطقه از انتهای خیابان خواجه‌ ربیع امکان پذیر می باشد. مسافرین تور مشهد می توانند برای پیکنیک و تفریح به این سد بیایند و روزی دلپذیر را سپری تور مشهد اردیبهشت 97کنند.

 

سد کارده مشهد

 

سد کارده مشهد

 



:: برچسب‌ها: تفریحات مشهد,جاذبه های توریستی مشهد,بهترین مکان های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

پارک جنگلی وکیلتور مشهد لحظه آخری آباد یک منطقه ییلاقی زیبا با آب و هوایی فوق العاده است. این پارک جنگلی یک مکان تفریحی قدیمی در شهر مقدس مشهد است که از استراحتگاهی برای گردشگران و مسافران عزیز برخوردار است، همچنین دارای یک رودخانه فصلی است که با صدای دل نشین آبتور مشهد ارزان قیمت آرامش خاصی را به شما منتقل می کند. در سال گذشته این پارک جنگلی با مصالح طبیعی بازسازی شده. همچنین آب نما و شصت سرویس بتور مشهد بهار 97هداشتی در اینجا ساخته شده است و استخرهای آن هم نیز بازسازی شده است. باغ وحشی دقیقا در کنار این پارک است که به آن باغ وحش وکیل آباد گفته می شود که دارای انواع حیوانات آبزی، پرنده، خزنده، گوشتخوار و علف خوار و... است. مسافرین تور مشهد می توانند به همراه خانواده روزی دلپذیر را سپری کنند.

آدرس: هشت کیلومتری مشهد (شمال غربیتور مشهد تابستان 97)، انتهای بلوار وکیل آباد مشهد

 

 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

 


سرای عزیزالله اف مشهد

این بنا یکی از بناهای تاریخی مشهد می باشد کهتور مشهد لحظه آخری در سال 1307 به دستور حاج غلام حسین مشهدی ساخته شده استور مشهد ارزان قیمتت. این بنا به عنوان تجارتخانه و محلی برای صادرات محصولات مختلف ساخته شد. ساختور مشهد بهار 97ت این ینا که در سه طبقه می باشد از مصالحی مانند آجر، گچ و ملات می باشد. این بنا از حجره هایی ساخته شده است که امروزه در آن لوازم مختتور مشهد تابستان 97لفی از قبیل پوشاک، لوازم صوتی و غیره به فروش می رسد. این بنا هم اکنون یکی به عنوان یکی از آثار ملی به ثبت رسیده است. گردشگران تور مشهدمی توانند از این بنای زیبا دیدن کنند.

 

 

سرای عزیزالله اف مشهد

 

سرای عزیزالله اف مشهد

 


تونل باد صبا مشهد

یکی از مهیجتور مشهد ارزان قیمت ترین تفریحات مشهد، تونل باد صباست که شبیه سازی برای پرواز است. اینتور مشهد لحظه آخری تونل در فضایی به اندازه دو هزار مترمربع امکانی را برای دوستداران پرواز اماده می کند تا حسی نزدیک به سقوط آزاد را تجربه نمایند. گردشگران تور مشهد و مراجعه کنندگان به این مرکز تفریحی اول آموزش می بینند و بعد در فضایی چند ضلعی به پرواز در می آیند. همچنین در طرف دیگر این مرکز نتور مشهد بهار 97یز امکانی برای پرواز واقعی نیز فراهم آورده شده.

مسافرین عزیز می توانند روزی خاطره انگیز را در اتور مشهد تابستان 97ین مرکز رقم بزنند.

 

تونل باد صبا مشهد

 

تونل باد صبا مشهد

 


روستای تاریخی پاژ مشهد

پاژ نام زادگاه فردوسی شاعر حماسه‌ سرای ایرانی استور مشهد لحظه آخریت و نام روستایی واقع در تقاطع جاده کارده و 15 کیلومتری شمال شهر مشهد می‌باشد. در میانه روستای پاژ و در 700 متری شمال غرب آن دو تپه باستانی قرار دارد. این روستا دارای 800 هكتار مساحت است كه از مجموع آن حدودا 4 هكتار به بخشتور مشهد ارزان قیمت مسكونی اختصاص یافته که بخشی از فضای مسكونی روستا روی تپه‌ای موسوم به قلعه بلند قرار گرفته که در گذشته محل اصلی و هسته مركزی دهكده پاژ بوده در پیرامون آن تا چندی قبل خندقی وجود داشت كه جهت ممانعت از پیشروی مهاجمین آن را پر از آب می‌ کردند. در فاصله تقریبی پانصد متر از تپه اولیه تپه بلند دیگری وجود دارد كه در نزد اهالی به قلعه كهنه پاژ معروف است. بر روی این تپه سفال های رنگارنگ و لعابدار قرار دارد که نشانه ای از تداوم مدنیت پاژ در قرن های اولیه بعدتور مشهد بهار 97 از اسلام تا قرن نهم و دهم هجری میتور مشهد تابستان 97 باشد.
مسافران محترم تور مشهد می توانند از این روستای تاریخی دیدن کنند و از نزدیک با تمدن این روستا آشنا شوند.
 
 
 
روستای تاریخی پاژ مشهد
 
 
روستای تاریخی پاژ مشهد

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,تفریحات مشهد,جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آپارتمان یلدا مشهد

این هتل آپارتمان دارای 16 واحد آپارتمان اتور مشهد بهار 97ست که تمام اتاق ها مجهز هستند و دیزاین شیک و زیبایی دارند.تمام امکانات گرمایشی و سرمایشی را این هتل آپارتمان دتور مشهد تابستان 97اراست تا مسافران و زائران تور مشهد اقامتی راحت را داشته باشند.هتل یلدا صبحانه را به صورت رایگان برای مسافران تور مشهد سرو میکند و همچنین هفت غذا در لیست غذا های خود دارد مانند:چلو جوجه،چلو خورشت قیمه و قورمه سبزی،چلو ماهی،چلو مرغ،چلو بختیاری،کوبیده برای ناهار مسافران تور مشهد آماده میشود و برای شام زائران تور مشهدمیتوانند خوراک جوجه،خوراک کوبیده،خوراک میگو سوختور مشهد اردیبهشت 97اری،خوراک ناگت مرغ،شامی کباب،کوکو سبزی را سفارش دهند.

آدرس:بین عنصری 11 و 13 خیابان امام رضا

هتل آپارتمان یلدا مشهد

 

هتل آپارتمان یلدا مشهد


هتل آپارتمان نیکا مشهد

هتل آپارتمان نیکا از بهترین هتل آپارتمان هاتور مشهد بهار 97ی مشهد شناخته شده است.این هتل آپاتور مشهد تابستان 97رتمان بسیار نزدیک به حرم مطهر است.تمام اتاق های این هتل بسیار شیک و تمیز هستند تا مسافران و زائران تور مشهد اقامتی راحت و آرام داشته باشند.اتاق ها مجهز هستند مانند:کاناپه،تخت،سرویس بهداشتی،لابی،کافی شاپ،ماهواره،آسانسور،پتور مشهد اردیبهشت 97ارکینگ اختصاصی و دیگر امکاناتی که موجب آرامش خاطر مسافران تور مشهد میشود.

هتل آپارتمان نیکا مشهد


هتل آپارتمان ابریشم مشهد

هتل آپارتمان ابریشم در مشهد قرار دارد که تنها فقط 5تور مشهد بهار 97 دقیقه با حرم مطهر امام رضا فاصله دارد تا زائران تور مشهد بتوانند به راحتی و در زمان کم به حرم مطهر برسند.این هتل آپارتمان دارای امکانات خوبیتور مشهد اردیبهشت 97 برای مسافران و زائران تور مشهد میباشد تا مسافران بتوانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل آپارتمان داشته باشند.اتاق تور مشهد تابستان 97های این هتل همه مجهز هستند و بعضی دو خوابه و بعضی دیگر یک خوابه هستند.

هتل آپارتمان ابریشم مشهد

هتل آپارتمان ابریشم مشهد



:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد,معرفی هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های مجهز مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر متور مشهد خرداد 97شهد قرار گرفته است. هتل پردیسان مشهد دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی است. هتل امکاناتی مانند سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی و همینطور سالنهای سمینار، محل مراقبتتور مشهد فروردین 97 و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد، رستوران مختلف در فضای باز، مجموعه های سونا و استخر، اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر هتل پردیسان مشهد آرایشگاه، فروشگاه، ترانستور مشهد تابستان 97فر فرودگاه، دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه، پذیرش 24 ساعته مسافران تور مشهد می باشد.

آدرس: مشهد، بزرگراه کلانتری جنب پارک صتور مشهد بهار 97دا و سیما

 

هتل پردیسان مشهد

 

هتل پردیسان مشهد

 


هتل هما 2 مشهد

 

هتل پنج ستاره هما 2 مشهد، در منطقه ای سرستور مشهد خرداد 97بز و آرام توانسته مجموعه ای از سوئيت ها و سالن هاي ميهماني و ضیافت را به صورت مجلل براي میهمانان تور مشهد تدارک ببیند. موقعيت بسیار خوب هتل هما، دسترسی سريع و راحتی را به جاذبه هاي زیارتی و تور مشهد فروردین 97دیدنی شهر مقدس مشهد، چه در روزهای تعطيلات و مناسبت هاي مذهبي و یا در مسافرت تجاري و کاری ، فراهم کرده است. دکوراسیون اتاق ها و سوئيت هاي بسیار مجلل هتل به صورت كلاسيك و مدرن امکانات رفاهی ایجاد کرده است تا زيارت و اقامتی به يادماندني را مسافران و متور مشهد تابستان 97یهمانان عزیز تجربه کنند.

آدرس هتل هما 2 مشهد : مشتور مشهد بهار 97هد بلوار خیام

 

هتل هما 2 مشهد

 

هتل هما 2 مشهد

 


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد از هتلتور مشهد خرداد 97 های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند. هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجتور مشهد فروردین 97لل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد. همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند. همچتور مشهد تابستان 97نین هتل دارای صرافی، آرایشگاه، آتلیه عکاسی، خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز متور مشهد بهار 97ی باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد: مشهد، میدان بسیج، بین امام رضا 34 و 36

 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

 


مجتمع هتل نور گلستان مشهد

مجتمع نور گلستان یکی از هتل های 3 ستور مشهد خرداد 97تاره مشهد می باشد که در ساتور مشهد فروردین 97ل 1383 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل دارای 5 طبقه و 14 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مبله، سشوار و... برخوردار است. اتاق سمینار موجود در هتل نور گلستان گزینه مناسبی برای برگزاری نشست های کاری می باشد. از امکانات رفاهی این هتل می توان به مواردی مانند: صندوق امانات، کافی شاپ، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و اتاق، پذیرش 24 ساعتتور مشهد تابستان 97ه و ... اشاره کرد. این هتل به دلیل نزدیکی به حرم امام رضا مورد توجه مسافران تور مشهد قرار گرفته است.

 

آدرس هتل نور گلستان : مشهد مقدس , خیاباتور مشهد بهار 97ن جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های لوکس مشهد,هتل های 5 ستاره مشهد,هتل های 4 ستاره مشهد,امکانات هتل پردیسان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درتور مشهد لحظه آخریویشی مشهد با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده استور مشهد فروردین 97ت و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاق های مختلف می باشد و پنجتور مشهد بهار 97 رستوران دارد که رستوران ها هر کدام دارای منوی مجزا از هم برای مهمانان تور مشهد دارند. یکی از رستوران ها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای مهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به تور مشهد اردیبهشت 977 مدل متنوع سرو بکنند.

آدرس هتل مجلل درویشی مشهد : مشهد , خیابان امام رضاتور مشهد خرداد 97 علیه السلام بین امام رضا 24 و 26 

هتل مجلل درویشی مشهد

 

هتل مجلل درویشی مشهد

 


هتل بین المللی قصر مشهد

هتل 5 ستاره بین المللی قتور مشهد ارزان قیمتصر مشهد دارای محیطی مطلوب می باشد و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختلف هتتور مشهد فروردین 97ل، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین دلیل برای مسافران تور مشهد انتخابی مناسب می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان، لحظاتی به یادماندنتور مشهد بهار 97ی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموتور مشهد اردیبهشت 97س حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر مشهد دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود. برای درخواست ترانسفر زمان و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است.

امکانات هتل: بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و ستور مشهد لحظه آخریونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان است.

آدرس هتل بین المللیتور مشهد خرداد 97 قصر مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام

 

هتل بین المللی قصر مشهد

 

هتل بین المللی قصر مشهد


هتل کوثر ناب مشهد

هتل بین المللی کوثر نابتور مشهد ارزان قیمت مشهد در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز تور مشهد در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب مشهد دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابتور مشهد بهار 97ه، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت، استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال، متور مشهد لحظه آخریایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی،ماشینتور مشهد اردیبهشت 97 ظرفشویی، صندوق امانات، سیستم سرمایش و گرمایش تور مشهد خرداد 97و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس مشهد می باشد که دارای این تجهیزات است. خدمات هتل کوثر ناب مشهد: بوفه صبحانه رایگان، ترانسفر از فرودگاه تا هتل، سرویس رفت به تور مشهد فروردین 97حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.

 

 

هتل کوثر ناب مشهد

 

هتل کوثر ناب مشهد


هتل پارس مشهد

در شهر مقدس مشهدتور مشهد ارزان قیمت هتل 5 ستاره پارس مشهد ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپتور مشهد لحظه آخریذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس مشهد دارتور مشهد بهار 97ی ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد. اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان، سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تتور مشهد اردیبهشت 97نیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، ختور مشهد خرداد 97شكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس در اختیار مهمانان تور مشهد می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد: مشهد بلوار وکیل آباد، تقاطع خیابان شهید تور مشهد فروردین 97صیاد شیرازی

 

هتل پارس مشهد

 

هتل پارس مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های 5 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید بربلیط دبی خرداد 97جمان در سه طبقه با زیر بنایی حدود 92 هزار متر مربع در دبی بنا شده است. در طبقه همکف اختصاص به پارکینگ برای اتومبیل ها می باشد. در این مرکز خرید بسیاری از مارک های معروف جهان وجود دارد. این مرکز خرید دارای 19 غرفه میبلیط دبی اردیبهشت 97 باشد که در زمینه لباس، لوازم الکتربلیط دبی فروردین 97یکی، دکوراسیون و.... فعالیت می کنند. در حال حاضر طرح توبلیط دبی تابستان 97سعه این مرکز خرید در حال انجام می باشد. به زودی این مرکز خرید با چهار برابر وسعت کنونی پیدا خواهد نمود. در طرح توسعه، ساخت مراکز اداری، سالن های سینما، باشگاه بدن سازی و .... در نظر گرفته شده است . مسافران تور دبی با گردش در این مرکز خرید می توانند هر آنچه بلیط دبی بهار 97را که می خواهند تهیه نمایند.

مرکز خرید برجممان دبی

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی 

 


مرکز خرید اربیان دبی

مرکز خرید اربیبلیط دبی خرداد 97ان دبی یکی از بهترین و مشهورترین مراکز خرید دبی می باشبلیط دبی اردیبهشت 97د که امکانات تفریحی و رفاهی خوبی را برای مسافران تور دبی فراهم کرده است. این مرکز خرید در جاده الخوانیج می باشد. در مرکز خرید اربیان 200 فروشگاه به طور بزرگ و کوچک به فروش اجناس مختلف می پردازند. این مرکز خرید از امکبلیط دبی بهار 97اناتی مانند: سرویس بهداشتی، رستورانبلیط دبی تابستان 97، امکانات ورزشی و.... برخوردبلیط دبی فروردین 97 دار است.

مرکز خرید اربیان دبی

مرکز خرید اربیان دبی

 


مرکز خرید امارات مال دبی

مرکز خرید مال دبی یکیبلیط دبی خرداد 97 از بهترین مراکز خرید های دبی می باشد که در سال 2005 افتتاح گردیده است. این مرکز خرید دارای 466 فروشگاه می باشدبلیط دبی بهار 97. مرکز خرید امارات دارای یک سیاره سحر و جادو است  که مرکز  سرگرمی و ماشین سواری برای کودکان می باشد. از امکانات بلیط دبی اردیبهشت 97این مرکز خرید می توان به سینماها، پیست اسکی سرپوشیده که در دنیا شهرت جهانی دارد اشاره کربلیط دبی تابستان 97د. در بلیط دبی فروردین 97این مرکز خرید انواع فروشگاه های کتاب، لوازم التحریر، هنری، لوازم جانبی، لوازم آرایشی، عطر و.... وجود دارد. مسافران تور دبی می توانند وسایل مورد نیاز را در این مرکز خرید خریداری کنند.

مرکز خرید امارات مال دبی 

مرکز خرید امارات مال دبی

 


مرکز خرید ابن بطوطه دبی

یکی از بزرگترین مراکز خرید دبیبلیط دبی خرداد 97، بازار ابن بطوطه می باشد که دارای 6 تیمچه جدا است که براساس فرهنگ و معماری 6 ملل مانند هند، پارس، مصر، چین، تونس، اندلس بنا شده است.جالب است که برای ورود به این مرکز خرید باید ازبلیط دبی اردیبهشت 97 گیت هتل ابن بطوطه گذر کرد. این هتل نیز جز هتل های لوکس و مدرن دبی می باشد. 

این مرکز خرید همبلیط دبی تابستان 97چنین دارای چندین سالن سینما و تئاتر، شهربازی و سینمای مبلیط دبی فروردین 97ختص کودکان می باشد. مسافرین عزیز تور دبیبهتر است قبل از رفتن به این بازار کاتالوگ راهنما را مطالعه کرد و بعد به مرکز خرید بروند.این مرکز خرید علاوه بر جنبه تجاری از نظر معماری جالب است و هر ساله توریست هایبلیط دبی بهار 97 زیادی را به خود جذب میکند.

 

 

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

 

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی,بهترین مراکز خرید دبی,مراکز خرید معروف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران فیش هات دبی

در پشت مرکز خرید کاریشقیمت بلیط دبیما و در منطقه عود میثا رستوران فیش هات واقع شده است کهبلیط دبی تابستان 97 انواع غذاهای دریایی را سرو می کند. منوی غذای این رستوران شامل چیپس و ماهی، حموص با روغن زیتون، انواع ماهی های هندی و تند، خرچنگ و ... می باشد که با قیمتی مناسب مسافران تور دبی میتوانند سفارش داده و از خوردن غذایی لذیذ لذت ببرند. امکانات این رستوران نیز شامل اینترنت رایگان، تحویل سفارش در محبلیط دبی بهار 97ل اقامت و پارکینگ رایگان می باشد. 

آدرس رستوران فیقیمت بلیط دبیش هات دبی: منطقه عود میثا، خیابان هشتم، نزدیک لامسی پلازا، پشت مربلیط دبی خرداد 97کز خرید کاریشما

 

 

رستوران فیش هات دبی

 

رستوران فیش هات دبی

 


رستوران مجلس البهار دبی

در کنار برج العرب دبی رستورقیمت بلیط دبیانی کویری و ساحلی به نام مجلس البهار واقع شده است که فضایی رمانتیک و آرام را برای مهیمانان عزیز تور دبی فراهم می آورد. این رستوران انواع  غذاهای مدیترانه ای و خاورمیانه ای را سرو می کند. تماشا کردن غروب خورشید یکی از لذت بخش ترینبلیط دبی تابستان 97 ویژگی های ساحلی و کویری بودن این رستوران است.

یکی از ویژگی های جالب این رستوران این است که در کنار آن نمایش بلیط دبی بهار 97اسب سواری، مجلس حنابندون و ... برگزار می شود که مهمانان را بسیار سرگربلیط دبی خرداد 97م خواهد قیمت بلیط دبیکرد.

 

رستوران مجلس البهار دبی

 

رستوران مجلس البهار دبی

 


رستوران و بار ایتالیایی سولو

در مرکز شهر رستورانی ایتالیاییقیمت بلیط دبی واقع شده است. که غذاهای خانگی و بین المللی ایتالیا را سرو بلیط دبی تابستان 97می کند. مایحتاج این رستوران برخی بنا به برداشت دبی و برخی وارد می شوند. رستوران سبکی مدرن و شیک دارد که تجربه ای هیجبلیط دبی بهار 97ان انگیزی را رقم میزند. 

مسافرین عزیز تور دبی علاقه مند به غذاهای ایتالیایی می توانند برای صرف ناهار از ساعت 12:30 تا 3:30 ظهر و برای صرف شام و بار از سابلیط دبی خرداد 97عت 7 بعد از ظهر تا 1 بامداد به رستوران مراجقیمت بلیط دبیعه کنند.

 

 

 رستوران و بار ایتالیایی سولو

 

رستوران و بار ایتالیایی سولو

 


رستوران آبشار دبی

یکی از اولین رستوران های ایرانی قیمت بلیط دبیکه در سال 2000 افتتاح گردید رستوران آبشار می بابلیط دبی تابستان 97شد که تا به امروز 2 شعبه دیگر نیز افتتاح کرده است. این رستوران بسیار مورد توجه ایرانیان و غیر ایرانیان قرار گرفت که با دکوراسیون و معماری خاصبلیط دبی بهار 97 و با شکوه خود مشتریان زیادی دارد. 

مسافرین عزیز تور دبی که علاقه مند به خوردن غذاهای با کیفیت و البته ایرانی هستند می توانند با پرداخت قیمتی مناسب بهترینبلیط دبی خرداد 97 غذا را میل کنند و از فضای آرامشبخش این رستوران لذقیمت بلیط دبیت ببرند.

 

رستوران آبشار دبی

 

رستوران آبشار دبی

 



:: برچسب‌ها: رستوران آبشار دبی,رستوران و بار ایتالیایی سولو,رستوران مجلس البهار دبی,رستوران فیش هات دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران آرمانی دبی

رستوران آرمانی از رستوران مبلیط دبی خرداد 97عروف در دبی می باشد. این رستوران در برج خلیفه واقع شده است. بشقاب هایی با دیزیبلیط دبی اردیبهشت 97ن های بسیار زیبا در این رستوران شیک و لوکس سرو می شود. انواع نوشیدنی های گوارا با غذاهای رستوران سرو شده و بعد ازبلیط دبی فروردین 97 آن می توانید دسر های بی نظیر این رستورانبلیط دبی بهار 97 را امتحان کنید. به دلیل کیفیت غذایی بسیار خوب مورد توجه بلیط دبی تابستان 97مسافران تور دبی قرار گرفته است.آفر بلیط دبی

رستوران آرمانی دبی

رستوران آرمانی دبی

رستوران آرمانی دبی

 


رستوران ایتالیایی ربرتو دبی

رستوران ایتالیایی ربرتو که سر آشپز آن ربورتبلیط دبی اردیبهشت 97و رلا است در منطقه مراکز تجاری دبی قرار دارد.  رستوران ربرتو یکی از بزرگتریبلیط دبی خرداد 97ن نام ها در صنعت آشپزی می باشد. این رستوران یکی از بهترین رستوران های دبی که مسافران تور دبی می توانند در این مکان آرامش بخش به صرف ناهار یا شام بپردازند. بلیط دبی فروردین 97در این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی در محیبلیط دبی تابستان 97طی با طراحی زیبا سرو می شود.  رستوران ربرتو از 12 ظهر تا 2 صبح باز و آماده خدمات ربلیط دبی بهار 97سانی به میهمانان عزیز می باشد.آفر بلیط دبی

رستوران ایتالیایی ربرتو دبی

رستوران ایتالیایی ربرتو دبی

 


رستوران پیرشیک دبی

در سال 2011 بر روی سواحل نیلگون خلیج فارس رستوران پیرشیک افتتاحبلیط دبی خرداد 97 شد و در عرض 10 سال توانسته گردشگران تور دبی بیاری را به خود جذب کند. در این رآفر بلیط دبیستوران انواع غذاهای دریایی، بلیط دبی اردیبهشت 97اروپایی و عربی سرو می شود. محیط این رستوران بسیار آرامش بخش و رمانتیک مبلیط دبی فروردین 97ی باشد که با موسیقی کلاسیک و زنده ای که می نوازند این آرامش را چندیدن برابر می کند.

ساعات کاری این رستوران ظهرها از بلیط دبی بهار 971 تا 3 و شب ها از 7 تا 11:30 است که می توان با رزرو قبلیبلیط دبی تابستان 97 استفاده کرد.آفر بلیط دبی

 

 رستوران پیرشیک دبی

 

رستوران پیرشیک دبی

 


 

رستوران نوبو دبی

در هتل آتلانتیس دبی رستوران نوبو قرار گرفته است. این رستوران غذاهایبلیط دبی خرداد 97 ژاپنی و عربی را صرف می کند. بهترین غذای این آفر بلیط دبیرستوران با ماهی cod سیاه سرخ شده که با سس شیرین میسو سرو می شبلیط دبی اردیبهشت 97ود. این رستوران جز یکی از رستوران های کلاسیک دبی محسوب میشود.

نکته جالب این بلیط دبی تابستان 97است که این رستوران کلاس هایی مجزا برای کودکان و آموزش تهیه سوشی، شیرینی و چای از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 14 دربلیط دبی بهار 97 نظر گرفته شده است. این رستوران محیطی کلاسیک، آرام و دلچسب دارد. و رستورانی مناسب برای مسافرین عزیز تور دببلیط دبی فروردین 97ی می باشد.

 

 

 رستوران نوبو دبی

 

 رستوران نوبو دبی

 



:: برچسب‌ها: رستوران های دبی,معرفی بهترین رستوران های دبی,رستوران نوبو دبی,رستوران پیرشیک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

خور دبی

آبراهی که از سمت بلیط دبی خرداد 97 خلیج نیلگون فارس به سمت دبی کشیده شده است و باعث شده تا دبی را به دو نیم تقسیم کند خور نام دارد. در سال 1954 حاکبلیط دبی فروردین 97م وقت دبی دستور به عریض کردن این آبراه دادن تا کشتی ها بتوانند در آن کناره کنند و به تجارت بلیط دبی اردیبهشت 97بپردازند.

امروزه در این آبراه انواع کشتی و قایق های چوبی آماده برای پذیرایی و سرویس دادن به مسافرین عزیز تور دبی هستند. هزینه کرایه آنها 40 تا 50 درهم است. مسافرین عزیبلیط دبی تابستان 97ز می توانند با کرایه کردن آنها ساعتی با تماشای شبلیط دبی بهار 97هر دبی از دور لذت ببرند. 

 

خور دبی

 

خور دبی

 


برج خلیفه

آسمان خراشی به طول 818 متر در بلیط دبی خرداد 97دبی وجود دارد که بزرگترین آسمان خراش دبی است این برج دارای 160 طبقه  می باشد که بیش از 1000 واحد مسکونی و بلیط دبی تابستان 97اداری دارد همچنین در طبقات پایینی این برج هتلی به نام هتل آرمانی وجود دراد که با کادبلیط دبی اردیبهشت 97 ری مجرب در خدمت مسافرین تور دبی می باشند. 

گفتنی است کبلیط دبی فروردین 97ه این برج به دست معمارین امریکایی در سال 2004 کلیک خورده و در 2010 افتتاح گردیده است. معماری این برج بر اساس معماریبلیط دبی بهار 97 اسلامی کشیده شده است.

 

 

برج خلیفه

 

برج خلیفه

 


برج العرب دبی

تنها هتل 7 ستاره در جهان که بر جزایر مصبلیط دبی خرداد 97نوعی واقع است و ارتفاع آن 321 متر است و دارای 225 اتاق لوکس و مدرن می باشد. این هتل توسط معماری امبلیط دبی تابستان 97ریکایی برگرفته از معماری اسلامی بنا شده است. نمای بیرونی این بلیط دبی اردیبهشت 97برج همانند نوعی بادبان عربی است و نمای داخلی آن با طلا ساخته شده است.

در طبقات پایینی این برج هتلبلیط دبی فروردین 97ی وجود دارد که دارای اتاق های لوکس و مدرن است و در هر طبقه رستوران هایی با سرو غذاهای دریایی و بین المللی برای مسافرین عزیز تور دبی فراهم است. همچنین این برج دارای زمین تنیسی بزرگ در بلندترین نقطه میزبان مسابقات بین المللیبلیط دبی بهار 97 جهان است.

 

 

برج العرب دبی

 

برج العرب دبی

 


سواحل عمومی و همگانی دبی

یکی از جاذبه های گردشگری اصلی دبی ساحل گربلیط دبی خرداد 97 دی و شنا در سواحل زیبای خلیج فارس است. اما اکثر سواحل در دست هتل ها و رستوران های می باشد. به همین دلیل حاکم وقت تصمیم گرفت تا سواحلی را به بلیط دبی اردیبهشت 97طور رایگان در اختیار عموم قرار دهد. بعضی از این سواحل زیبا عبارت اند از: ساحل کن، ساحل ممزر، ساحل جمیرا که یکی از زیبا تریبلیط دبی بهار 97ن ها و مجهز ترین ساحل هاست، ساحل مرانکو، ساحل کایت، ساحل سان ست و ... که با امکاناتی کامل و مجهز در اختیار مسبلیط دبی فروردین 97افرین عزیز تور دبی قرار داده شده ابلیط دبی تابستان 97ست.

 

 

سواحل عمومی و همگانی دبی

 

سواحل عمومی و همگانی دبی

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی دبی,معرفی بهترین تفریحات دبی,نقاط دیدنی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

سرزمین عجایب دبی

سرزمین عجایببلیط دبی خرداد 97 در سال 1996 در دبی افتتاح گردیده است. این مجموعه اولین پارک آبی در دبی می باشد که از سه قسمت پارک آبی، پارک سرگمی رو باز و پارک سر پوشیده تشکیل شده است. پارک آبی سرزمین عجایب شامل یک استخر بزرگ، بلیط دبی اردیبهشت 97استخر موج مصنوعی، رودخانه خروشان و استخر کودکان میبلیط دبی تابستان 97 باشد. در سرزمین عجایب دبی دستگاه های بازی و ماشین در سالن در اختیار مهمانان و مسافران تور دبی قرار می دهند و تمام رده سنی می توانند برای بلیط دبی فروردین 97تفریح و سرگرمی استفاده کنند. از امکانات این پارک آبی می توان به رستوران ها، شتر سواری، بلیط دبی بهار 97سینمای 3 بعدی و .... اشاره کرد. ساعت کاری این مجموعه از 10:00 صبح تا 8:00 شب می باشرزرو بلیط دبید.

سرزمین عجایب دبی

 

سرزمین عجایب دبی

 


آکواریوم دبی

آکواریوم دبی بزرگترین آکواریومبلیط دبی خرداد 97 جهان است. این آکواریوم دارای طول 50 متر و عرض 20 متر و ارتفاع یازده متر نیز می باشد. مسافران تور دبی می بلیط دبی تابستان 97توانند سوار بر قایق بر روی آب حرکت کنند. تونل این آکواریوم دارای چهل و هشت متر اسبلیط دبی اردیبهشت 97ت. باغ وحش دریایی آکواریوم دارای حیوانات دو زیست همچبلیط دبی فروردین 97ون اختاپوستهای بزرگ دریایی، کروکودیل ها، سمور های آببلیط دبی بهار 97ی، اسب آبی، شیر ماهی و دیگر حیوانات دریایی می باشد. ساعت کاری این مجموعه از 10 صبح تا 12 شب است. قیمت برای اطفال رایگان است. مسافران تور دبی می توانند با خرید بلیط از آکواریوم دبی دیدن نمایندرزرو بلیط دبی.

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی

 


پیست اسکی دبی

بزرگترین پیست اسکی دنیا در دبی واقعبلیط دبی خرداد 97 شده است که در سال 2005 ساخته شد. این پیست در مرکز خرید مول امارات دبی قرار گرفته است و به مدیریت یکی از ثروتمندان عرب اداره می شود. در اینجا 5 مسیر اسکی به طوبلیط دبی اردیبهشت 97ل 400 متر وجود دارد که ظرفیت 1500 نفر اسکی باز را دارد. در این پیست تمامی وسایل و لباس های مخصوص وجود دارد تا مسافرین تور دبی دغدغه حمل وسایل اسکی را نداشته باشند. جالب است بدانید که در این پیست اسکی مسابقات بین المبلیط دبی فروردین 97للی اسکی نیز برگزار میشود. 

در پیست اسکی دبی حدود 6000 تن برف خالص و سفید وجود دارد که با روشی مهندسی شبلیط دبی بهار 97ده و ترکیبات شیمیایی هر صبح تولید برف میکنند و برای سرد نگه داشتن محیط از پیشرفته ترین وسایل سرمایبلیط دبی تابستان 97شی استفاده می شود. در اینجا انواع وسایل سرگرمی کودکان و محلی برای ساخت مجسمه های یخی وجود دارد تا مسافرین اوقات شاد و مفرحی داشته باشنرزرو بلیط دبید.

 

پیست اسکی دبی

 

پیست اسکی دبی

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی,بهترین تفریحات دبی,جاذبه های توریستی دبی,معرفی دیدنی های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران the edge دبی

یکی از برتریآفر بلیط دبین رستوران های دبی که در ساحل رویال واقع شده، رستوران د ادج است که به معنی لبه می باشد. سبک منوی این رستوران اروپایی و بین المللی است که مسافرین عزیز تور دبی می توانند در دو فضای باز و سرپوشیدهبلیط دبی تابستان 97 غذای خود را میل نمایند.

با توجه به مناسب بودن قیمت غذاهابلیط دبی بهار 97ی این رستوران، بسیار مورد توجه گردشگران و توریستان عزیز می باشد. مسافرین عزیز می توانند از 11 صبح تا 10 شب برای سرو صبحانه، نهار و شام به رستوران د ادج مراجعه نمایند.

 

 

رستوران the edge دبی

 

رستوران the edge دبی

 


رستوران آبشار دبی

یکی از اولین رستوران های آفر بلیط دبیایرانی که در سال 2000 افتتاح گردید رستوران آبشار می باشد که تا به امروز 2 شعبه دیگر نیز افتتاح کرده است. این رستوران بسیار مورد توجه ایرانیان و غیر ایرانیان قرار گرفت که با دکوراسیون و معماری خاص و با شکوه خود مشتریان زیادیبلیط دبی تابستان 97 دارد. 

مسافرین عزیز تور دبی که علاقه مند به خوردن غذاهای با کیفیت و البته ایرانی هستند می توانند با پرداخت قیمتی مناسبلیط دبی بهار 97ب بهترین غذا را میل کنند و از فضای آرامشبخش این رستوران لذت ببرند.

 

رستوران آبشار دبی

 

رستوران آبشار دبی

 


رستوران و بار ایتالیایی سولو

در مرکز شهر رستورانی ایتالیایی وآفر بلیط دبیاقع شده است. که غذاهای خانگی و بین المللی ایتالیا را سرو می کند. مایحتاج این رستوران برخی بنا به برداشت دبی و برخی وارد می شوند. رستوران سبکی مدرن و شیک دارد که تجربه ای هیجان انگیزی را ربلیط دبی تابستان 97قم میزند. 

مسافرین عزیز تور دبی علاقه مند به غذاهای ایتالیایی می توانند برای صرف ناهار از ساعت 12:30 تا 3:30 ظهر و برای صرف شابلیط دبی بهار 97م و بار از ساعت 7 بعد از ظهر تا 1 بامداد به رستوران مراجعه کنند.

 

 

 رستوران و بار ایتالیایی سولو

 

رستوران و بار ایتالیایی سولو

 


رستوران مجلس البهار دبی

در کنار برج العرب دبی رستوراآفر بلیط دبینی کویری و ساحلی به نام مجلس البهار واقع شده است که فضایی رمانتیک و آرام را برای مهیمانان عزیز تور دبی فراهم می آورد. این رستوران انواع  غذاهای مدیترانه ای و خاورمیانه ای را سرو می کند. تماشا کردن غروب خورشبلیط دبی تابستان 97ید یکی از لذت بخش ترین ویژگی های ساحلی و کویری بودن این رستوران است.

یکی از ویژگی های جالب این رستوران این است که در کنار آن نمایش اسب سواری، مجلس حنابندون و ... برگزار می شود که مبلیط دبی بهار 97همانان را بسیار سرگرم خواهد کرد.

 

رستوران مجلس البهار دبی

 

رستوران مجلس البهار دبی

 

 



:: برچسب‌ها: رستوران های دبی,بهترین رستوران های دبی,رستوران the edge دبی,رستوران آبشار دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران ژاپنی okku دبی

یکی از بهترین بلیط دبی خرداد 97 و معروف ترین رستوران های ژاپنی دبی، رستوران اکو است که دارای منوی غذایی ژاپنی و دریایی اسبلیط دبی اردیبهشت 97ت که بسیار طعم متفاوت و لذیذی دارند. سرو غذاهای آن در بشقاب های متفاوت و زیبا می باشد که بسیار مورد توجه گردشگران تور دبی و اهالی دبیبلیط دبی تابستان 97 است. 

مسافرین عزیز که علاقه مند به تجربه مکان ها و غذاهای متنوع هستند می توانند به این رستوران بیایند و از غذای سفارش داده خود لذت ببرند و روزی متفاوت ربلیط دبی بهار 97ا در کنار دوستان و خانواده خود سپری نمایند.بلیط دبی فروردین 97

 

 

رستوران ژاپنی okku دبی

 

رستوران ژاپنی okku دبی

 


رستوران مک دونالدز دبی

یکی از معروف ترین رستوبلیط دبی خرداد 97ران های زنجیره ای جهان، مک دونالدزبلیط دبی اردیبهشت 97 است که بسیار طرفدار دارد. این رستوران در اکثر کشورهای جهانبلیط دبی بهار 97 شعبه دارد که یکی از بهترین ها در دبی واقع می باشد. رستوران مک دونالدز واقع در مدیا سنتر دبی می باشد که آماده خدبلیط دبی تابستان 97مت به مسافرین و گردشگران تور دبی هستند.

مسافرین عزیز که به دنبال فست فودی خوب هبلیط دبی فروردین 97ستند می توانند به این رستوران سر بزنند و از غذای خود لذت ببرند.

 

 

رستوران مک دونالدز دبی

 

رستوران مک دونالدز دبی

 


رستوران The IVY دبی

یکی از رستوران های خوب شهر دبلیط دبی خرداد 97بی که در مرکز شهر قرار گرفته است، رستوران آی وی می باشد که سبکی بریتانیایی دارد. منوی غذاهای این ربلیط دبی بهار 97ستوران انگلیسی و بین المللی است که با بهترین کیفیت عرضه می گردد. معماری و چیدمان اینبلیط دبی اردیبهشت 97 رستوران کاملا غربی است و میهمانلن حسی کاملا غربی دارند به گونه ای که در لندن غذا میل می بلیط دبی تابستان 97نمایند.

مسافرین عزیز تور دبی می توانند به همراه خانواده خود ببلیط دبی فروردین 97ه این رستوران بیایند و از غذاهای با کیفیت آن نهایت لذت را ببرند.

 

رستوران The IVY دبی

 

رستوران The IVY دبی

 


رستوران The Scene دبی

 یکی از بهترین رستوران های تازه تابلیط دبی خرداد 97سیس دبی رستوران انگلیسی سن است که توسط آشپز مجرب انگلیسی به نام سایمون ریمر تاسیس و افتتاح گردیدبلیط دبی بهار 97ه. این رستوران سبک و معماری انگلیسی دارد اما انواع غذاهای بین المللی وبلیط دبی اردیبهشت 97 ترکیبی را با بهترین کیفیت سرو می کند.

رستوران the scene در طبقه چهارم هتل مارینا واقع می باشد که از 12 ضهر تا 2 بامداد آماده پذیربلیط دبی فروردین 97ایی از مهمان خود است. گفتنی است این رستوران در دبی تک می باشد. مسافرین عزیز تور دبی می توانند شبکی آرام و دلپذیبلیط دبی تابستان 97ر را تجربه کنند.

 

رستوران The Scene دبی

 

رستوران The Scene دبی

 



:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های دبی,رستوران های مجلل دبی,رستوران های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آتلانیس پالم دبی

هتل آتلانیس پالمبلیط دبی از تهران یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در جزیره نخل جمیرا وابلیط دبی از شیرازقع شده است. این هتل دارای یک آکواریوم زیر آبی، پارک آبی، استخر دلفین می باشد. از امکانات این هتل می توان به رستوران، مرکز آب درمانی، خدمات درمانی گسترده صورت و بدن، سالن های ورزشی و.... اشاره کردبلیط دبی بهار 97. این هتل از اتاق های مجهز تشکیل شده است و از امکاناتی مانند: تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویبلیط دبی تابستان 97ه مطبوع و.... برخوردار است. اتاق های این هتل دارای بالکن های با چشم اندازی بسیار خوب می باشد. مسافران و گردشگران تور دبی می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند.

هتل آتلانیس پالم دبی

هتل آتلانیس پالم دبی

هتل آتلانیس پالم دبی

 


هتل دوسیت تانی دبی

هتل 5 ستاره دوسیت تانی در مرکز و قلبلیط دبی از تهرانب منطقه مدبی مال قرار گرفته است. طراحی ایبلیط دبی از شیرازن هتل به سبک تایلندی طاحی و دکور شده است. هتل دوسیت تانی دبی دارای اتاق های لوکس بوده و از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حبلیط دبی تابستان 97مام مدرن و... برخوردار است. از امکانات رفاهی می توان به اینترنت رایگان، استخر بر روی پشبلیط دبی بهار 97ت بام، رستوران ها، سالن زیبایی و.... اشابلیط دبی تابستان 97ره کرد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می شود. این هتل با پرسنلی مجرب آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد.

هتل دوسیت تانی دبی 

هتل دوسیت تانی دبی

هتل دوسیت تانی دبی

 


هتل تاج دبی

هتل 5 ستاره تاج در منطقه خلیج تجاری و برج خلیفه دبی واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق می باشبلیط دبی از تهراند و از امکاناتی ویژه ای مانند: تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و .... می باشبلیط دبی از شیرازد. میهمان و مسافران تور دبی می توانند در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی و بریتانیایی را سرو کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به پارکینگ، صندوق امانات، خشک شویی، سالن ورزشی، اسبلیط دبی تابستان 97تخر رو باز، جکوزی، اینترنت در لابی و اتاق و.... اشاره کرد. فاصله این هبلیط دبی بهار 97تل تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر است. مسافران عزیز می توانند با اقامت در این هتل مجلل اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان داشته باشند.

هتل تاج دبی

هتل تاج دبی

هتل تاج دبی

 


هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل در خیاببلیط دبی از تهرانان شیخ زاید واقع شده است. هتل رادیسون رویال دارای 52 طبقه و 471 اتاق می باشد. اتاق های این هتل دارای امکانبلیط دبی از شیرازاتی مانند: تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مینی بار، روم سرویس 24 ساعته، صندوق امانات، تهویه مطبوع و.... می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، ماساژ مرکز تناسب اندام، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، آرایشگاه، مرکز تجارت، فروشگاه هدایا و سوغات، سالن هابلیط دبی بهار 97ی متعدد همایش و کنفرانس و.... اشاره کرد. هتل رادیسون روبلیط دبی تابستان 97یال فاصله کمی با مترو دارد و مسافران تور دبی می توانند به راحتی به نقاط مختلف شهر رفت و آمد کنند.

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

 



:: برچسب‌ها: هتل های معروف دبی,هتل آتلانتیس پالم دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل کاپتورن دبی

هتل مدرن و 4 ستارهبلیط دبی بهار 97 کاپتورن یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های دبی به شمار می آید. این هتل به دلیل نزدیکی آن به مرکز خرید مورد توجه مسافران تور دبی قرار گرفته است.  این هتل از اتاق های استاندارد، خانوادگی، سوئیت و.... ساخته شده است. اتاق های این هتل بلیط دبی فروردین 97دارای بالکن های با چشم اندازهای دوست داشتنی و آبنمای دبی و شهر مشرف می باشند. از امکانات تفریحی این هتل می توان به سونا و جکوزی، استخر ربلیط دبی اردیبهشت 97و باز و سر پوشیده، سالن های بدن سازی که نوبت صبح تا بعد از ظهر برای خانم ها و بعد از ظهر تا شب برای آقایان است، خدمات نگهداری از کودکان، گاو صندوق، پذیرش رایگان و.... اشاره کرد. مسافران و گردشگبلیط دبی خرداد 97ران عزیز می توانند در هتل کاپتورن اوقات خوشی را سپری کنند.قیمت بلیط دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

 


هتل شرایتون دیره دبی

هتل 4 ستاره شرایتون دبی در مجاورت مراکز خبلیط دبی بهار 97رید و نمایشگاه شهر قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی شهر قدیم دیره، بازار طلا، باشگاه های گلف و مرکز تجارت جهانی خیابان زیاد واقع شده است. هتل شرایتون دیره دارای اتاق های تمیز و شیک می باشد که مجهز به یخچبلیط دبی فروردین 97ال، تلویزیون؛ سرویس بهداشتی ایراقیمت بلیط دبینی و فرنگی و سایر امکانات رفاهی است. از دیگر امکانات رفابلیط دبی اردیبهشت 97هی این هتل می توان به لابی، رستوران با خوشمزه، نگهداری از کودکان، اینترنت رایگان، پارکینگ عمومی برای تمامی مسافران و میهمانان و.... اشاره کرد. مسافران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند بلیط دبی خرداد 97شوند و سفر خوبی را تجربه کنند.

هتل شرایتون دیره دبی

هتل شرایتون دیره دبی

هتل شرایتون دیره دبی

 


هتل آسیانا دبی

هتل 5 ستاره آسیانا در منطقه دیربلیط دبی بهار 97ه شهر و نزدیکی فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. این هتل دارای 136 اتاق می باشد که از امکاناتی مبلیط دبی فروردین 97انند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سشوار، اینترنت و.... برخوردار است. میهمانان تور دبی می توانند در این هتل از امکاناتی چون باشگاه، سونا، حمام آب گرم و.... استفاده کنند. هتل آسیانا دارای رستوران های متفاوت باربیکیو کره ای بر روی پشبلیط دبی اردیبهشت 97ت بام، رستوران در لابی و.... می باشد. میهمانان و مسافران تور دبی می توانند از کنسرت ها و نمایش های زیبا شبانه استفاده کنندقیمت بلیط دبی. این هتل نگهداری از اطفال با هزینه اضافی قبول می کند. مسافران عزیز می بلیط دبی خرداد 97توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را داشته باشند.

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی

 


هتل حیات ریجنسی دبی

هتل 5 ستاره حیات ریجنسی یکیبلیط دبی بهار 97 از هتل های لوکس دبی می باشد. این هتل دربلیط دبی فروردین 97  نزدیکی بازار طلا و فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. این هتل از امکانات متنوعی مانند: رستوران زیبای گردان، سالن بدن سازی، زمین های تنیس، زمین گلف و.... برخوردار است. این هتل از 5 رستوران تشکیل شده است و دارای غذاهای فرهنگی و ایرانی می باشد. هتل حیات ریجنسی پیست اسکیت رویبلیط دبی اردیبهشت 97 یخ اختصاصی دارد. در این هتل مسافران تور دبی می توانند به صورت رایگان از اینترنت وای فای استفاده کنند. مسافران و میهمانان می توانند در این هبلیط دبی خرداد 97تل اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند.

هتل حیات ریجنسی دبی 

هتل حیات ریجنسی دبی

هتل حیات ریجنسی دبی

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های لوکس دبی,بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آرمانی دبی

هتلل 5 ستاره آرمابلیط دبی خرداد 97نی در منطقه شیخ زاید دبی و در کنار برج خلیفه واقع شده است. این هتل فاصله کمی با مرکز خرید دبی دارد و به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه اتوبوس و مترو  مورد توجه مسافران و گردشگران تور دبی قرار گرفته است. هتل آرمانی بلیط دبی اردیبهشت 97دارای اتاق های مجهز که شامل اتاق های خانوادگی، اتاق های دلبلیط دبی بهار 97وکس، اتاق های کلاسیک و.... می باشد. تمامی اتاق ها دارای امکاناتی مانند: قهوه ساز، صندوق امانات، سشوار، اینترنت رایگان و.... است. از تفریحات این هتل می توان به باشگاه بدن سازی، ماساژ، رستوران، اینترنت رایگان و .... اشاره کرد. مسافران و میهمانان عزیز می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشبلیط دبی فروردین 97ی را به همراه عزیزانشان سپری کنند.

هتل آرمانی دبی

هتل آرمانی دبی

 هتل آرمانی دبی

 


هتل روتانا رز ریحان بای دبی

هتل روتانا رز ریحان بای دبی بلنبلیط دبی خرداد 97دترین هتل در سرتاسر دنیا می باشد. این هتل در نزدیکی مترو و مرکز اداری واقع شده است. این هتل دارای 333 متر ارتفاع و 72 طبقه می باشد. این هتل از امکاناتی مانند: اتاق ها و سوئیت های بزرگ، استخر، اتاق ماساژ، سونبلیط دبی اردیبهشت 97ا، اتاق بخار و ... برخوردار است. مسافران و میهمانان تور دبی از هتل می توانند پیاده به بازار دبی که بزرگترین بازار در دنیا به شمار میرود، دست یابند. در ابلیط دبی فروردین 97ین هتل طی ماه رمضان، بوفه صبحانه و یا سحری در اتاق میهمانان سرو می شود. میهمانان و مسافران دبی می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند.بلیط دبی بهار 97

هتل روتانا رز ریحان بای دبی 

هتل روتانا رز ریحان بای دبی 

هتل روتانا رز ریحان بای دبی

 


هتل پالم دبی

هتل پالم یکی از هتل های 3 ستاره دبی می باشد. اینبلیط دبی خرداد 97 هتل در خیابان المطینه  قرار گرفته است و 10 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان ببلیط دبی فروردین 97ه رستوران ها، باشگاه های تفریح شبانه، اینترنت رایگان و.... اشاره کرد. این هتل به تازگی باز بلیط دبی اردیبهشت 97سازی شده است و دارای اتاق های استاندارد دارای امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تراس، تلویزیون و.... می باشد. مسافران تور دبی می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند.بلیط دبی بهار 97

هتل پالم دبی

هتل پالم دبی

هتل پالم دبی

 


هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن یکی از ببلیط دبی خرداد 97هترین هتل های 4 ستاره دبی می باشد که در قلب شهر دبی و در مجاورت مراکز تجاری قرار گرفته است. این هتل از 10 طبقه و 180 اتاق استاندارد ساخته شده است. بلیط دبی اردیبهشت 97اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند: سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، سیستم گرمایشی و سرمایشی، خط تلفن مستقیم و.... می باشد. از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر در فضای باز، جکوزی، سونا، ماساژ و سالن بدن سازی اشاره کبلیط دبی فروردین 97رد. به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب مورد توجه مسافران تور دبی قرار گرفته است.بلیط دبی بهار 97

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی

 



:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,رزروآنلاین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل بابیل استانبول

هتل بابیل استانبول نرخ تور استانبول یکی هتل های 3 ستاره استانبول می باشد و از 46 اتاق تشکیل شده است که هر یکتور لحظه آخری استانبول از اتاق ها به سبک مدرن و طراحی ترکیه آراسته شده است. هتل بابیل استانبول دارای امکاناتی مانند: فروشکاه خرید، کافی شاپ، رستوران با منوی غذایی مناسب، مجهز به سیستم تهویه مناسبتور استانبول بهار 97، مینی بار و.... می باشد. این دارای پارکینگ رایگان برای مسافران و میهمانان تور استانبول می باشد. یکی از مزیت های داین هتل برای گردشگران نزدیکی به مراکز خرید استانبول، رستوران ها و گالری های هنری است. مسافران عزیز می توانند با قیمت مناسب در این هتتور استانبول تابستان 97ل اقامت داشته باشند.نرخ ویژه تور استانبول

هتل بابیل استانبول 

هتل بابیل استانبول

 


هتل سابنا استانبول

هتل سابنا استانبول یکی نرخ تور استانبول از هتل های 3 ستاره استانبول می باشد. این هتل دارای اتاق هاتور لحظه آخری استانبولی مجزا با امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مبله، سشوار و.... می باشد. اتاق های تماما موکت شده هستند تور استانبول بهار 97. این ختل تا ایستگاه ترم 92 متر فاصله دارد که از آنجا به راحتی به جاهای دیدنی استانبول می توان رفت. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، خشکشویی، صندوق امانات، سشوار، اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها و.... اشاره کرد. مسافران تور استانبولمی توانند با اقامت در این هتل می توانند اوقاتتور استانبول تابستان 97 خوشی را داشته باشند.نرخ ویژه تور استانبول

هتل سابنا استانبول 

هتل سابنا استانبول

هتل سابنا استانبول

 


هتل آکرا استانبول

یکی از هتل های 3 ستاره خوب اسنرخ تور استانبول تانبول هتل آکرا می باشد که در منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده است. این هتل در سال 2009 افتتاح گردیده است. این هتل در 5 طبقه و 23 اتاق تشکیل شده است. با مسجد کبود و کاخ توپکایی فاصله چندانی ندارد و 8 دقیقه پیادتور لحظه آخری استانبوله روی دارد. این هتل به مترو و هم چنین بازار بزرگ نزدیک می باشد. از امکانات این هتل می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بارتور استانبول بهار 97 و چمدان، آسانسور، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صبحانه در اتاق و.... اشاره کرد. مسافران تور استانبول می توانند اوقات خوشیتور استانبول تابستان 97 را در این هتل سپری کنند.نرخ ویژه تور استانبول

هتل آکرا استانبول 

هتل آکرا استانبول

هتل آکرا استانبول

 


هتل آسور استانبول ترکیه

از جمله هتل هایی که در منطقه سلطان احمد واقع نرخ تور استانبول شده،هتل آسور  که در نزدیکی کاخ توپکاپی بنا شده است.این هتل سه ستاره با ارائه خدمات مطلوب و هزینه ای مقرون به صرفه،گزینه ی مناسبی برای کسانی که به دنتور استانبول تابستان 97بال سفری کم هزینه می باشند.دستور لحظه آخری استانبولترسی هتل به جاذبه های گردشگری استانبول از دیگر مزایای آن برای گردشگران تور استانبول می باشد.رستوران با طبخ غذاهای با کیفیت،اینترنت،خدمات شستشوی لباس،کرایه اتومبیل،خدمات تهیه بلیط،آسانسور،صندوق امانات،کافی شاپ تنها بخشی از تسهیلات هتل آسور می باشد.نرخ ویژه تور استانبول

هتل آسور استانبول

هتل آسور استانبول

هتل آسور استانبول

 



:: برچسب‌ها: هتل های لوکس آنتالیا,معرفی هتل های 5 ستاره آنتالیا,هتل های 4 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

قصر توپکاپی

در قرن 15 میلادی تور استانبول بهار 97 سلطان محمد دوم معروف به سلطان محمد فاتیح پس از فتح استانبول سابق که قسطنطنیه نام داشت دستور ساخت این قصر را داد که در آن توپ های جنگی بسیاری نگه داری می کردند. این کاخ فضایی به انداره 700 هتور استانبول فروردین 97زار متر مربع دارد. در گذشته به مدت 400 سال این قصر مرکز ادرای، تحصیلی و هنری بود. امروزه این کاخ یکی از جذاب ترین آپار تاریخی استانبول می باشد که یالانه میلیون ها توریست را به خود جذب می کنتور استانبول اردیبهشت 97د.

مسافرین عزیز تور استانبول که قصد بازدید از این قصر را دارند باید حداقل 4 الی 5 ساعت از وقت خود را برای بازدید و گردش در این قصر اختصاص دهند. این قصر از چندین اتاقريال حرامسرا، آشپزخانه و فضای سبز و باز تشکیل شدتور استانبول اردیبهشت 97ه است.

مسافرین و گردشگران عزیز برای بازدید از کاخ و موزه تمام روز های هفته به جتور استانبول خرداد 97ز پنج شنبه ها از 9 صبح تا 7 بعد از ظهر می توانند به قصر توپکاپی مراجعه نمایند.

 

 

قصر توپکاپی

 

قصر توپکاپی

 


بازار بزرگ استانبول

یکی ار مکان های جذاب براتور استانبول بهار 97ی هر توریستی بازار های بزرگ آن شهر می باشد. کشور ترکیه یکی از کشورهایی است که بازار های زیاد و مناسبی دارد که هر ساله میلیون ها توریست را به خود جذب می کند. بازار بزرگ استانبول که به زبان محلی و تتور استانبول فروردین 97رکی به بازار کاپالی چارشی معروف است. این بازار یکی از بازار های سرپوشیده این شهر می باتور استانبول اردیبهشت 97شد. 

قدمت این بازار به قرن 15 میلادی بر می گردد و به عنوان مکانی تاریخ در این تور استانبول خرداد 97 شهر نیز معرفی می شود. در این بازار تمامی مایحتاج مسافرین عزیز تور ترکیهوجود دارد و خریدی لذت بخش را برای آنها رقم خواهتور استانبول اردیبهشت 97د زد.

 

 

بازار بزرگ استانبول

 

بازار بزرگ استانبول

 


بالن سواری در کاپادوکیا

بالن سواری بر فراز شهر کتور استانبول بهار 97اپادوکیا حسی متفاوت توام با آرامش و هیجان است. شهر کاپادوکیا یکی از شهرهای ترکیه می باشد که به زیباترین شهر دنیا و مناسبترین مکان برای بالن سواری معروف است. این شهر دارتور استانبول فروردین 97ای صخره هایی است که بر اثز بارش باران و عوامل طبیعی فرسایش یافته و شگفتی های دیدنی را خلق کرده است که دیدنشان خالی از لطف نیست. یکی از روش های دیدن این زیبایی ها پرواز در آسمان است، با بالن هایی زیبا که به ظرفیت 14 الی 24 نفر را تحمل می کند. در بالن ها تور استانبول اردیبهشت 97خوراکی هایی به توریستان و مسافران تور استانبول و ترکیه می دهند که هیجان و لذتتور استانبول اردیبهشت 97 این پرواز یک ساعته را چند برابر میکند.  

بهترین زمان مناسب برای پرواز از ماه اپریل تا اکتبر است که آسمان صاف و شفاف است البته در ماه های زمستانی نیز با توجه به مناسب بودن شرایط جوی هوا بالن ها به پرواز در می آیند.لازم به ذکر است که حتما مسافران قبل از سوار شدن در بالن بیمه می شتور استانبول خرداد 97وند بنابراین پروازی امن خواهید داشت. 

 

 

بالن سواری در کاپادوکیا

 

بالن سواری در کاپادوکیا

 


مسجد ایاصوفیه استانبول

در بخش اروپایی استانبول درتور استانبول بهار 97 محله ای پر رفت آمد و مراکز خرید و دیدنی های توریستی، مسجد ایاصوفیه واقع شده است در همسایگی آن مسجد سلطان احمد که یکی دیگر از جاذبه های توریستی استانبول استتور استانبول فروردین 97،همچنین کاخ توپکاپی نخستین کاخ پادشاهان عثمانی می باشند.

در سال 404 میلادی طی اشوب های بسیار این مسجد سوخت و دتور استانبول اردیبهشت 97ر قرن 6 میلادی بازسازی شد. بعد از جنگ های بسیار عثمانی تور استانبول اردیبهشت 97 ها توانستند قسطنطنیه (نام استانبول در آن زمان) را فتح کرده و نامش را به اسلامبول تغییر دهند و نام کلیسای هاجیا سوفیا را به مسجد ایا صوفیه تبدیل کنند.

با پرپایی جمهوریه ترکیه توسط آتاترک نام اسلامبول به استانبول تغییر یافت. در معماری این بنا که تشکیل شده از 4 ستون بزگ و باشکوه که شبیه به پای فیل است و 4 طاق که مسجد را بالا نگه داشته و گنبدی بزرگ که بر روی ستون ها قرار گرفته است همچنین 40 پنجره که نور خورشید را به داخل منعکس می کند، جلوه ی با شکوه و زیبایی خلق کرده است.

مسافران تور ترکیه در تمامی ایام هفته قادر به بازدید از این تور استانبول خرداد 97مسجد هستند. 

 

 

مسجد ایاصوفیه استانبول

 

مسجد ایاصوفیه استانبول

 



:: برچسب‌ها: بهترین تفریحات آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,قصر توپکاپی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

خلیج گلدن هورن استانبول

بخش اروپایی استانبوتور استانبول تابستان 97ل توسط مدخل شاخ طلایی به دو نیم تقسیم شده است که قسمت شمالی این مدخل قشر مرفح استانبول زندگی می کنند و معماری این قسمت نوساز و مدرن است و هتل های لوکس و 5 ستاره در اینجا واقتور استانبول خرداد 97ع شده است. همچنین در قسمت جنوبی این مدخل بیشتر تاریخی و باستانی تور استانبول فروردین 97است و اکثر هتل های 4 و 3 ستاره در این قسمت واقع شده اند.

انتهای این مدخل با دریای مرمره ایجاد شبه جزیره کرده است. یکی از نکته های جذاب این مدخل که یکیتور استانبول اردیبهشت 97 از دلایل نام گذاری آن به شاخ طلایی میباشد طلوع و غروب زیبا و طلایی خورشید است که به مسافرین عزیز تور استانبول دیدن از این مدخل پیشنهاد می شود.

 

 

خلیج گلدن هورن استانبول

 

خلیج گلدن هورن استانبول

 


موزه پرا استانبول

یکی از جاذبه های دیدنی استتور استانبول تابستان 97انبول موزه پرا است که در منطقه بی اغلو واقع شده است. این موزه در گذشته هتل بریستون بود که امروزه تغییر کاربری داده است. این موزه بسیار دیدنی است که آثار داخل آن شامل نقاشی های بزرگان، ابزار انتور استانبول خرداد 97دازه گیری، مجموعه عکس های استانبول قدیم، مجموعه ای از سرامیک و موزائیک می باشد.

گفتنی است که در این موزه گاهی اوقات نمایشگاه های نقاشی برگزار می گردد که بسیار دیدتور استانبول اردیبهشت 97نی و جذاب است. مسافرین عزیزتور استانبول می توانند همه روزه به جز یکشنبه از 10صبح تا تور استانبول فروردین 97ساعت 19 از موزه دیدن کنند. همچنین هزینه بلیط آن در حدود 12 لیر است.

 

 

موزه پرا استانبول

 

موزه پرا استانبول


تنگه بسفر

تنگه ای که دو دریای مرمره و سیاه را بهم متصل می کند و استتور استانبول خرداد 97انبول را به دو بخش اروپا و اسیا تقسیم می کند، تنگه بسفر است. این تنگه طولی به اندازه 30 کیلومتر و عرضی به اندازه 700 متر دارد. در اطراف این تنگه کاتور استانبول تابستان 97خ ها و مکان های تاریخی بسیاری وجود دارد که بسیار دیدنی خواهد بود. مسافرین تور استانبولمی توانند از این تنگه که یکی از نقاط اصلی گردشگری این شهر است دیدن کنند. 

در اطراف این تنگه ویلا های تور استانبول اردیبهشت 97چوبی و مراکز خرید برای رفاه مسافرین و گردشگران وجود دارد همچنین رستوران هایی بسیار خوب که غذاهای دریایی و سنتی ترکی را سرو می کنند. مسافرین عزیز می توانند بعد از گشت گذار و قایق سواری به یکی از رستوران ها رفته و از خوردن ماتور استانبول فروردین 97هی تازه لذت ببرند.

 

 

تنگه بسفر

 

تنگه بسفر

 


برج دختر استانبول

در دوره روم باستان برتور استانبول تابستان 97جی به عنوان فانوس دریایی و گمرک و نقطه بازرگانی ساخته شد که برج لئاندر نام داشت که امروزه به عنوان برج دختر در ترکیه معروف است. این برج پیشینه ای تاریخی و عاشقانه دارد. برج دختر در کنار تتور استانبول خرداد 97نگه بسفر واقه شده است و دارای کافه رستورانی زیبا برای علاقه مندان به تماشای دریا و احساس آرامش می باشد.  

در این کافه رستوران انواع غذاتور استانبول اردیبهشت 97های سنتی و ترکی و بین المللی سرو می شود. همچنین در این برج موزه ای وجود دارد که بازدید از آن رایگان می باشد. به مسافرین تور استانبول پیشنهاد می گردد که حتما از این برج زیبا دیدن کنند و خاطره ای دلپذیر برای ختور استانبول فروردین 97ود رقم بزنند.

 

 

برج دختر استانبول

 

برج دختر استانبول

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی آنتالیا,خلیج گلدن هورن آنتالیا,موزه پرا آنتالیا,تنگه بسفر آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

جزایر پرنس استانبول

یکی از جاذبه هایتور استانبول تابستان 97 توریستی استانبول جزایر نه گانه آن است که بسیار مورد توجه مسافرین و گردشگران قرار دارد. از این نه تا جزیره چهار تای آن بسیار پر اهمیت و پر بازدید هستند. یکی از آنها بیوک آدا می باشد که یکی از ویژگی هایش وجود تور استانبول اردیبهشت 97 کالاسکه های قدیمی برای تردد و خانه ها و هتل های مجلل که مناسب برای افراد سرشناس و گردشگران عزیز تور استانبول است.

از خود استانبول تا این جزایر با کشتی های تفریحی تقریبا یک ساعت و چهل دقیقه فاصله است. در این جزایر انواع رستوران ها، تور استانبول فروردین 97 کافه ها و مساجد و مناطق تاریخی بسیاری وجود دارد که گردشگران عزیز می توانندتور استانبول بهار 97 روزی زیبا و خوشی را سپری نمایند.

 

جزایر پرنس استانبول

 

جزایر پرنس استانبول

 


میدان تکسیم استانبول

در بخش اروپایی ترکیه در قلب تور استانبول تابستان 97شهر استانبول میدان تکسیم برای ادای احترام به جمهوریت و جنگ برای استقلال بنا شده است. این تور استانبول فروردین 97میدان به دلیل جاذبه های گردشگری فراوان در اطراف آن و همچنین وجود رستوران ها و مراکز خرید مدرن نیز سبب افزایش محبوبیت ایتور استانبول خرداد 97ن میدان می شود.

ایستگاه مرکزیتور استانبول اردیبهشت 97 و اصلی استانبول در میدان تکسیم قرار گرفته است . مسافرین عزیز تور استانبول می توانند از خط مترو و تراموا استفاده کنند. گفتنی است که مبدا تمامی مسافرین از این میدان می باشد.

 

 

 میدان تکسیم استانبول

 

میدان تکسیم استانبول

 


مسجد مهرماه سلطان استانبول

مهرماه سلطان فرزند سلطان تور استانبول تابستان 97 سلیمان در زمان عثمانی ها بود. مهرماه به معنای خورشید و ماه است به همین دلیل به مهرماه سلطتور استانبول فروردین 97ان خورشید و ماه سلطان نیز می گفتند. مهرماه سلطان ذوق هنری بسیاری داشت و علاقه شدیدی به معماری هاتور استانبول خرداد 97ی سینان معمار داشت که در سال 1555 دستور ساخت مسجد مهرماه یا اسکله را صادر می کند. از ویژگی های بارز این مسجد تور استانبول اردیبهشت 97 شیشه ای بودن بنای بیرونی است که موجب نور گیری فراوان این مسجد می شود. 

این مسجد در یکی از دروازه های قدیمی شهر به نام رادیرنه واقه شده است و بی شک یکی از دیدنی های کشور ترکیه است و به مسافرین عزیز تور استانبول پیشنهاد می گردد که از این مسجد زیبا دیدن کنند و لذت ببرند.

 

 

مسجد مهرماه سلطان استانبول

 

مسجد مهرماه سلطان استانبول

 


پارک گلخانه ای استانبول

در منطقه ی امینونو ی استانبول در مجتور استانبول تابستان 97اورت کاخ توپقاپی پارکی وجود دارد که در گذشته فقط مختص درباریان بود. در سال 1912 استفاده از این پارک برای تور استانبول فروردین 97 عموم آزاد شد. گفتنی است که این پارک در ورودی جنوبی درتور استانبول خرداد 97وازه کاخ قرار دارد. در اطراف پارک گلخانه ای انواع قهوه خانه ها، زمین بازی و یک باغ وحش کوچک وجود دارد که مسافرین عزیز تور استانبول همراه خانواده می توانند از این پارک قدیمی دیدن کنند.

گفتنی است که در این پارک چشم اندازی زیبا از جزایر پرنس، پل بسفر و دریای مرمره وجو دارد گتور استانبول اردیبهشت 97ه بسیار دلچسب و دیدنی است. 

 

 

 پارک گلخانه ای استانبول

 

پارک گلخانه ای استانبول

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,جاذبه های توریستی آنتالیا,بهترین تفریحات آنتالیا,تفریحات آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید کانیون استانبول

یکی از بهترین مراکز خرید استانبول، مرکتور استانبول تابستان 97ز خرید کانیون می باشد که در آن انواع برند های روز دنیا با قیمت بالا به فروش می رسد. در مرکز خرید کانیون رستوران هایی با سرو انواع غذاهای اصیل ترکی و بین المللی وجود دارد. همچنین سالن سینما با معماری کروی شکل نیز موجوتور استانبول خرداد 97د می باشد که بهترین فیلم ها در آن به نمایش در می آید. 

گفتنی است که مرکز خرید کاتور استانبول بهار 97نیون جایزه بهترین معماری را برنده شده است که به همین دلیل زبانزد مردم بومی و گردشگران تور استانبول می باشد. اجناس این بازار بسیار گران قیمت می باشد اما در فصل حراج با توجه به حظور فعال خود قیمت ها بسیار مناسب خواهد بود. مسافرین عزیز می توانندتور استانبول اردیبهشت 97 تمامی مایحتاج خود را با بهترین کیفیت از این مرکز حزید خریداری نمایند.

 

 

مرکز خرید کانیون استانبول

 

مرکز خرید کانیون استانبول

 

 


مرکز خرید زورلو استانبول

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید استانتور استانبول تابستان 97بول مرکز خرید زورلو می باشد که دارای 120 فروشگاه با انواعتور استانبول خرداد 97 برند های روز دنیا است که با قیمتی نسبتا گران در خدمت مسافرین و گردشگران تور استانبول می باشد. مجموعه زورلو جمعی از مرکز خرید، هتل و ادرات و همچنین مرکزی برای نمایش هنرهای نمایشتور استانبول بهار 97ی می باشد. 

در مرکز خرید زورلو انواع رستوران های محلی و بین المللی با سرو غذاهای اصیتور استانبول اردیبهشت 97ل ترکی و خارجی موجود می باشد. همچنین این مرکز خرید دارای بهترین سالن های کنسرت و تئاتر است. مسافرین عزیز میتور استانبول اردیبهشت 97 توانند در زورلو بهترین ها را خریداری نمایند.

 

مرکز خرید زورلو استانبول

 

مرکز خرید زورلو استانبول

 


مرکز خرید پالادیوم استانبول

یکی از برجسته ترین مراتور استانبول تابستان 97کز خرید استانبول که مرکزی برای تمامی برند های روز دنیا و ترکیه می باشد، پالادیوم است که با متور استانبول اردیبهشت 97عماری شیشه ای خود بسیار متمایز است. در این مرکز خرید که در سال 2008 افتتاح گردیده در 5 طبقه با بیش از 190 فروشگاه میزبان مسافرین و گردشگران تور استانبول خواهد بود. همچنین در پالادیوم بیش از 20 سالن سینما و رستوران وجود دارد که انواع غذاهای اصتور استانبول خرداد 97یل ترکی و بین المللی را سرو می کند. 

گفتنی است که این مرکز خرید جز لوکس ترین و وسیع تتور استانبول بهار 97رین مراکز خرید استانبول میباشد.

 

 

مرکز خرید پالادیوم استانبول

 

مرکز خرید پالادیوم استانبول

 


مرکز خرید آکمرکز استانبول

یکی از بهترین مراکز خریتور استانبول خرداد 97د استانبول که در منطقه ی اتیلر واقع شده است، آکمرکز نام دارد که این مرکزتور استانبول اردیبهشت 97 خرید در سال 1995 بهترین مرکز خرید در سطح جهان بود. در این فروشگاه انواع غرفه های پوشاک مردانه، زنانه و کودکان، انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم بازی کودکان و ... وجود دارد. 

در مرکز خرید آکمتور استانبول تابستان 97رکز انواع رستوران های بزرگ با انواع غذاهای رنگارنگ وجود دارد که مسافرین عزیز تور استانبول می توانند در کنار خرید خود از غذاهای لذیذ و با کیفیت نیز بهره ببرند.تور استانبول بهار 97

 

 

مرکز خرید آکمرکز استانبول

 

مرکز خرید آکمرکز استانبول

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید لوکس استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول,مراکز خرید کانیون استانبول,مرکز خرید زورلو استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

استانبول مال ترکیه

یکی از تفریحات اصلی در سفر به ترکیه رفتن به تور استانبول بهار 97 مراکز خرید و خرید کردن است. یکی از بزرگ ترین مراکز خرید استانبول که خانه ی برترین برند ها و مدل های روز دنیا ست، استانبول مال است. این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه ها،شهربازی سرپوشیده، هتل وحشت و رستورانی بزرگ با  تور استانبول فروردین 97سرو انواع غذاهای ترکیه و بین المللی را داراست. از استانبول مال به عنوان مرکز تفریحی نیز یاد می کنند. 

همچنین این مرکز خرید دارای سالن های بزرگ سینما و تئاتر با ظرفیتی بسیار خوب است. گفتنی است که استانبول مال دارای برترین جوایز بین المللی و خاورمیانه استتور استانبول خرداد 97. مسافرین عزیز تور استانبول می توانند در این مرکز خرید هم به خرید مایحتاج و هتور استانبول اردیبهشت 97م تفریح بپردازند.

 

 

استانبول مال ترکیه

 

استانبول مال ترکیه

 


ایستینیه پارک استانبول

استانبول به دلیل مراکز خرید خوب و مدرنی که دارد هر تور استانبول بهار 97 ساله مسافرین زیادبی را به خود جذب می کند. یکی از بهترین مرکز خرید های اتور استانبول اردیبهشت 97ستانبول، مرکز خرید ایستینیه پارک است. ایستینیه پارک به دلیل معماری خاص و مدرنی که دارد بسیار مورد توجه مسافرینتور استانبول قرار دارد. در این مرکز خرید بیش از 300 فروشگاه با برند های روز دنیا و ترکیه تور استانبول خرداد 97 وجود دارد همچنین در این فروشگاه اولین سالن سینمایی IMAX ترکیه نیز وجود دارد.

در ایستینیه پارک بیش از 80 رستوران تور استانبول فروردین 97 با سرو غذاهای ترکی و بین المللی نیز وجود دارد. مسافرین عزیتور استانبول فروردین 97ز می توانند برا خرید مایحتاج و تفریح به این مرکز خرید مراجعه نمایند.

 

 

 ایستینیه پارک استانبول

 

ایستینیه پارک استانبول

 


مرکز خرید جواهیر استانبول

یکی از بهترین مراکز خرید ترکیه، مرکز خرید جواهیر است که ششمیتور استانبول بهار 97ن مرکز خرید بزرگ دنیاست. در 6 طبقه بیش از 300 فروشگاه با عرضه بهترتور استانبول اردیبهشت 97ین برند های روز دنیا با قیمتی نسبتا مناسب در هدمت مسافرین تور استانبول می باشد. 

جواهیر استانبول علاوه بر اینکه یک مرکز خرید می باشد تور استانبول فروردین 97 به عنوان مرکز تفریحی نیز به شمار می رود به این گونه که 12 سالن سینما و تئاتر، سالن بازی برای کودکان، رستوران ها با سرو انواع غذاهای ترکی و بین المللی را داراست. مسافرین عزیز می توانند با مراجعه به این مجتمع تجاری تمامی مایحتاج خود را با بهترین کیفیت خریداری نمایند. 

 

مرکز خرید جواهیر استانبول

 

مرکز خرید جواهیر استانبول

 


مرکز خرید اولیویوم استانبول

یکی از مراکز خرید بزرگ و مدتور استانبول بهار 97رن استانبول، مرکز خرید اولیویوم می باشد که اکثر اجناس فصول گذشته را با قیمتی مناسب به عرضه می رساند. در این مرکتور استانبول اردیبهشت 97ز خرید انواع برند ها و مارک های روز دنیا در بیش از 150 فروشگاه موجود می باشد. مسافرین تور استانبول می توانند تمامی خرید های خود را از این مرکز خرید انجام دهند. 

همچنین از ویژگی های این مرکز خرید 6 سالن سینما، چندین رستوران با سرو انواع غذاهای ترکی تور استانبول فروردین 97 و بین المللی و سالن بازی برای کودکان و .... می باشد.

 

 

مرکز خرید اولیویوم استانبول

 

مرکز خرید اولیویوم استانبول

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,معرفی مراکز خریداستانبول,بهترین مراکز خرید ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل گلوریا سرنیتی آنتالیا

هتل گلوریا سرنیتی آنتالیا یکی از هتل های بسیارتور آنتالیا خرداد 97 معروف و 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا می باشد.این هتل در مجموع دارای 369 بسیار لوکس می باشد تمامی اتاق ها دارای بالکن، تهویه مطبوع، مینی‌بار، صندوق امانات و ... می باشد. در این هتل چند رستوران و چند اسنک بار نیز موجود است که شما مسافران تور آنتالیا می توانید اسنک های بسیار لذیذ و غذاهای اروپایی مورد عتور آنتالیا اردیبهشت 97لاقه خود را نوش جان نمایید.لازم به ذکر است که این هتل خدمات و امتور آنتالیا فروردین 97کانات UALL را به مسافران هتل آنتالیا خود ارائه می دهد.امکانات و خدمات هتل شامل:باشگاه بدنسازی، خدمات زیبایی، سونا و استخر روباز و سرپوشیده از جمله فعالیت‌های شبانه این هتل می‌توان به زمین تنیس، بولینگ، اتاق بازی و ... نیز اشاره نمود.فاصله هتور آنتالیا تابستان 97تل تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر می باشد.برای رزرو هتل های آنتالیا با شماره های ذکر شده در داخل پکیج ها تماس بگیرید.

هتل گلوریا سرنیتی آنتالیا

هتل گلوریا سرنیتی آنتالیا

هتل گلوریا سرنیتی آنتالیا

 


هتل گرند هابر آنتالیا

هتل گرند هابر آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاتور آنتالیا خرداد 97ره آنتالیا می باشد و در منطقه کمر لارا واقع شده است.این هتل دارای 309 اتاق بسیار لوکس و با امکانات و خدمات رفاهی بسیار ویژه برا مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.در داخل این هتل سه رستوران بسیار عالی موجود است که آمادتور آنتالیا اردیبهشت 97ه سرور صبحانه ، ناهار و شام از شما مسافران تور آنتالیا می باشد.امکانات هتل گرند هابر:فوتبال، استخر ، ورزش های آبی، مرکز تناسب اندام،حمام ترکی، سونا، خدمات زیبایی پوست و صورت، ماساژ و سالن بدنسازی را نیز می‌توانید در مرکز SPA مجهز هتل بیابید.لذا تور آنتالیا تابستان 97فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی  آنتالیا 60 کیلومتر و تا  مرکز شهر 46 کیلومتر فاصله دارد.باتور آنتالیا فروردین 97 اقامت در این هتل از خدمات UALL این هتل بهره مند شوید.

هتل گرند هابر آنتالیا

هتل گرند هابر آنتالیا

 


هتل گاون کاو آنتالیا

هتل گاون کاو آنتالیا یکی از بهترین و معروفترین هتل های سه ستاره آنتالیا می باشد.امکانات هتل شامل: رستوران،ترانسفر فرودگاه،تور آنتالیا اردیبهشت 97ورزش های آبی،پارکینگ و سیستم تهویه مطبوع،اتاق های پاک و بدون سیگار،اینترنت رایگان،خدمات خانه داری،تور آنتالیا تابستان 97امکانات باربیکیو

مسافران تور آنتالیا می توانند در رستوران هتتور آنتالیا خرداد 97ل انواع غذاهای لذیذ و بین المللی را نوش جان نمایند.باتور آنتالیا فروردین 97 اقامت در این هتل سفری خوش را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل گاون کاو آنتالیا

هتل گاون کاو آنتالیا

 



:: برچسب‌ها: هتل های مدرن آنتالیا,هتل های سه ستاره آنتالیا,رزرو آنلاین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

آبشار دودن آنتالیا

در 28 کیلومتری جاده تور آنتالیا خرداد 97 قدیم آنتالیا-بوردور آبشاری زیبا واقع شده است که بسقیمت تور آنتالیا یار دیدنی و لذت بخش است. آبشار دودن از دو چشمه جوشان پیتور آنتالیا اردیبهشت 97نارباشی در منطقه گوزلر سرچشمه می گیرد. 

این آبشار  پستور آنتالیا تابستان 97 از طی مسیری 14 کیلومتری از گودالی به نام وارساک جاری شده و پس از یک جریان کوتاه مجدد از طرف دیگر به گودال متور آنتالیا فروردین 97ی ریزد. انتهای مسیر آب آبشار دودن به دریای مدیترانه ختم می شود. به مسافرین تور آنتالیا پیشنهاد می شود حتما از این آبشار زیبا دیدن کنند.

 

  

 آبشار دودن آنتالیا

 

آبشار دودن آنتالیا

 


پارک ملی درهٔ کوپرولو

در 92 کیلومتری آنتالیا تنگه ای وجودتور آنتالیا خرداد 97 دارد که که طول آن 14 کیلومتر و عمق آن به 400 متر می باشد. این تنگه در پارک جنگلی و ملقیمت تور آنتالیای آنتالیا واقع شده است. در این تنگه انواع حیواناتی همچون آهو، خرگوش، تور آنتالیا اردیبهشت 97خرس، گرگ و ... وجو دارد و پوشش گیاهی آن بی نظیر است. 

در کنار این تنگه تور آنتالیا فروردین 97رودحانه کوپرو امتداد یافته که دارای انواع آبزیان همچون ماهی قزل آلا است که باعث شده انواع رستوران های دریایی برای پذیرایی از مهمانانتور آنتالیا در این نطقه دایر شود. گفتنی است که این منطقه یکی از بهترین مناطق آنتالیا برای قایق سواری می باشد. مسافرینی که علاقه مند به طتور آنتالیا تابستان 97بیعت گردی و همچنین قایق سواری هستند حتما از این جای بکر دیدن قیمت تور آنتالیاکنند.

 

 

پارک ملی درهٔ کوپرولو

 

پارک ملی درهٔ کوپرولو

 


چتربازی در آنتالیا

مسافرین عزیز تور آنتالیا که علاقه مند بتور آنتالیا خرداد 97ه تجربه های مهیج هستند می توانند در سفر خود به آنتالیا چتربازی را تجربه کنند. در ارتفاع 700 متری از سطح زمین با آمقیمت تور آنتالیاوزش هایی که از قبل مربیان داده اند می توانید آسمان زیبای آنتالیا را تماشا کنید. این تفریح یکی از بهتتور آنتالیا اردیبهشت 97رین تفریحات آنتالیا می باشد. که به مدت 30 دقیقه می توان در آسمان معلق بود. لازم به ذکر است مسافرین عزیز قبل از پرتور آنتالیا تابستان 97واز حتما از پوشش مناسب برخوردار باشند و همچنین از کرم ضد آفتاب نیز استفاده کنند.تور آنتالیا فروردین 97

 

چتربازی در آنتالیا

 

چتربازی در آنتالیا

 



:: برچسب‌ها: بهترین تفریحات آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,دیدنی های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

برج ساعت آنتالیا

 یکی از تور آنتالیا خرداد 97جاذبه های گردشگری زیبا در اکثر شهر های دنیا برج ساعت است که شهر آنتالیا نیز جز این شهرهاست. شهر آنتالیا در گذشته دارای 80 برج بود که امروزه فقط برج ساعت سالم باقی مانده است و جز زیباترین میراث فرهتور آنتالیا اردیبهشت 97نگی این شهر شده است. برج ساعت نماد اقتدار و پایداری این شهر می باشد کتور آنتالیا فروردین 97ه در میدان کاله کاپیسی واقع است.  در مجاورت این برج دو پارک آتاتورک و کاراعلی اوقلو وجود دارد که با گل های زیبا و رنگارنگ خود جلا و چشم اندازی زیباتور آنتالیا بهار 97 به برج بخشیده است. همچنین در کنار برج آب نمایی وجود دارد که در شب ها بین ساعت 9:30 تا 10 رقص آب برگزار میشود که بسیار دیدنی و لذت بخش است.

عکس گرفتن در کنار این برج را به گردشگران تور آنتالیا پیشنهاد می شود که خاطره ای زیبا و به یادماندنی به جای خواهد گذاشت.

 

 

برج ساعت آنتالیا

 

برج ساعت آنتالیا

 


قلعه رومیان آنتالیا

یکی از آثار تاریخی به جای ماتور آنتالیا خرداد 97نده در شهر تاریخی آنتالیا قلعه رتور آنتالیا اردیبهشت 97ومیان می باشد که در پارکی نزدیک سواحل مدیترانه قرار گرفته است. در قرن دوم میلادی توسط رومیان به منظور دیدبانی و فانوس دریایی ساخته شد اماامروزه تبدیل به یکی از جاهای دیدنی وجذاب شهر آنتالیا شده است. برج رومیان به طول 14 متر ارتفاع دارد. که تصویری پانوروما و زیبا از شهر می دهد و تماشا کردن غرتور آنتالیا فروردین 97وب خورشید از این نقطه بسیار جذاب و دیدنی است. برای علاقه مندان به عکاسی بسیار مکان مناسبی می باشد.

در اطراف این قلعه رستوران و کافه های متنوع وتور آنتالیا بهار 97 همچنین مراکز خرید برای مسافرین عزیر تور آنتالیا وجود دارد تا سفری به یادماندنی را تجربه کنند.

 

قلعه رومیان آنتالیا

 


شهر تاریخی آسپندوس آنتالیا

در قرن دوم و سوم میلادی رومیاتور آنتالیا خرداد 97ن باستان در شهر آسپندوس سالن تئاتری را با نام خود شهر بنا کردند که ظرفیتی 15000 نفره داشت. شهر آسپندوس در 47 کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است. آنتالیا به عنوان شهری با قدمت تاریخی هر ساله میلیون ها توریست رتور آنتالیا فروردین 97ا به خود جذب متور آنتالیا اردیبهشت 97ی کند یکی از این مکان های زیبای این شهر همین آمفی تئاتر آسپندوس است که امروزه چیزی جز خرابه باقی نمانده است اما همچنان بسیار باشکوه و دیدنی است که قطعا به مسافرین عزیز تور آنتالیا بازدید از این آثار تاریخی توصیه و پیشنهاد تور آنتالیا بهار 97 می شود.

 

شهر تاریخی آسپندوس آنتالیا

 

شهر تاریخی آسپندوس آنتالیا

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی آنتالیا,برج ساعت آنتالیا,قلعه رومیان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

سواحل بلک

آنتالیا یکی از زیباترین شهرقیمت تور آنتالیاهای کشور ترکیه است که بهترین مکان برای گذراندن تعطیلات نرخ ویژه تور آنتالیاو اوقات فراغت است. یکی از شهرهای آنتالیا شهر بلک است که در نزدیکی آن قرار دارد. شهر بلک دارای آب و هوایی عالی است و دارای هتل های 5 ستاره مدرن و زمین های گلف بسیار و همچنین نزدیک مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه می باشد که بهترین گزینه برای مسافرینتور آنتالیا است.

این شهر دارای جنگل های کاج و ساحل ماسه ای می باشد که باعث شده است متمایز و تور آنتالیا تابستان 97ویژه به حساب آید. از امکانات این شهر تور آنتالیا بهار 97می توان به 32 هتل مجلل و لوکس، 5 زمین گلف مجهز، زمین های تنیس، مناطتور آنتالیا فروردین 97ق بازی، مراکز بهداشت و تناسب اندام کامل و استخر و خدمات گردشگری و توریستی اشاره کرد.

 

 سواحل بلک

 

سواحل بلک

 


 سواحل لارا و کنتیالتی

در شهر آنتالیا دو ساحل زیبا وجود داقیمت تور آنتالیارد که یکی از آنها ساحل لارا است. مردم ترکیه ساحل لارا، به لارا پالجی متور آنتالیا تابستان 97یشناسند که دارای سواحل مدیترانه ای شفاف و زیبا و تمیز است که دارای امکاناتی نظیر سواحل شنی و سنگریزه ای، انواع پلاژها و رستوران ها با سرو انواع غذاهای سنتی ترکیه، مراکز تفریحی، باشگاه، صندلی ساحلی همراه با چتر، قایق سواری و... می باشد.این ساحل در 6 کیلومتری شرق آنتالیا قرار گرفته انرخ ویژه تور آنتالیاست.

یکی دیگر از دو ساحل آنتالیا، ستور آنتالیا فروردین 97احل کنتیالتی است که دارای پارک آبی هیجان انگیز و جالب و پر از انواع وسابل بازی آبی است. همچنین دارای استخری از دلفین هاست که با نمایش خود مسافرین تور آنتالیا را سرگرم کرده و سفری خاطره انگیز را برای آنها رقم می رند.

این ساحل شهری کوچک دارد که ماکتی مینیاتوری از شهر ترتور آنتالیا بهار 97کیه به اندازه 25 برابر کوچکتر  است. 

 

 سواحل لارا و کنتیالتی

 

 


اسکله قدیمی آنتالیا

خلیجی زیبا در شهر آنتالیا که در گذشته قلب اقتصاقیمت تور آنتالیاد این شهر محسوبنرخ ویژه تور آنتالیا می شد. این اسکله ی زیبا در سواحل زیبای دریای مدیترانه واقع شده است که محل برنامه ریزی و مدیریت تورهای آبی و قایق ها در شهر ساحلی آنتالیا است. این اسکله دارای مغازه های متنوع و رستوراتور آنتالیا تابستان 97ن ها و کافه هاس تا میزبان مسافرین تور آنتالیاباشند و آنها اوقات خوشی را در این شهر بگذرانند. تماشا کردن غروب خورشید در پس صخره های بزرگی که شهر را احاطه کتور آنتالیا بهار 97رده است بسیار لذت بخش است.

 

اسکله قدیمی آنتالیا

 

اسکله قدیمی آنتالیا

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,جاذبه های توریستی آنتالیا,مناطق دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش یکی از هتل هاتور کیش تابستان 97ی 2 ستاره جزیره است. این هتل درست در مقابل بازار مروارید قرار دارد و به بازارهایی نظیر زیتون، هایپر مارکت و مرکز تجاری بسیار نزدیک است و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. هتل دارای 64 باب اتاق است که امکاناتی نظیر مینی بار غیر رایگان، صبحانه، سرویس فرتور کیش بهار 97نگی و تهویه مطبوعتور کیش اردیبهشت 97 دارد. رستوران هتل با منوی انتتور کیش فروردین 97خابی و ظرفیت 100 نفر انواع غذاهای ایرانی و دریایی را برای مهمانان تور کیش سرو می کند. هتل نزدیک به ساحل است و با چند دقیقه پیاده روی می توان به ساحل رسید. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور کیش می توان ترانسفر رایگان، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ، سالن کنفرانس، آنتن مرکزیتور لحظه آخری کیش و فضای سبز اشارتور کیش خرداد 97ه کرد.

 


هتل آرامش کیش

هتل 3 ستاره آرامش کیش در بلوار دریا جزیره واقع شده است. هتل نوساز اتور کیش خرداد 97ست و در سال 1390 ساخته شده است. دسترسی هتل به مراکز خرید جزیره بتور لحظه آخری کیشسیار خوب است به طوری که پیاده می توانید به بازارهای زیتون و ونوس برتور کیش تابستان 97وید. هم چنین در نزدیکی اسکله تفریحی جزیره قرار دارد. هتل دتور کیش بهار 97ر 4 طبقه ساخته شده و دارای 67 اتاق است که شامل اتاق های دو تا پنج تخته است و برای مهمانان تور کیش دارای امکانات اینترنت، صندوق امانات، صبحانه، سیستم تهویه، یخچال و تلویزیون هستند. رستوران هتل در طبقه اول قرار دارد و با ظرفیت 135 نفر و منویتور کیش فروردین 97 انتخابی انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند. هم چنتور کیش اردیبهشت 97ین کافی شاپگ هتل در لابی قرار دارد. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور کیش می توان به ترانسفر فرودگاهی رایکان، پارکینگ رایگان، فضای سبز، امکانات برای معلولین، روم سرویس، رنت ماشین، لاندری و پذیرش 24 ساعتتور کیش خرداد 97ه اشاره کرد.

 


 

هتل قاصدک کیش

هتل یک ستاره قاصدک کیش در بلواتور کیش تابستان 97ر دریا جزیره واقع شده است. هتل دارای اتاق های دو تا پنچ تخته است که برای مسافران تور کیش دارای امکانات یخچالتور لحظه آخری کیش، تلویزیون، سرویس ایرانی و اینترنت است. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و بازار های جزیره تور کیش اردیبهشت 97کیش نظیر بازار زیتون، مرکز تجاری و بازار ونوس نزدیک است. هم چنین نزدیک دیدنی های کیش مانند اسکله تفریحی و پارک دلفینها قرار دارد. تمیزی اتاق ها، برخورد خوب کارکنان و قیمت ارزان هتل از جمله نکات مثبتی به شتور کیش بهار 97مار می رود که مورد توجه گردشگران تور کیش قرار گرفته است. از دتور کیش فروردین 97یگر امکانات هتل می توان لابی، رستوران، کافی شاپتور کیش خرداد 97، تاکسی سرویس و نمازخانه را نام برد.

 


هتل ستاره کیش

هتل 2 ستاره ستاره کیش در زمینی به مساحت 9640 متر و در میدان سیری واقع شده است. هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و اقامت مهمانان تور کیش در ویلاهایی که در نوار ساحلی قرار دارند صورت می پذیرد. فاصله هتل تا مراکز ختور کیش تابستان 97رید مانند بازارهای پردیس 1 و 2 و هم چنین جاذبه هتور کیش اردیبهشت 97ای گردشگری مانند شهر باستانی حریره، پارک دلفینهتور کیش بهار 97ا و باغ پرندگان بسیاتور کیش فروردین 97ر کم است. در محوطه ی هتل آلاچیق هایی برای استراحت وجود دارند و هم چنین یک کافی شاپ رو باز کتور کیش خرداد 97ه در آن نوشیدنی و دسر های خوش طعم سرو می شود. از دیگ امکانات این هتل برای مسافران تور کیش می توان به رستوران، لابی، پارکینگ، فضای سبز، صندوق امتور لحظه آخری کیشانات و تاکسی سرویس اشاره کرد.

 

 


هتل آرامیس کیش

هتل 4 ستاره آرامیس کیش در زمینی به مساحت 7000 متر مربع در بلوار رودکی کیش واقع تور کیش تابستان 97شده است. این تور کیش فروردین 97 هتل در موقعیت مکانی خوبی نسبت تور کیش بهار 97 به بازار ها و مراکز خرید نظیر بازار های پردیس 1 و 2، پانیذ و هایپر مارکت قرار دارد. هم چنین جاذبه ها و مناطق دیدنی کیش مانند پارک دلفینها، باغ پرندگان، شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره نزدیک است. هتل دارای 4 طبقه و 64 اتاق است که اتاق های دو تخته دبل، دو تخته توئین ، سه تخته و چهار تخته است که برای مهمانان تور کیش دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، سرویس فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صتور کیش اردیبهشت 97بحانه و صندوق امانات است. رستوران آرامیس واقع در لابی هتل با ظرفیت 200 نفر انواع غذاهای ایرانی خوشمزه را به صورت منوی انتخابی سرو می کند. دیگر امکانات ارائه شده به مسافران تور کیش عبارت از لابی، فضای سبز، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ تابتور کیش خرداد 97ستانه، کافی شاپ لابی، چایخاتور لحظه آخری کیشنه سنتی، پارکینگ رایگان، گشت سیاحتی جزیره و لاندری است.

 



:: برچسب‌ها: هتل های دو ستاره کیش,هتل پانیذ کیش,هتل آرامش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل دیدار کیش

هتل یک ستاره دیدار کیش در نزدیکی ساحل و اسکله میرمهنا بنا شده اتور لحظه آخری کیشست. هم چنین هتل در نزدیکی بازار عرب ها و مسجد جامع جزیره قرار دارد ول از مرکز شهر دور است. هتل به صورت ویلایی بنا شده و دارای 52 اتاق یک تا سه تخته است که برای مسافران تور کیش دارای امکانات یخچال، تلویزیون، سرویس ایرانی و اینترنت استنرخ تور کیش. هتل به تازگی بازسازی تور کیش بهار 97 شده است و ارائه خدمات برای مهمانان تور کیش به شکل بسیار بهتری از قبل انجام می گیرد. هتل داراتور کیش بهار 97ی امکانات دیگری از قبیل رستوران، کافی شاپ، گشت جزیره، لابی، حمل و نقل، نمازخانتور کیش تابستان 97ه و تاکسی سرویس است.

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش

 


هتل فرشتگان کیش

هتل یک ستاره فرشتگان کیش در میدان لاوان کیش و به دور از محدوده شهری واقع شده است. قیمت ارزان هتل یک تور لحظه آخری کیش سفر اقتصادی را برای مهمانان به همراه خواهد دانرخ تور کیششت. هتل دارای اتاق های دو تتور کیش بهار 97خته، سه تخته و چتور کیش بهار 97هار تخته است که برای مسافرانتور کیش دارای امکانات یخچال، تلویزیون، سرویس ایرانی و فرنگی، تهویه مطبوع و اینترنت رایگان است. فاصلع هتل با خودرو تا فرودگاه 8 دقیقه و تا پلاژ بانوان و آقایان 7 دقیقه است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، لابی و  نمازخانه تور کیش تابستان 97اشاره کرد.

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

 


هتل شباویز کیش

هتل 2 ستاره شباویز کیش در جنوب شرقی جزیره در ابتدای جاده جهان قرار دارد. هتل بسیار نزدیک به ساحل است و فاصله نسبتا کمی تا بازار های پردیس 1 و 2 و مرجنرخ تور کیشان دارد. این هتل دارای 81 اتاق دو تا پنج تخته است که دارای امتور کیش بهار 97کانات مینی بار غیر رایگان، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع وتور لحظه آخری کیش صندوق امانات است. هتل دارای لوله کشی گاز است که امکان درست کردن غذا در اتاق ها را برای مهمانان فراهم کرده است. رستوران هتل با ظرفیت 50 نفر انواع غذاهای ایرانی را با منوی انتخابی و بوفه به مهمانانتور کیش ارائه می دهد. فضای سبز زتور کیش تابستان 97یبای هتل مکان بسیار مناسب و دنجی برای استراحت است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور کیش می توان به پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، مسیر دوچرخه سواری، اجاره ماشین، لاندری، صبحانه در اتاتور کیش بهار 97ق و خدمات گردشگری اشاره کرد.

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

 


هتل خاتم کیش

هتل یک ستاره خاتم کیش در بلوار میر مهنا واقع شده استتور لحظه آخری کیش. هتل در نزدیکی بازار عربها قرار دارد. فاصله هتل تا ساحل بیست دقیقه اتور کیش بهار 97ست. هتل دارای 28 اتاق است که برای مهمانان تور کیش دارای امکانات یخچال، نرخ تور کیشتلویزیون، سرویس ایرانی و اینترنت است. هتل دارای فضای سبز زیبا و محیطی آرامتور کیش بهار 97 است که برای مهمانان تور کیش سفر دلپذیری را به ارمغان می آورد. از دیگر امکانات هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امتور کیش تابستان 97انات و لابی است.

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,هتل های 4 ستاره کیش,هتل های لوکس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل پالاس کیش

از جمله هتل های 5 ستاره کیش که با داشتن استخر روبازتور کیش فروردین 97 و سینما کاملا مجهز و مدرن باعث جذتور کیش تابستان 97ب بسیاری از گردشگران تور کیش شده است،هتل پالاس واقع در میدان داریوش می باشد.این هتل پانزده طبقه در یکی از بهترین مناطق کیش با دسترسی کاملا آسان به مراکز تفریحی کیش و جزو هتل های برتر بلیط تور کیشمنطقه به شمار می رودتور کیش بهار 97.امکانات و خدمات رفاهی ارائه شونده کاملا مطلوب و به طور قطع مورد رضایت تمامی مسافران تور کیش قرار خواهد گرفت.

هتل پالاس کیش

 


هتل فارابی کیش

هتل آپارتمان فارابی کیش یکی از هتل های دو ستاره جزیره است. این هتل در خیابان سنائی قرار دارد و به مراکز خرید جزیره و هم چتور کیش تابستان 97نین دریا بسیار نزدیک است. هتل دارای 136 واحد سوئیت استور کیش بهار 97ت که برای مسافران تور کیش دارای امکانات یخچال، تلویزیون، تلفن و تهویه مطبوع است. رستوران هتل غذاهای ایرانی سرو می کند و دارای دو کتور کیش فروردین 97افی شاپ است کهبلیط تور کیش دارای بیلیارد و کافی نت هستند. هتل برای مسافران تور کیش دارای امکانات دیگری نظیر ترانسفر فرودگاهی، گشت جزیره،‌ آرایشگاه آقایان، لاندری، خشکشویی و چایخانه سنتی اشاره کرد.

هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش

 


هتل دریا کیش

هتل 2 ستاره دریا کیش در بلوار هرمز جزیره و روبروی پارک شهر جزیرتور کیش تابستان 97ه قرار دارد. هتل موقعیت مکانی خوبی دارد و به بازارهایی نظیر پانیذ و هایپر مارکت و هم چتور کیش فروردین 97نین مراکز تفریحی مانند کارتتور کیش بهار 97ینگ نزدیک است. هتل دارای 50 اتاق از انواع دو تا پنج تخته و سوئیت دوبلکس است که برای شما مسافرین تور کیش دارای امکانات صبحانه، کولر، اینترنت، تلفن و سرویس فرنگی را ارائه می دهند.رستوران هتل در کنار لابی واقع شده است و غذاهای ایرانی را سروبلیط تور کیش می کند.از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور کیشترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ، کافیتور کیش فروردین 97 نت، خشکشویی و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

 


هتل فانوس کیش

هتل 2 ستاره فانوس کیش در خیابان میرمهنا جزیره و در نزدیکی بازار عربها و ماهی فرتور کیش تابستان 97وشان قرار دارد. فاصله هتل تا فرودکاه حدود بیست دقیقه است اما برای رفع این مشکل بلیط تور کیشترانسفر فرودگاهی رایگان در نظر گرفته شده است. هم چنین هتل از مراکز خرید جزیره دور است و مسافران برای رفتن به این مراکز از تاکسی استور کیش بهار 97تفاده کنند. هتل در سال 1376 تاسیس شد و در سال 1389 با هدف خدمت رسانی بهتر به مسافران تور کیش بازسازی شد و امکاناتی نظیر باشگاه بیلیارد اضافه گردید. هتل دارای 40 اتاق شامل اتاق های 2 ، 3 و 4 تخته است. از دیگر امکانات هتل برای مهمانان تور کیش می توان به لابی، سالن ورزشی، رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، صبحانه، خشکشویی و لاندرتور کیش فروردین 97ی اشاره کرد.

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,رزرو آنلاین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پارک ساحلی سیمرغ کیش

در جنوب شرقی جزیره کیش و تور کیش تابستان 97در کنار هتل مارینا و دلفیناریوم، پارک ساحلی سیمرغ کیش واقع  شده است. این پارک زمینی به مساحت15 هزار متر مربتور کیش فروردین 97ع و به طول 300 متر در کنار ساحل ماسه ای خلیج زیبای فارسقرار گرفته است.در این پارک محوطه ای مخصوص بازی کودکان تور کیش خرداد 97نیز قرار داد که شامل پینگ پنگ، پیست اسکیت، مسیرهای پیاده روی، آبنما، سرویس بهداشتی و ایستگاه دوچرختور کیش اردیبهشت 97ه سواری میباشد.

آن دسته از مسافرین تور کیش که علاقه مند به تماشای غروب خورشید و عکاسی میباشند می تتور کیش بهار 97وانند از این پارک دیدن کنند.

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 

 پارک ساحلی سیمرغ کیش

 


شهر تاریخی حریره کیش

در شمال جزیره کیش شهتور کیش تابستان 97ری تاریخی با قدمت 800 سال در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است. ازین شهر باستور کیش فروردین 97تانی فقط خرابه هایآن بجای مانده که تقریبا 120 هکتار وسعت دارد تور کیش اردیبهشت 97که نشانگر شهری آباد و پرجمعیت در گذشته بوده است. امروزه حجمی از سقف های سنگی، طاق ها و معماری است که برای بازدید مسافرین تور کیش قابل رویت است.
شهر باستانی حریره کیش در شهریور ماه سال 1376 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. از بقای بجاتور کیش خرداد 97ی مانده میتوان به این رسید که  بقایا به دوره اوایل اسلام و دوره ساسانیان بر میگردد. این شهر از سه مجموعه مجزا تشکیل شده است که عبارت اند از خانه اعیانی، بخش کارگاهی و صنعتی و مجموعه حمام که این مجموعه شاید به عنوان یکی از قدیمی ترین حمام های ایران بتور کیش بهار 97استان به شمار می آید.

 

 

 شهر تاریخی حریره کیش

 

شهر تاریخی حریره کیش

 


ساحل درختان نارگیل جزیره کیش

یکی از سواحل زیبا و دیدنی جزیره کیتور کیش تابستان 97ش، ساحل درختان نارگیل است که دارای 3000 درخت نارگیل با مساحتی به اندازه 3 هکتار می باشد که در قسمت شرقیجزیره کیش واقع شده است. این ساحل سرسبز و زیبا در نزدیکی پلاژ آقایان و اسکله بزرگ تفریحی قرار تور کیش خرداد 97گرفته و همچنین علاوه بر داشتن تعداد زیادی درختان نارگیل، درختان لور و آلاچیق های متنوع و متعدد در طول ساحل زیبایی این جزیره را دوچندان کرده است. این ساحل نقره فام جای مناسبی برای قدم زدن می باشد. همچنین تماشای غروب خورشید درتور کیش اردیبهشت 97 این ساحل  بستور کیش فروردین 97یار دلچسب خواهد بود.

گردشگران تور کیش که علاقه مند به قدم ردن و گرفتن آرامش هستند حتما این ساحل پیشنهاد می شتور کیش بهار 97ود.

 

ساحل درختان نارگیل جزیره کیش

 

ساحل درختان نارگیل جزیره کیش

 


آب انبار سنتی کیش

در ایران قدیم یکی از راه های نگه دتور کیش تابستان 97اری آب شیرین اب انبار ها بود که در معماری آن ها از بادگیرها استفاده می کردند تا در هوای گرم، آبی معتدل و خنک داشته باشند. امروزه با وجود اینکه آب های زیرزمینی و کاریز ها خشک شده است عملا کاربرد آب انبار ها نیز از بین رفته و محلیتور کیش خرداد 97 برای بازدید مسافرین و گردشگران تور کیش شده است. در سال 72 برای جمع آوری آب های سطحی یک  آب انبار دو قلو با 5 بادگیر با سبک معماری یزدی در محدوده شهر حریره جزیره کیش ساختند. جالب است کتور کیش اردیبهشت 97ه روزنه های موجود در گنبد آب انبار حکم تور کیش بهار 97دستگاه تهویه هوا را ایفا می کند. با توجه به اینکه امروز مسیر آب های سطحی تغییر یافته اتور کیش فروردین 97ست این آ ب انبار صرفا جهت بازدید کاربرد دارد. 

 

آب انبار سنتی کیش

 

آب انبار سنتی کیش

 



:: برچسب‌ها: پارک های ساحلی جزیره کیش,پارک ساحلی سیمرغ کیش,ساحل درختان نارگیل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پیست اسکی روی یخ کیش

یکی از تفریحات جالب و جذاب جزیره کیشتور کیش تابستان 97 پیست اسکی می باشد که اولین پیست اسکی در خاورمیانه و دومین پیست در ایران است. این پیست در مجتمع تجاری دامون و طبقه دوم آن قرار گرفته است که دیدی به سوی آب های خلیج فارس دارد که بزرگترین ویژگی آن می باشد و بسیاز لذت بختور کیش خرداد 97ش است. 

مسافرین عزیز تور کیش که علاقه مند به اسکی هستور کیش اردیبهشت 97تند می توانند به این مرکز خرید بیایند و در کنار خرید خود به تفریح نیز بپردازند. گفتنی استتور کیش فروردین 97 که در پیست دامون اساتیدی مجرب وجود  دارد که گردشگران عزیز می توانند اول آموزش ببینند و بعد بازی نمایند.

 

 

پیست اسکی روی یخ کیش

 

 

پیست اسکی روی یخ کیش

 


باغ پرندگان کیش

یکی از جاذبه های دینی جزیره کیش پارکتور کیش تابستان 97دلفین هاست که در این پارک علاوه بر نمایش دلفینتور کیش خرداد 97 ها باغی وجود دارد که مختص پرندگان است. در این قسمت بیش از 57 گونه مختلف از پرندگان سراسر جهان را جمع آوری کرده اند و در آنجا نگه داری می کنندتور کیش اردیبهشت 97. گونه های پرندگان شامل پلیکان ها، شترمرغ، طوطی ماکائو، لک لک، قو، پنگوئن آفریقایی، گونه ای نادر از تمساح ها و ... می باشند.

مسافرین عزیز تور کیش به همراه خانواده خود که علاقه مند به دیدن باغ وحش و انواع پرندهتور کیش فروردین 97 های زیبا هستند می توانند از این مکان دیدن کنند و نهایت لذت را ببرند. 

آدرس: کیش، جاده جهان، پارک دلفین ها، باغ پرندگان

 

 

باغ پرندگان کیش

 

باغ پرندگان کیش

 


خانه اعیانی جزیره کیش

یکی از جاذبه های گردشگری و باستانی تور کیش تابستان 97جزیره کیش، خانه اعیانی است که با توجه به آثار باقی مانده قدمت این خانه به دوران ایلخانیان باز میگرددتور کیش خرداد 97. از معماری باقی مانده این خانه و سنگ های ستاره ای شکل به جای مانده در بنای بیرونی می توان نتیجه گرفتتور کیش اردیبهشت 97 که سنگها جز سنگهای وارداتی آن زمان هستند که بیانگر ثروتمند بودن مالک این خانتور کیش فروردین 97ه در آن عصر بوده است. 

البته خانه اعیانی یکی از آثار فرهنگی است که کم به آن توجه شده است. اما مسافرین عزیز تور کیش که علاقه کند به بازدید از مناطق اریخی و باستانی هستند می توانند از این خانه دیدن کنند.

 

 خانه اعیانی جزیره کیش

 

 خانه اعیانی جزیره کیش

 


کشتی تفریحی نوید دریا

برای داشتن دو ساعت شاد و مفرح و گشتتور کیش تابستان 97 زنی بر روی سواحل نیلگون خلیج فارس مسافرین عزیز تور کیش می توانند از کشتی تفریحی نوید دریا دیدن کنند. در اینتور کیش خرداد 97 کشتی علاوه بر اجرای موسیقی زنده، جنگ شادی و برنامه های متنوع اجرا می شود. 

ساعت برگزاری اجراها در دو تور کیش فروردین 97سانس 20:30 تا 22:30 و 23:00 تا 1 بامداد می باشد و آماده ی پذیرایی از مهمانتور کیش اردیبهشت 97ان و مسافرین هستند.

 

کشتی تفریحی نوید دریا

 

کشتی تفریحی نوید دریا

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,بهترین تفریحات کیش,جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران پدر خوب کیش

رستوران پدر خوب تور کیش بهار 97 کیش دارای دو شعبه در کیش می باشد. این رستوران  100 نفر ظرفیت دارد و ساعت کاری این رستوران از ظهر تا شب می باشد. غذتور کیش فروردین 97اهای این رستوران دارای کیفیت بالا بوده و قیمت هایشقیمت تور کیش نیز مناسب می باشد. یکی از امکاناتتور کیش تابستان 97 این رستوران اینترنت بی سیم بوده تا مسافران و گردشگران تور کیش بتوانند از اینترنت استفاده کنند. مسافران تور کیش با رفتن به این رستوران می توانند غذای مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت نوش جان نمایند.

رستوران پدر خوب کیش

 


رستوران باران کیش

یکی از رستوران های خوب کتور کیش بهار 97یش رستوران باران می باشد که همه روزه آماده پذیرایقیمت تور کیشی از میهمانان خود می باشد. این رستوران انواع غذاهای ایرانی را سرو می کندتور کیش فروردین 97. در رستوران باران سیگار کشیدن ممنوع می باشد. در این رستوران رزرو میز برای مراسم های مختلف امکان پذیر می باشد. رستوتور کیش تابستان 97ران باران به دلیل کیفیت غذایی خوبی که دارد مورد توجه مسافران و گردشگران تور کیشقرار گرفته است.

رستوران باران کیش 

 


رستوران کوروش کیش

از جمله مکان های مناسب برای خوردتور کیش بهار 97ن غذای لذیذ و درجه یک در جزیره زیبای کیش،رستوران کوروش واقع در خیابان سفین،می تواند بهترین گزینه باقیمت تور کیششد.این رستوران دارای محیطی مجلل و شیتور کیش تابستان 97ک با سرو انواع غذاهای ایرانی-سنتی و فرنگی آماده پذیرایی از تمامی گردشگران تور کیش می باشد.رضایت مشتری و طبخ غذاهای با کیفیت جزو هدف های این رستوران میتور کیش فروردین 97 باشد.

رستوران کوروش کیش

رستوران کوروش کیش

 


رستوران پایاب کیش

رستوران پاقیمت تور کیشیاب کیش یکی از بهتتور کیش بهار 97رین و معروفترین رستوران جزیره کیش می باشد و در نزدیکی ورزشی المپیک را واقع می باشد.این رستوران به دلیل موزیکال بودن بصورت زنده مورد توجه بسیار از گردشگران تور کیش قرار گرفته است.ایمن رستوران آماده سرو انوتور کیش تابستان 97اع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد.با تور کیش همراه شوید و در این رستوران لحظات بسیار دوست داشتنی و خاطره انگیزی را کنار عزیزانتان سپری کنید.تور کیش فروردین 97

 رستوران پایاب کیش

 رستوران پایاب کیش

 



:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های کیش,معرفی رستوران های خوب کیش,رستوران کوروش کیش,رستوران باران کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران آب و برق کیش

یکی از رستوران های معروف جزیتور کیش تابستان 97ره کیش رستوران آب و برق می باشد که در محوطه سازمان آب و برق قرار دارد. این رستوران دارنده لوح بهتتور کیش اردیبهشت 97رین رستوران ایرانی در منطقه آزاد کیش می باشد. منوی رستوران آب تور کیش خرداد 97و برق غذاهای ایرانی و دریایی است که بسیار لذیذ می باشند.

مسافرین عزیز تور کیش که به دنبال رستورانی خوب و مقرون به صرفه هستند می توانند به این رستوران بیایند و از غذای خود لتور کیش فروردین 97ذت ببرند.

 

رستوران آب و برق کیش

 

رستوران آب و برق کیش

 


رستوران کشتی ایرانی کیش

یکی از بهترین رسنوران های کتور کیش تابستان 97یش که واقع در میدان قیام است رستوران کشتی ایرانی است که بهترین غذاهای ایرانی را سرو می کند. در این رتور کیش اردیبهشت 97ستوران با اجرای موسیقی زنده و سرو بهترین غذاها شبی بسیار عالی را برای مهمانان خود رقم می زنتور کیش خرداد 97د.

از امکانات این رستورتور کیش بهار 97ان می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی و ... اشاره نمود. رستوران ایرانی با محیطی سرشار از آرامش به همراه کارمندانی مجرب آمتور کیش فروردین 97اده پذیرایی از گردشگران و مهمانان تور کیش می باشد.

 

رستوران کشتی ایرانی کیش

 

رستوران کشتی ایرانی کیش


رستوران قصر سفید کیش

رستوران قصر سفید یکی از رستوران های متور کیش تابستان 97جلل جزیره کیش می باشد که در نزدیکی مجتمع ورزش های دریایی کیش واقع شده است.ساعت کاری این رستوران ظهر تا شب می باشد. این رستوران دارای 100 نفر ظرفیت برای میزبانی از مسافران تور کیش می باشد. انواع غذاهای ایرانتور کیش خرداد 97ی در رستوران قصر سفید سرو می شود که قیمت آن ها مناسب می باشد. از امکانات این رستوران رزرو کردن میزها می باشد.تور کیش فروردین 97 رستوران قصر تور کیش اردیبهشت 97سفید دارای محدودیت کشیدن سیگار می باشد. مسافران تور کیش می توانند در این رستوران لتور کیش بهار 97حظات خوشی را در کنار عزیزانشان داشته باشند.

رستوران قصر سفید کیش

رستوران قصر سفید کیش

 


رستوران کوکوبانا کیش

رستوران کوکوبانا تور کیش تابستان 97 یکی از رستوران های مطرح جزیره کیش متور کیش خرداد 97ی باشد. این رستوران توانسته جایگاه خوبی را در بین رستوران های کیش پیدا کند. این رستوران دارای انواع ساندویچ ها و پیتزا می باشد. مالک رستوران کوکوبانا یکی از بازیگران ایرانی ، خانم روناک یونسی می باشد. علاوه بر اینکه رستوران غذاهای مختلف دارد یک بخش آن کافی شاپ می باشد که مسافران تور کیش می توانند انواع نوشیدنی های مختلف را میل کنند. مسافران و میهمانان عزیز می توانند با انتخاب این رستوران غذتور کیش فروردین 97اهای مورد علاقه خود را سفارش دهند و از خوردن آن لذتور کیش بهار 97ت ببرند.

رستوران کوکوبانا کیش 

رستوران کوکوبانا کیش

 



:: برچسب‌ها: رستوران های کیش,بهترین رستوران های کیش,رستوران آب و برق کیش,رستوران کشتی ایرانی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید مرجان کیش

یکی از مجتمتور کیش تابستان 97ع تجاری های کیش که بسیار متفاوت است مرکز خرید مرجان می باشد که علاوه بر بازار، ساتور کیش بهار 97حل و مجموعه واحد مسکونی نیز می باشد. در این مرکز خرید انواع فروشگاه ها با به روز ترین برند های دنیا وجود دارد که تمامی وسایل مورد نیاز مسافرین تور کیش را داراست. در این مجموعه آکواریومی وجود دارد که بیش از 800 گونه آبزیان را پرورش می دهد که بسیار دیدنی اتور کیش اردیبهشت 97ست.

مسافرین عزیز می توانند در این مرکز خرید علاوه بر خرید خود از اتور کیش خرداد 97مکانات ویژه ای که در مرجان موجود می باشد استفاده ککند و روز خوبی را سپری کنند.

 

مرکز خرید مرجان کیش

 

مرکز خرید مرجان کیش

 


مرکز خرید صدف کیش

یکی از مراکز خریتور کیش تابستان 97د محلی که در مجتمع صدف واقع شده است، مرکز خرید صدف می باشد که دارای تور کیش بهار 972 طبقه با 66 غرفه مختلف پوشاک و مواد غذایی است. این مرکز خرید در سال 1384 افتتاح گردید. 

مرکز خرید صتور کیش اردیبهشت 97دف به منظور فراهم نمودن آرامش و سهولت در خرید ساکنین عزیز شهرک صدف احداث شد اما امروز یکی از بهترین مراکز خرید در کیش می باشد. در طبقه پایین این مجتع رستوران و کافه، آژانس هوایی و انواع مایحتاج مسافرین عزیز تور کیش وجود دارد. گردشگران می توانند به این مرکز خرید مراجعه نمتور کیش خرداد 97ایند و خرید دلپذیر را تجربه کنند.

 

 

مرکز خرید صدف کیش

 

مرکز خرید صدف کیش

 


مرکز خرید بساک کیش

در مجتمع مسکونی تور کیش تابستان 97صدف مرکزی تجاری با 39 غرفه و 4 طبقه تور کیش بهار 97وجود دارد به نام بساک که بسیار مورد توجه افراد بومی و گردشگران جزیره و مخصوصا مجتمع صدف می بتور کیش اردیبهشت 97اشد. این مرکز خرید تمامی اجناس با بهترین کیفیت و برندها را داراست و همچنین با قیمتی مناسب در خدمت مسافرین عزیز تور کیش می باشد.

مسافرین عزیز می توانند خریدی خوب و دلپذیر را در این مرکز تجتور کیش خرداد 97اری داشته باشند.

 

 

مرکز خرید بساک کیش

 

مرکز خرید بساک کیش


مرکز خرید پادنا کیش

یکی از بهترین مراکز خرتور کیش تابستان 97ید مختص مبلمان و لوازم خانگی در جزیره کیش، مرکز خرید پادنا می باشد که دارای بیش از 50 غرفه و فروشگاه با بهترین مدل های مبلمان را دارد. از دیگر خصوصیات این مرکز خرید وجود رستوران های متنوع و پارکینگ است.تور کیش بهار 97

مسافرین عزیز تور کیش می توانند به همراهتور کیش اردیبهشت 97 خانواده تمانی اجناس خود را با بهترین قیمت و تور کیش خرداد 97کیفیت خریداری نمایند.

 

مرکز خرید پادنا کیش

 

مرکز خرید پادنا کیش

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف جزیره کیش,مرکز خرید مرجان کیش,مرکز خرید صدف جزیره کیش,مرکز خرید بساک جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید دیپلمات کیش

در شرق جزیره زیبانرخ تور کیشی کیش مرکز خرید تجاری و اداری دیپلمات واقع شده است که در این بازار 119 فروشگاه با عرضه بهترینم برندبلیط تور کیش های روز دنیا وجود دارد. مرکز خرید دیپلمات دارای دو طبقه واحد اداری تور کیش بهار 97 دو طبقه واحد تجاری و همچنین دارای دو رستوران بزرگ با سرو انواع غذاهای بین المللی می باشد.

از محاسن این مرکز تجاری دید رو به دریا، نزدیکی به بهترین هتل های کیش و مراکز تجاری دیگر می باشد. مسافرین عزیز تور کیش می توانند برای خرید مایحتاج خود با بهترین کیفیت به این مرکز خرید رجوع کنندتور کیش تابستان 97.

 

 

مرکز خرید دیپلمات کیش

 

مرکز خرید دیپلمات کیش

 


مرکز خرید سارینا کیش

یکی از بهترین مراکز خرید جزیره کیش در شرق جزیره واقع شده استور کیش بهار 97ت، مرکز خرید سارینا می باشد که دارای دو شعبه 1 و 2 می باشد. این بلیط تور کیشمرکز خرید دارای 10 طبقه با فروشگاه های اجناس برند روز دنیا با قیمتی نسباتا گران و دو طبقه پارکینگ در خدمت مسافرین تور کیش مهیاست. مسافرین عزیز می توانند تمامی مایحتاج خود را با بهترین کیفیت خریداری نمایند.

همچنین در این مرکزنرخ تور کیش خرید دارای رستورانی بزرگ و دید رو به دریا با منوی بین المللی  با بهترین کیفیت در خدمت گردشگران و مسافرین عزیز متور کیش تابستان 97ی باشد.

 

 مرکز خرید سارینا کیش

 

مرکز خرید سارینا کیش

 


مرکز خرید زیتون کیش

یکی دیگر از مراکز خرید که در شرق جزیره و در نزدیکی هتل پارسیان واقع شده است، مرکز خرید زیتبلیط تور کیشون است که با معماری متفاوت خودتور کیش تابستان 97 و مناسب بودن قیمت اجناس خود هر ساله مسافرین و گردشگران زیانرخ تور کیشدی را به خود جذب میکند. این مرکز خرید دارای 6 نیم طبقه و 102 فروشگاه با عرضه انواع برندهای روز دنیا به بهترین کیفیت و قیمت مناسب می باشد. مسافرین عزیز تور کیشمی توانند تمامی مایحتاج خود از قبیل پوشاک زنانه و مردانه، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و ... را در این باتور کیش بهار 97زار خریداری نمایند.

 

مرکز خرید زیتون کیش

 

مرکز خرید زیتون کیش

 


مرکز خرید مرجان کیش

یکی از مجتمع تجاری های کیشنرخ تور کیش که بسیار متفاوت است مرکز خرید مرجان می باشد که علاوه بر بازار، ساحل و مجموعه واحد مسکونی نیز می باشد. در این تور کیش بهار 97مرکز خرید انواع فروشگاه ها با به روز ترین برند های دنیا وجود دارد که تمامی وسایل مورد نیاز مسافرین تور کیش را داراست. در این مجموعه آکواریومی وجود دارد که بیش از 800 گونه آبزیان را پرورش می دهد که بسیار دیدنی است.

مسافرین عزیز می توانند دبلیط تور کیشر این مرکز خرید علاوه بر خرید خود از امکانات ویژه ای که در مرجان موجود می باشد استفاده ککند و روز خوبی را سپتور کیش تابستان 97ری کنند.

 

مرکز خرید مرجان کیش

 

مرکز خرید مرجان کیش

 



:: برچسب‌ها: معرفی مراکز خرید خوب کیش,مرکز خرید دیپلمات کیش,مرکز خرید سارینا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید مروارید کیش

یکی از مراکز خرید لوکستور کیش بهار 97 جزیره کیش، مرکز خرید مروارید است که یک طبقه دارد و انواع فروشگاه های مردانه، زنانه، اسباب بازی، لوازم خانگی، وسایل ورزشی، عطر و ادکلن و ... را نیز دارا می باشد. نمای بیرونی این ساختمان همانند معماری دوران هخامنشیان می باشد و از 8 غرفهتور کیش تابستان 97 جدا تشکیل شده است. نسبت به مراکز خرید دیگر کیش این بازار اندکی گران قیقیمت تور کیشمت است.

مسافرین عزیز تور کیش می توانند به همراه خانواده در این مرکز خرید تمامی مایحتاج خود را خریداری کرده و از خرید خود لذت ببرند.

زمان کار از 10 صبح تا ساعت 22 شب می باشد.تور کیش خرداد 97

 

 

 

مرکز خرید مروارید کیش

 

مرکز خرید مروارید کیش

 


مرکز خرید دامون کیش

یکی از مراکز خرید شیک و مدتور کیش بهار 97رن و در نزدیکی ساحل دامون، مرکز خرید دامون می باشد که دارای غرفه های مختلف و برندهای روز دنیا است. اجناس این مرکز خرید نسبتا گران قیمت می باشد اما مسافرین تور کیش می توانند اطمینان از کیفیت اجناس حاصل کنند. یکی دیگر از ویژگی های مرکز خرید داتور کیش تابستان 97مون رستوران لوکس و مدرن است که در طبقات بالایی قرار گرفته است و غذاهای بین المللی را سرو می کند.

مسافرین عزیز می توانند برای خرید البسه های مارک دارتور کیش خرداد 97 به این مرکز خرید سر بزنند.

 

 

مرکز خرید دامون کیش

 

مرکز خرید دامون کیش

 


بازار پارس خلیج کیش

جزیره کیش دارای انواع مرکز ختور کیش بهار 97رید است که هرکدام دارای درجه و رتبه ای هستور کیش خرداد 97تند. یکی از این مراکز خرید بازار پارتور کیش تابستان 97س خلیج است که دارای یک طبقه است و 120 فروشگاه با انواع برند های روز دنیا را داراست. مسافرین عزیز تور کیش می توانند تمامی مایحتاج خود از قبیل ساعت، پوشاک، لوازم آرایشی، اسباب بازی، تجهیزات کامپوتری، موبایل و ... را با قیمتی مناسبقیمت تور کیش خریداری نمایند.

 

 بازار پارس خلیج کیش

 

بازار پارس خلیج کیش

 


مرکز خرید پانیذ کیش

 بازار بین المللی پانیذ به عنوان تور کیش بهار 97قطب اصلی اقتصاد جزیره کیش معرفی می شود. نمای بیرونی این مرکز خرید تماما از شیشه می باشد  از معماری خاصی برای ساخت این بازار استتفاده شده است. در مرکز خرید پانیذ بیش از 100 فروشگاه با عرضه بهترین برند های روز دنیا وجود تور کیش تابستان 97دارد.

مسافرین عزیز تور کیش می توانند با قیمتی مناسب و حتی ارزان نسبت به دیگر مراکز خرید کیش تمامی مایحتاج مانند ساعت، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی و خانگی و ... را خریداری نمایند. در این بازار نیز رستوران و کافی شاپ با سرو غذاهی بین الملتور کیش خرداد 97لی آماده پذیرایی از گردشگران می باشند.

 

 

مرکز خرید پانیذ کیش

 

مرکز خرید پانیذ کیش

 

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بهترین مراکز خرید کیش,مرکز خرید دامون کیش,مرکز خرید مروارید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()